search
menu

هتل Hotel Marlyn Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Marlyn Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل مارلین تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارلین تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Marlyn Tbilisi


هتل مارلین تفلیس، هتلی ۳ ستاره در عالی‌ترین موقعیت‌ مکانی شهر زیبای تفلیس است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تآمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این هتل تا میدان آزادی تفلیس که جزو معروف‌ترین و اصلی‌ترین میدان‌های شهر است، تنها ۱۰۰ متر فاصله دارد. مهمانانی که هتل مارلین تفلیس را در سفر به تفلیس برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند ضمن تجربه اقامت دلنشین، به بسیاری از جاهای دیدنی تفلیس از قبیل پارک ریکه تفلیس، کلیسای متخی، تئاتر روستاولی و ... دسترسی آسان داشته باشند. زیبایی‌های تفلیس به قدری جذاب هستند که احتمالا دو یا سه روز برای بازدید از آن‌ها کافی نخواهد بود. اما اگر می‌خواهید در مدت زمان کم شهر تفلیس را کشف کنید، یک برنامه سفر ۴ روزه به تفلیس تدارک ببینید. جذابیت تفلیس بیش از هر چیز دیگری به ادغام شدن بافت تاریخی تفلیس با معماری مدرن است که ترکیب فوق العاده‌ای را خلق کرده است.
اگر در اواخر بهار تا اواخر تابستان به تفلیس سفر کنید، حتما به شهربازی متاتسمیندا تفلیس بروید. در پایان روز استراحت در هتل مارلین تفلیس و بهره مندی از امکانات آن خستگی کل روز را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل Hotel Marlyn Tbilisi به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مارلین تفلیس


در هتل مارلین تفلیس انواع خدمات و امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینک هتل استفاده و بابت هر ساعت هزینه‌ای را پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مینی مارکت، دستگاه وندینگ نوشیدنی، دستگاه وندینگ خوراکی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، خدمات کودک و کودکیاری، دریافت سفارشات مارکت، فکس، فتوکپی، کرایه خودرو، روم سرویس، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس و محوطه مخصوص پیک نیک و تجهیزات باربکیو و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان از این خدمات استفاده کرده و لحظات خوشی را کنار دوستان و عزیزانشان سپری کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل مارلین تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای جذاب از فضای سبز و شهر تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته است. رنگ‌های هماهنگ و زیبای به کار گرفته شده در دکوراسیون فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. در این اتاق‌ها خود را همچون در خانه در امنیت و آسایش احساس می‌کنید. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا و باکیفیت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل مارلین تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل مارلین تفلیس یک سری فعالیت‌های مهیج و سرگرم کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقات بیکاری‌شان مشغول شده و از لحظاتشان لذت ببرند. مهمانان می‌توانند ساعاتی را که در هتل هستند در کلاس‌های آشپزی، تورهای آموزش فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، شام‌های موضوعی و تفریحات شبانه شرکت نمایند. همچنین می توانند به کوهنوردی، ماهیگیری و اسب سواری بپردازند و یا برای رفع خستگی از انواع ماساژهای ارائه شده استفاده نمایند.

رستوران هتل


رستوران هتل مارلین تفلیس در طبقه چهارم واقع شده و توسط آسانسور قابل دسترس است. در این رستوران وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان آماده شده و در ساعات معین سرو می‌گردد. مهمانان می‌توانند از خوراکی‌های خوشمزه اروپایی و محلی و نوشیدنی‌های متنوع سرد و گرم میل کنند. همچنین، در بار نوشیدنی جات انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها سرو می‌گردند.

فاصله هتل مارلین تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک پوشکین تفلیس: ۰٫۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۲٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است