search
menu

مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی

مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی


مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی یکی از معتبرترین مراکز تجاری شهر دبی است که در نزدیکی خیابان امارات واقع شده است. موقعیت قرار گیری این مرکز خرید و دسترسی مناسب به وسایل حمل و نقل عمومی، یکی از دلایل استقبال گسترده کاربران از مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی می‌باشد.
مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی
مرکز خرید سیتی سنتر میردف در فضایی به مساحت ۱۹۶ هزار متر مربع و با دارا بودن ۴۳۰ واحد تجاری و مراکز سرگرمی مانند فضای مخصوص بازی کودکان، فودکورت و رستوران‌های مختلف می‌باشد. واحد‌های این مجتمع تجاری تنها به فروشگاه و قسمت‌های تجاری محدود نمی‌شود و باشگاه‌های ورزشی، مراکز تندرستی و کلینیک‌های پزشکی هم از دیگر بخش‌هایی از مرکز خرید سیتی سنتر میردف می‌باشند.
یکی از مزایای مراجعه به مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی، حضور طیف گسترده‌ای از فروشندگان محصولات مختلف می‌باشد به عبارتی که کاربران متناسب با هر سلیقه‌ای و با توجه به هر میزان بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اند، می‌توانند انتخاب مناسبی داشته باشند. به عنوان نمونه فروشگاه Shoe Mart با عرضه کیف و کفش زنانه و مردانه، گزینه‌ای مقرون به صرفه برای خرید پوشاک به شمار می‌رود.
فروشگاه Decathlon واقع در طبقه همکف و با عرضه طیف گسترده‌ای از لوازم ورزشی و تجهیزات تخصصی، انتخاب مناسبی برای خرید لباس و لوازم ورزشی می‌باشد. فروشگاه‌های خرده فروشی، بوتیک جواهر و زیورآلات و گالری محصولات هنری و فروشگاه لوازم منزل هم از دیگر واحد‌های تجاری مرکز خرید سیتی سنتر میردف محسوب می‌شوند.
مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی
پیست سربسته اسکی، سالن بولینگ و زمین فوتبال هم در کنار مرکز بازی‌های کامپیوتری از دیگر سرگرمی‌هایی است که کاربران می‌توانند در این مجموعه تجربه کنند. معمولا کم حوصلگی کودکان یکی از مشکلات والدین در هنگام خرید است و با توجه به وجود چنین مراکز بازی و سرگرمی، احتمال تکرار اتفاقاتی از این قبیل، بسیار کم خواهد بود.
دسترسی به مرکز خرید سیتی سنتر میردف از طریق ۳ پل مجزا امکان پذیر است و ۱۲ ورودی و خروجی متفاوت برای رفت و آمد کاربران در بخش‌های مختلف پاساژ در نظر گرفته شده است. فضای پارکینگ مجموعه هم با گنجایشی بالغ بر ۷۰۰۰ خودرو، در اختیار کاربران است. مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی با در نظر گرفتن ویژگی‌های جمعیت شناختی و ظرفیت‌های اقتصادی منطقه تاسیس شده است و به همین دلیل، همواره با اقبال کاربران مواجه بوده است. مجموعه پردیس سینمایی هم با دارا بودن ۱۰ سالن مجزا، گزینه مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت و تفریح، برای تمامی اعضای خانواده می‌باشد.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است