search
menu

هتل Atlantis The Palm Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Atlantis The Palm Dubai
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
واحدهای اقامتی هتل
فاصله هتل آتلانتیس د پالم دبی تا جاهای دیدنی اطراف

درباره هتل Atlantis The Palm Dubai


هتل آتلانتیس د پالم دبی را باید منتهی‌الیه خوش‌گذرانی و نقطه تلاقی واژگانی چون آسودگی، شادی و آرامش دانست؛ اقامتگاهی بی‌رقیب و اشرافی واقع در رأس جزیره مصنوعی و دل‌فریب نخل جمیرا که با محیط تجملاتی و امکانات افراطی و بی‌شمار خود، تاج پادشاهی برترین هتل های دبی را بر سر نهاده و لوکس‌ترین هتل‌های جهان را به چالش کشیده است. هتل Atlantis The Palm Dubai صرفاً اقامتگاهی اعیانی نیست، بلکه با داشتن پرطرفدارترین و بزرگ‌ترین پارک‌ آبی خاورمیانه موسوم به آکوا ونچر دبی در جوار خود، مرکز تفریحی پهناور و مجهزی نیز بشمار می‌رود. وجود رستوران‌هایی مجلل و ممتاز با غذاهایی رنگارنگ و استثنائی، واحدهایی سوپر لوکس و سوئیت‌هایی سلطنتی با نمایی مبهوت‌کننده و شگفت‌انگیز از کف دریا و محدوده بی‌پایانی از فعالیت‌های هیجان‌انگیز تفریحی و ساحلی، این هتل را به مقصد نهایی خریداران بلیط هواپیما دبی و گردشگران خوش‌گذرانی که قصد گذراندن تعطیلاتی رؤیایی را در عروس خلیج‌فارس در ذهن دارند، تبدیل کرده است.

امکانات رفاهی هتل


تعجبی ندارد که فضای مجازی را به تصرف تصاویر معماری شگرف و باشکوه بیرونی و طراحی سلطنتی و فاخر درونی خود درآورده است، هتل آتلانتیس د پالم دبی شاهکار خارق‌العاده و اعجاز آمیزی است که هر بازدیدکننده‌ای را در همان نگاه نخست محو و مجذوب زیبایی‌های وصف‌ناپذیر خود می‌سازد. لابی هتل با فضای دل‌باز و دکور مجلل و شاهواری که دارد، نوید ورود به سرزمین عجایبی می‌دهد که کشف بخش‌های مختلف دنیای رنگارنگ و رؤیایی آن به چندین و چند ماه زمان نیاز دارد. شمار امکانات رفاهی هتل چنان زیادند که باید لیست بلند بالایی را برای شمارش تک‌تک آن‌ها اختصاص داد. از ساحل اختصاصی گرفته تا چندین و چند استخر و امکانات تفریحی برای کودکان، تمامی امکاناتی که در برترین هتل‌های اقامتی ۵ ستاره جهان وجود دارند، در هتل آتلانتیس د پالم دبی یافت می‌شوند. چه قصد داشته باشید به‌تنهایی در این هتل اقامت کنید و چه با خانواده و دوستان، هتل Atlantis The Palm Dubai با داشتن گستره وسیعی از فعالیت‌های تفریحی و امکانات رفاهی قادر است مدت‌زمانی طولانی شما را سرگرم سازد. اختصاص محیطی به کلوب کودکان و ارائه خدمات پرستاری باعث شده است که خیال مهمانان از جهت جلب رضایت کودکان در طول اقامت در این هتل آسوده گردد و با محول کردن مسئولیت نگهداری از کودکان خود به متخصصانی کاربلد و مجرب در هتل، بدون هیچ دغدغه‌ای هتل را ترک کنند و با تور ارزان دبی به گشت‌وگذار در اماکن دیدنی دبی بپردازند.
ناگفته نماند که دسترسی آسان و رایگان به آکوا ونچر دبی، بزرگ‌ترین پارک آبی خاورمیانه از امتیازهای ویژه‌ای است که مهمانان هتل آتلانتیس پالم از وجود آن بهره‌مند خواهند شد. افزون بر این موارد، وجود باغ‌وحش، شهربازی و مراکز تفریحی مخصوص کودکان و نوجوانان در این اقامتگاه، تجربه لحظاتی شاد و پرنشاط را برای کودکان تضمین کرده است.
شاید باور نکنید اما امکان ترانسفر با بالگرد از فرودگاه دبی به ساختمان هتل نیز وجود دارد که تجربه لذت پرواز را هم پیش روی مهمانان قرار داده است. در مجموع، هتل آتلانتیس پالم گزینه‌ای ایده آل برای افرادی است که به دنبال گذراندن تعطیلاتی رؤیایی در یک هتل مجلل و لاکچری هستند.
ناگفته نماند که با وجود گلچینی از بهترین و مجلل‌ترین مراکز خرید در جزیره مصنوعی نخل جمیرا، مهمانان هتل آتلانتیس پالم دبی دیگر نیازی نیست که برای خرید سوغاتی و یا مصارف شخصی، از این جزیره خارج شوند، چراکه با صرف کمترین زمان ممکن می‌توانند به مراکز خرید دبی، آسمان‌خراش‌های پهناوری که در جزیره وجود دارند، دسترسی داشته باشند.

رستوران هتل


وجود رستوران‌های متعدد و چند ستاره بین‌المللی در محوطه هتل Atlantis The Palm Dubai باعث شده است که گردشگران از هر نقطه از جهان، قادر باشند غذا‌های محلی و متناسب با ذائقه خود را در هتل بیابند. از جمله غذاهایی که در بوفه‌های متفاوت هتل می‌توانید سفارش بدهید عبارت‌اند از: غذا‌های عربی، ژاپنی، دریایی، مدیترانه‌ای و همچنین ترکی. گوناگونی منوهای غذایی رستوران‌های بسیار باکیفیت هتل آتلانتیس د پالم دبی بر این حقیقت صحه گذاشته است که احترام به تفاوت‌ها در رأس خدمات این هتل قرار دارد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۵۰۰ واحد اقامتی گوناگون در هتل آتلانتیس د پالم دبی، انتخاب مکانی برای اقامت را به کاری بس دشوار مبدل ساخته و ثابت کرده است که داشتن آزادی نامحدود نیز خود می‌توانند دردسری بزرگ برای انتخاب محسوب شود. این واحدها در طرح‌های بسیار گوناگونی از قبیل: اسکایلاین سوئیت (اتاقی با نمایی باشکوه از خط افق دبی)، تراس سوئیت، نپتون سوئیت، پرزیدنشال سوئیت، پوسیدون آندرواتر سوئیت، پالم کوئین روم، اوشن کینگ روم و رگال سوئیت به مهمانان ارائه می‌شوند. گفتنی است واحدهایی که در طبقات فوقانی هتل قرار دارند، نمای‌ فوق‌العاده‌ای از خلیج‌فارس و خط افق دبی، چشم‌انداز بی‌نظیری که مشابه آن در کمتر نقطه‌ای از شهر قابل‌رؤیت است، را در اختیار مهمانان این اتاق‌ها قرار می‌دهد، حال‌آنکه واحدهایی که در بخش تحتانی هتل قرار دارند، نمایی زنده از کف دریا و زندگی موجودات دریایی را در پنجره‌های خود قاب گرفته‌اند. تمامی واحدها از دکوری شاهانه با فضایی دل‌باز و محیطی با رنگ‌هایی آرامش‌بخش و نورپردازی دل‌فریب و خلسه‌آور تشکیل گردیده و با تجهیزات اشرافی و گران‌قیمتی از قبیل: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت بزرگ، مبل راحتی، چای‌ساز و مینی بار چیدمان شده‌اند.
باید گفت که هتل آتلانتیس د پالم دبی بی‌تردید از معدود اقامتگاه‌های دبی است که توانسته رضایت حداکثری مهمانان خود را جلب کند و میزبانی شایسته در قامت نام و آوازه خود باشد؛ حقیقتی که در بازخوردهای مثبت مهمانان سابق هتل در سایت‌های گردشگری معتبر کاملاً گویاست.

فاصله هتل آتلانتیس د پالم دبی تا جاهای دیدنی اطراف


فاصله هتل تا برج العرب: ۶.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی وایلد وادی: ۷.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پیست اسکی دبی: ۸.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید امارات: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج خلیفه: ‌۱۷.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است