search
menu

هتل Reflections Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Reflections Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل ریفلکشنز دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریفلکشنز دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Reflections Hotel Dubai


هتل ریفلکشنز دبی، یکی از هتل‌‌های زیبای ۴ ستاره در منطقه الجداف (Al- Jaddaf) دبی است که امکانات رفاهی و خدمات متنوع فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی دبی دسترسی آسان دارد. در نزدیکی هتل ایستگاه مترو الجداف قرار دارد که جابجایی در سطح شهر را با هزینه مقرون به صرفه برای مهمانان امکان پذیر می‌کند. مهمانان می‌توانند از خدمات شاتل هتل برای رفتن به ایستگاه مترو استفاده کنند. برای آشنایی با خطوط مترو دبی می‌توانید راهنمای کامل نقشه خطوط مترو را مطالعه کنید و از ایستگاه‌ها و نحوه خرید بلیط مترو مطلع شوید. در اطراف هتل فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها نیز بازدید نمایید. با رزرو هتل ریفلکشنز دبی علاوه بر تجربه اقامت شیرین، به راحتی می‌توانید دبی و مکان‌های مهم شهر را کشف کنید. در این هتل تمام آن چه از یک اقامت خوب انتظار دارید، ارائه و برآورده می‌شوند. کارکنان زحمتکش و مجرب هتل Reflections Hotel Dubai تمام سعی خود را می‌کنند تا مهمانان را راضی و خوشنود نگاه دارند و آن‌ها را با خاطره خوش بدرقه کنند. پس از گشت و گذارهای طولانی در شهر و تجربه تفریحات متنوع استراحت در هتل ریفلکشنز دبی و استفاده از خدمات مطلوبش خستگی را از تنتان رفع می‌کند.
حتماً به خاطر داشته باشید بازدید از جاذبه‌هایی چون برج خلیفه و آب نمای موزیکال، مراکز خرید دبی، پارک آبی وایلد وادی دبی، گردش سافاری در دبی و ... را از دست ندهید. تا می‌توانید از تفریحات مهیج دبی استفاده کنید و خاطرات خوشی برای خود رقم بزنید. البته که هزینه‌ها در دبی بالا هستند و این مسئله ممکن است شما را نگران کند؛ اما با یک برنامه‌ریزی خوب و متناسب با بودجه‌تان می‌توانید از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ریفلکشنز دبی


در هتل ریفلکشنز دبی انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرها و کشورهای نزدیک امارات به جای خرید بلیط هواپیما دبی با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل ریفلکشنز دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل ریفلکشنز دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. چشم انداز اتاق‌ها را محوطه هتل و شهر تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است و ترکیب رنگ‌های ملایم و هماهنگ فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم باکیفیت و مطلوب در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام واحدها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴: ۳۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل ریفلکشنز دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، اتو، تخته اتو، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ریفلکشنز دبی یک استخر روباز برای بزرگ‌سالان وجود دارد که در طول سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان رایگان است. در اطراف استخر تخت و چترهای آفتاب چیده شده‌اند. مهمانان از شنا و گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم و آفتابی بسی لذت می‌برند. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات ریلکسیشن و مراقبتی از قبیل انواع ماساژها، جکوزی و ... ارائه می‌شوند. مهمانان برای رفع خستگی و احساس آرامش می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین، یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند.

رستوران هتل


در رستوران هتل ریفلکشنز دبی همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. یک اسنک بار نیز در هتل وجود دارد که انواع میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل ریفلکشنز دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قاب دبی: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجارت جهانی دبی: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۸٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۹٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است