search
menu

هتل Ibis Styles Dragon Mart Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Styles Dragon Mart Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ibis Styles Dragon Mart Dubai


هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی، از هتل‌های ۳ ستاره شیک و مدرن دبی با موقعیت مکانی خوب است که برای تمام مهمانان اعم از گردشگر، خانواده، زوجین، کودکان، مسافران تجاری و ... امکانات رفاهی و خدمات متنوع فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای آن‌ها دارد. فاصله هتل تا فرودگاه دبی و بسیاری از جاذبه‌ها بسیار کم است. مهمانانی که هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی را رزرو می‌کنند، خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. تمام آن چه برای تجربه یک اقامت شیرین و دلخواه ضروری باشد، در این هتل مهیا گشته‌اند. مهمانانی که در سفر به دبی یک بار این هتل برا برای اقامت انتخاب می‌کنند، در دفعات بعدی نیز به رزرو همین هتل فکر می‌کنند و آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد می‌کنند. از میان مهمانان هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی به سختی می‌توان کسی را پیدا کرد که از اقامتش ناراضی بوده باشد. تمامی خدمات و امکانات هتل در حد عالی و مطلوب در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و برایشان اقامتی فراموش نشدنی رقم می‌زنند. کارکنان زحمتکش، مجرب و کاردان هتل Ibis Styles Dragon Mart Dubai نیز با جان و دل تلاش می‌کنند تا لبخند رضایت را روی لب مهمانان بنشانند.
در اطراف هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، مجتمع‌های تفریحی و ورزشی متعدد وجود دارند. مهمانان هتل می‌توانند از این مکان‌های نزدیک بازدید کرده و یا با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی در دبی به بازدید از جاهای دیدنی دبی ازجمله برج العرب دبی، بازارهای سنتی دبی، جزایر مصنوعی دبی و ... بروند. جاذبه‌های شگفت‌انگیز و لوکس دبی بی‌شمار هستند و مراجعه به تک تک آن‌ها ارزشمند و حائز اهمیت است. تمام گردشگران از بازدید آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده لوکس، بناها و معماری‌های باشکوه، استفاده از تفریحات هیجان‌انگیز و خارق‌العاده و آشنایی با سبک زندگی منحصر به فرد مردم بسیار هیجان‌زده و متحیر می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر جهت رزرو هتل مناسب سلیقه و نیازهایتان شرایط هتل را به خوبی بررسی کرده و درباره بازدید از جاذبه‌ها برنامه‌ریزی کنید.
به هیچ وجه بازدید از برج خلیفه دبی و آب نمای موزیکال را از دست ندهید و حتی در صورت امکان در اولین فرصت به تماشای آب نماها با همراهی موسیقی در مقابل برج باعظمت و مجلل خلیفه بروید. از صحنه‌ای که مشاهده خواهید کرد، هرگز سیر نخواهید شد. برای خرید از انواع برندهای لوکس و جهانی به مراکز خرید دبی مراجعه کنید. اگر قصد خرید هم نداشته باشید، از بازدید این مراکز خرید جا نمانید، زیرا که مراکز خرید دبی به خودی خود جزو جاذبه‌های دبی محسوب می‌شوند و قطعا ارزش دیدن دارند. برای تجربه‌ای متفاوت و چشیدن طعم هیجان به گردش سافاری در دبی بروید و از کویر و چشم انداز زیبایش لذت ببرید. اگر بیشتر اهل ورزش‌های آبی و آب بازی هستید، پارک آبی وایلد وادی دبی را از دست ندهید.
پس از گشت و گذارهای طولانی و هیجان‌انگیز در دبی، به هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی برگردید و با برخورداری از خدمات متنوع خستگی از تنتان رفع کنید. گرچه، داخل هتل نیز یک سری تفریحات برای مهمانان فراهم شده‌اند تا برای ثانیه‌ای حوصله مهمانان سر نرود.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی


در هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها یا کشورهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دبی سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، مینی مارکت، دستگاه وندینگ نوشیدنی و خوراکی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتوپرس شلوار، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، غذاهای بسته بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، چینی، فیلیپینی، هندی و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های خانواده، دبل و توئین استاندارد هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و برخی جاذبه‌ها تشکیل می‌دهد. تماشای چشم انداز زیبای شهر از پنجره اتاق‌ها بسیار دلنواز و دوست داشتنی است. اتاق‌ها دکوراسیون بسیار شیک و مدرن دارند و ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ استفاده شده در اتاق‌ها فضای بسیار دل‌نشینی به وجود آورده‌اند. اسباب و لوازم باکیفیت و زیبا در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام واحدها عایق صدا هستند و مهمانان از بابت مزاحمت سروصدا هیچ مشکلی ندارند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی یک سری امکانات سرگرم کننده و شاد برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا ساعاتی که در هتل حضور دارند، لحظات خوش و خاطره انگیز سپری کنند. با تاریک شدن هوا فعالیت‌های مفرح نایت کلاب آغاز می‌شود. شام‌های موضوعی (تم‌دار) هتل نیز بسیار شاد و نشاط‌بخش هستند و بسیار مورد پسند مهمانان قرار می‌گیرند. مهمانان در این هتل می‌توانند به تماشای بازی‌های ورزشی به صورت زنده بروند و یا همراه دوستان و اعضای خانواده به بازی دارت یا بیلیارد بپردازند. در مرکز اسپای هتل نیز انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن شامل انواع ماساژها و ... ارائه می‌شوند. مهمانان برای رفع خستگی و احساس آرامش می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. همچنین، یک سالن بدن‌سازی مجهز در هتل وجود دارد. مهمانان ورزشکار می‌توانند روزانه تمریناتشان را به طور مرتب در این سالن انجام دهند. البته که برای کودکان دلبندتان هم زمین، امکانات و اسباب‌بازی فراهم گشته تا آن‌ها هم به بازی بپردازند و حوصله‌شان سر نرود.

رستوران هتل


در رستوران هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی همه روزه سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌شوند. صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و شامل غذاهای بین‌المللی، خاورمیانه‌ای، محلی و دریایی هستند. از لذت غذاهای این رستوران نمی‌توان بی‌تفاوت گذر کرد. حتما امتحانشان کنید. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌های تازه و میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل ایبیس استایل دراگون مارت دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سوق‌ التنین دبی: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا سافاری پارک دبی: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی: ۱۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره دبی: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی فستیوال: ۱۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۱۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است