search
menu

هتل Tulip Creek Hotel Apartments

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tulip Creek Hotel Apartments
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Tulip Creek Hotel Apartments


هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی، یکی از بهترین هتل‌ آپارتمان‌های باکیفیت دبی در قلب منطقه دیره است که امکانات رفاهی عالی فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت خوش و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل آپارتمان امکانات و خدمات مدرن و مجهز برای مهمانانی که به صورت گروهی یا همراه جمعی از دوستان به دبی سفر می‌کنند، مهیا کرده است. مهمانان در این هتل خود را همچون در خانه خودشان امن و راحت احساس می‌کنند. موقعیت مکانی خوب هتل نیز جزو امتیازات مثبت آن به حساب می‌آید. مهمانان به راحتی می‌توانند در همه نقاط شهر جابجا شوند و از جاذبه‌ها و مکان‌های مهم شهر بازدید کنند. در اطراف هتل نیز فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد وجود دارند. هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی تمام آن چه برای تجربه یک اقامت دل‌چسب و باب میل نیاز است، تمام و کمال فراهم کرده است. اگر با هزینه معقول اقامتگاه باکیفیت رزرو کنید، حتماً به هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی فکر کنید. با بررسی شرایط و امکانات هتل می‌توانید به راحتی تصمیم‌گیری کنید. کارکنان هتل Tulip Creek Hotel Apartments کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا لبخند رضایت روی لب مهمانان بنشانند.
البته که دبی مقصدی لوکس و گران‌قیمت است؛ اما جاذبه‌هایش بی‌شمار و یکی از یکی جذاب‌تر و شگفت انگیزتر هستند. سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به دبی سفر می‌کنند و هر بار بیش از پیش از سفرشان لذت می‌برند. بناها و آسمان خراش‌های نفس‌گیر، برج‌های متحیرکننده، تفریحات بی‌نظیر و هیجان‌انگیز، فرهنگ و سبک زندگی مردم در دبی بسیار هیجان‌انگیز و جالب‌توجه هستند. پیشنهاد می‌شود در سفر به دبی از جاهای دیدنی دبی ازجمله آکواریوم دبی، جزایر مصنوعی دبی، شهربازی بالیوود پارک دبی و ... بازدید کنید و تا می‌توانید لذت ببرید. بهتر است یک روزی را هم به بازدید از پارک آبی وایلد وادی دبی اختصاص داده و روزی پر از هیجان و نشاط تجربه کنید. حتماً و حتماً مانند دیگر گردشگران به بازدید از برج خلیفه و آب نمای موزیکال بروید. رقص آب‌نماها با همراهی موسیقی شما را شگفت‌زده می‌کند. برای خرید از فروشگاه‌های برند و لوکس به مراکز خرید دبی مراجعه کنید. گرچه مراکز خرید دبی تنها مکانی برای خرید نیستند، بلکه با امکانات و معماری مجلل و باشکوهشان جزو جاذبه‌های دبی به حساب می‌آیند.
البته که هزینه‌های بالا و فضایی دبی ممکن است کمی شما را بترساند، اما با یک برنامه‌ریزی خوب و رزرو اقامتگاه مناسب می‌توانید هزینه‌های سفرتان را مدیریت کنید و از تفریحات جذاب دبی جا نمانید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی


در هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی انواع خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرها و کشورهای نزدیک امارات به جای خرید بلیط هواپیما دبی با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، فیلیپینی، هندی، اردو و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های خانواده، استودیو، تک خوابه و دو خوابه هستند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. چشم انداز اتاق‌ها را شهر،خیابان و نهر تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها قرار گرفته‌اند. مهمانان برای استراحت، تنفس هوای تازه و تماشای چشم انداز و غروب خورشید از این فضا استفاده می‌کنند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن است و ترکیب رنگ‌های ملایم و هماهنگ فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم باکیفیت و مطلوب در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، اتو، تخته اتو، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. واحدهای بزرگ دارای فضاهای مجزای نشیمن، ناهارخوری، اتاق خواب و آشپزخانه هستند که هرکدام به طور کامل چیدمان یافته و مجهز هستند. در آشپزخانه امکاناتی نظیر کابینت، سینک، اجاق گاز، ماکروویو، ماشین لباسشویی، ظروف و لوازم پخت و پز و پذیرایی فراهم گشته‌اند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت خودشان در واحدشان به آشپزی بپردازند و بدین گونه در هزینه‌های خورد و خوراک در کافه‌ها و رستوران‌ها صرفه جویی کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی یک استخر روباز برای بزرگ‌سالان و یک استخر روباز برای کودکان طراحی شده است. استخر در طول سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان رایگان است. در اطراف استخر تخت و چترهای آفتاب چیده شده‌اند. مهمانان از شنا و گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم و آفتابی بسی لذت می‌برند. همچنین، یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند.

فاصله هتل آپارتمان تولیپ کریک دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۹٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۱۰٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است