search
menu

هتل Al Khaleej Palace Deira Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Khaleej Palace Deira Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل الخلیج پالاس دیره دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الخلیج پالاس دیره دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Khaleej Palace Deira Hotel Dubai


هتل الخلیج پالاس دیره دبی، یکی از هتل‌‌های زیبای ۴ ستاره در خیابان المکتوم (Al Maktoum) دبی است و برای مهمانان امکانات رفاهی و خدمات متنوع فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای آن‌ها دارد. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است و برای گردشگرانی که قصد دارند در سفر به دبی به اکثر جاذبه‌ها و مکان‌های مهم شهر دسترسی آسان داشته باشند، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. امکانات هتل نیز بی‌نقص و مطلوب هستند و تاکنون در جلب رضایت مهمانان بسیار موفق و کافی بوده‌اند. اکثر مهمانانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، از اقامتشان بسیار راضی و خشنود بوده‌اند و در سفرهای بعدی‌شان این هتل را برای اقامت رزرو کرده‌اند. در اطراف هتل مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد وجود دارند. داخل هتل خدمات متنوع ارائه می‌گردند. امکان ندارد شما با اقامت در این هتل لحظه‌ای احساس خستگی یا بی‌حوصلگی کنید. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل Al Khaleej Palace Deira Hotel Dubai نیز با جان و دل تلاش می‌کنند تا نیازها و خواسته‌های مهمانان را برطرف کنند و خاطره خوشی برایشان رقم بزنند. بهتر است شرایط و امکانات هتل الخلیج پالاس دیره دبی را بررسی و سپس با خیال راحت تصمیم‌گیری نمایید. مطمئن باشید، با رزرو این هتل یکی از بهترین تصمیماتتان زندگی‌تان را می‌گیرید.
پس از رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما دبی نوبت به جاذبه‌ها و تفریحات دبی می‌رسد. پیشنهاد می‌شود در سفرتان به دبی، مقصد لوکس و باشکوه، بازدید از جاذبه‌هایی چون برج العرب، جزایر مصنوعی دبی، دهکده جهانی دبی و ... را از دست ندهید. اگر به آب بازی و سرسره‌های آبی علاقه دارید، حتما یک روزی را برای گذراندن در پارک آبی وایلد وادی دبی اختصاص دهید. روز بی‌نظیری را تجربه می‌کنید. اگر عاشق صحرا و آفرود بازی هستید، به گردش سافاری در دبی بروید و هیجان را تجربه کنید. برای تجربه سرما و برف در منطقه کویری با آب و هوای گرم سری به پیست اسکی دبی بزنید و شگفت‌زده شوید. این ماجراجویی جذاب برایتان خاطره انگیز می‌شود؛ و البته که مانند تمام گردشگران بازدید از برج خلیفه و تماشای آب نمای موزیکال را فراموش نکنید. باور کنید محو تماشای نقش آفرینی آب‌نماها با همراهی موسیقی می‌شوید. اگر اهل خرید از برندهای لوکس و جهانی هستید، مراکز خرید دبی دقیقا چیزی است که دنبالش می‌گردید. هر برندی را در این مراکز می‌توانید بیابید. البته، اگر اهل خرید هم نیستید، از مراکز خرید قطعا بازدید کنید؛ زیرا مراکز خرید دبی تنها مکانی برای خرید و فروش نیستند. بلکه عظمت و شکوه معماری بناها و طراحی جذابشان آن‌ها را میان جاذبه‌های دبی جای داده است.
پس از گشت و گذارهای طولانی در شهر و تجربه تفریحات متنوع استراحت در هتل الخلیج پالاس دیره دبی و استفاده از خدمات مطلوبش خستگی را از تنتان رفع می‌کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل الخلیج پالاس دیره دبی


در هتل الخلیج پالاس دیره دبی انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، تحویل سفارش‌های مارکت، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل الخلیج پالاس دیره دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل الخلیج پالاس دیره دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دلوکس کینگ، دلوکس دبل و سوئیت دوپلکس هستند. چشم انداز اتاق‌ها را شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است و ترکیب رنگ‌های متناسب و هماهنگ فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم مطلوب در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۳ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل الخلیج پالاس دیره دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل الخلیج پالاس دیره دبی یک استخر روباز برای بزرگ‌سالان وجود دارد که در طول سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان رایگان است. در اطراف استخر تخت و چترهای آفتاب چیده شده‌اند. مهمانان از شنا و گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم و آفتابی بسی لذت می‌برند. یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند. به هنگام شب نیز نایت کلاب هتل فعالیتش را آغاز کرده و برنامه‌های شاد و مفرح ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در رستوران هتل الخلیج پالاس دیره دبی همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های تازه و میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل الخلیج پالاس دیره دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۲ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۶٫۹ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجارت جهانی دبی: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است