search
menu

هتل Green Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Green Hotel Tbilisi Avlabari
امکانات اتاق های هتل گرین تفلیس
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل گرین تفلیس آولاباری تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Green Hotel Tbilisi Avlabari


گرین هتل تفلیس هتلی سه ستاره و میان رده است که در یکی از مناطق تفلیس به نام آولاباری واقع شده است. منطقه آولاباری انتخاب عالی ای برای گردشگرانی است که بلیط هواپیما تفلیس خریده و می خواهند تجربه بیشتری از زندگی در گرجستان داشته، با نحوه زندگی مردم محلی و غذاهای سنتی این شهر آشنا شده و در کوچه پس کوچه های این شهر پیاده روی کنند. به جرات می توان گفت آولاباری جزو مناطقی دیدنی است که بازدید از آن را باید در برنامه سفر تفلیس خود بگنجانید و هتل گرین یکی از بهترین گزینه های اقامتی این منطقه است. هتل گرین تفلیس آولاباری علاوه بر این موقعیت خوب خود امکانات مناسبی را برای مهمانانش در نظر گرفته تا تجربه اقامت متفاوتی در آولاباری تفلیس داشته باشند.

امکانات اتاق های هتل گرین تفلیس


بعد بازدید از جاذبه های گردشگری مانند موزه های تفلیس و بافت تاریخی تفلیس قطعا به کمی استراحت نیاز دارید تا کمی تجدید قوا کنید و هیچ چیز مانند اتاقی گرم و نرم نمی تواند آرامش را به شما هدیه دهد. اتاق های مبله هتل گرین با فضای بزرگ و امکانات خود آماده اند فضای استراحت مناسبی برای مهمانان ایجاد کرده اند. برخی اتاق ها دارای تراسی رو به شهرند اما اگر می خواهید منظره بهتری از شهر پیش چشم خود داشته باشید بهتر است در طبقات بالایی هتل اقامت داشته باشید. تمامی اتاق های هتل Green Hotel Tbilisi Avlabari مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و میز هستند. امکانات آشپزخانه شامل کتری، یخچال و مینی بار است.
اتاق ها مجهز به حمام خصوصی با دوش هستند و برای رفاه بیشتر حوله تن پوش ها و دمپایی به همراه لوازم بهداشتی رایگان و سشوار در سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها قرار داده شده است. سیستم تهویه مطبوع، تلفن، خدمات بیدار باش، رخت آویز، خدمات روم سرویس و صندوق امانات از دیگر خدمات و امکانات موجود در اتاق های هتل گرین تفلیس هستند.

رستوران هتل


هتل گرین تفلیس با ارائه صبحانه رایگان و غذاهای متنوع رستوران خود توانسته به خوبی رضایت و محبت مهمانانش را که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما اتاقی در این هتل رزرو کرده اند را جلب کند. البته در کنار این رستوران، مهمانان می توانند سری هم به رستوران ها و کافی شاپ های اطراف هتل زده و از شکم گردی در تفلیس لذت ببرند. حدود ۱۸ رستوران اطراف هتل و در فاصله ای حدودا ۳۰۰ متری از هتل قرار دارند که نزدیک ترین آن ها کافه پالرمو و کافه رستوران سامو هستند. البته اگر به مراکز خرید تفلیس هم سر زدید می توانید از فودکورت های این مراکز نیز استفاده کنید.

امکانات و خدمات هتل


هتل گرین با انواع اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار تلاش کرده تا اتاقی برای هر ذائقه و سلیقه ای ایجاد کند. در کنار این اتاق ها، Green Hotel Tbilisi امکانات و خدمات مختلفی مانند صبحانه رایگان و کافه بار در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اگر جزو مهمانانی هستید که با خرید بلیط هواپیما خارجی به تفلیس سفر کرده اند نگران حمل و نقل نباشید،‌هتل برای شما رفت و برگشت فرودگاهی در نظر گرفته است و برای مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند پارکینگ رایگان ایجاد شده است.
دسترسی به اینترنت رایگان، خدمات لباسشویی و فعالیت های مخصوص کودکان از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. اما بهترین و ممتازترین نکته هتل در موقعیت جغرافیایی آن است. حمام های سلطنتی تفلیس یکی از جالب ترین جاذبه های این شهر است و آن ها که صفر تا صد سفر تفلیس را بلدند می دانند که نزدیک بودن هتل به جاهای دیدنی تفلیس تا چه اندازه می تواند در وقت و هزینه صرفه جویی کند و هتل گرین تفلیس از این نظر نیز نمره خوبی را ازآن خود می کند چون جاذبه های مانند تئاتر روستاولی در فاصله چند قدمی این هتل هستند.

فاصله هتل گرین تفلیس آولاباری تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت: ۲ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روستاولی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار باغ گیاه شناسی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است