search
menu

هتل Golden Tulip Hotel Al Barsha Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Tulip Hotel Al Barsha
امکانات و خدمات عمومی هتل گولدن تولیپ البرشا دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گولدن تولیپ البرشا دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Golden Tulip Hotel Al Barsha


هتل گولدن تولیپ البرشا دبی، هتل ۴ ستاره زیبا در شهر لوکس و جذاب دبی است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و خدمات متنوع سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل برای تجربه اقامت دلچسب و داشتن خاطره خوشی از سفر به دبی گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل بسیار مطلوب و رضایت بخش هستند و توانسته‌اند نظر مثبت مهمانان را به دست آورند. مهمانانی که هتل گولدن تولیپ البرشا دبی را برای اقامت انتخاب می‌کند، به احتمال زیاد در سفرهای بعدی نیز انتخابش همین هتل خواهد بود. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و به برخی از مراکز خرید دبی ازجمله مرکز خرید امارات دسترسی آسان دارد. در اطراف هتل مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد وجود دارند. در نزدیکی هتل نیز ایستگاه متروی مشرق (Mashreq) واقع شده است. مهمانان برای سهولت در جابجایی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت و آمد می‌توانند از مترو استفاده کنند. مترو در دبی جزو پرکاربردترین وسیله‌های نقلیه عمومی به حساب می‌آید. برای اطلاع از خطوط مترو می‌توانید راهنمای کامل نقشه خطوط مترو دبی را مطالعه کنید و از نحوه خرید بلیط مترو نیز آگاه شوید. جاهای دیدنی دبی بی‌شمار و هر کدام در نوع خاص و منحصر به فرد هستند. بناها و آسمان خراش‌های باشکوه و باعظمت، برج‌های مجلل، مراکز خرید لوکس، معماری‌های حیرت‌انگیز، سبک زندگی مردم و ... همه شما را هیجان‌زده و مبهوت می‌کنند. پیشنهاد ما این است در سفر به دبی بازدید از سواحل دبی، بازارهای سنتی دبی، شهربازی بالیوود پارک دبی، پارک‌ های آبی دبی و ... حتما بازدید کنید.
برای تجربه کویرگردی و آفرود حتما به گردش سافاری در دبی بروید و روزی پرهیجان سپری کنید. به تماشای ابهت برج خلیفه و تماشای رقص آب نمای موزیکال با همراهی موسیقی بروید و لحظات شگفت‌انگیز تجربه کنید. پس از گشت و گذارهای طولانی و تفریحات متنوع استراحت در هتل گولدن تولیپ البرشا دبی خستگی‌تان را رفع می‌کند؛ زیرا که با وجود تنوع خدمات در این هتل محال است که خسته شوید یا احساس بی‌حوصلگی کنید. قطعا رزرو هتل Golden Tulip Hotel Al Barsha شیرینی سفرتان را دوچندان می‌کند. کارکنان مجرب و زحمتکش هتل نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا شما را راضی و خوشنود نگاه داشته و با خاطره خوش بدرقه کنند.
با بررسی شرایط و امکانات هتل گولدن تولیپ البرشا دبی به راحتی می‌توانید برای رزرو هتل مدنظرتان تصمیم‌گیری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گولدن تولیپ البرشا دبی


در هتل گولدن تولیپ البرشا دبی انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها یا کشورهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دبی سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل، تحویل سفارش‌های مارکت، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل گولدن تولیپ البرشا دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل گولدن تولیپ البرشا دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های خانواده، دبل یا توئین سوپریور، دبل یا توئین دلوکس و سوئیت تک خوابه هستند. چشم انداز اتاق‌ها را شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است و ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم مطلوب در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از بیرون به داخل و بالعکس نمی‌رود و آرامش مهمانان تمام و کمال برقرار می‌شود. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل گولدن تولیپ البرشا دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گولدن تولیپ البرشا دبی یک استخر روباز برای بزرگ‌سالان وجود دارد که در طول سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان رایگان است. در اطراف استخر تخت و چترهای آفتاب چیده شده‌اند. مهمانان از شنا و گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم و آفتابی بسی لذت می‌برند. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن شامل انواع ماساژها، حمام و ... ارائه می‌شوند. مهمانان برای رفع خستگی و احساس آرامش می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. در سالن بدن‌سازی هتل انواع تجهیزات ورزشی فراهم شده‌اند تا مهمانان بتوانند در سفر نیز تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند. با تاریک شدن هوا فعالیت نایت کلاب هتل آغاز شده و با برنامه‌های شاد و مفرح لحظات خوشی برای مهمانان رقم می‌زند. شرکت در کارائوکه و خوانندگی همراه دوستان نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده است. اگر در خوش صدا بودن و خوش آوازی ادعا دارید، حتما به کارائوکه هتل بروید. ضمنا، در ساعات بیکاری می‌توانید همراه دوستان به بازی بیلیارد بپردازید. در این هتل هرگز احساس خستگی نمی‌کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل گولدن تولیپ البرشا دبی همه روزه سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌شوند. صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه آسیایی، آمریکایی، وگان و ... است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و شامل غذاهای بین‌المللی، اروپایی، آسیایی، خاورمیانه‌ای، هندی، ایتالیایی، روسی و محلی هستند. لذت غذاهای این رستوران بی‌نظیر است. حتما امتحانشان کنید. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌های تازه و میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند. یک بار نوشیدنی جات هم در کنار استخر وجود دارد.

فاصله هتل گولدن تولیپ البرشا دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج العرب دبی: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید البرشا دبی: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گرند سیتی مال دبی: ۸٫۲ کیلومتر
فاصله تا اسکای دایو دبی: ۱۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است