search
menu

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول (Aqua Florya Shopping and Life Center) از جمله مراکز خرید مشهور و زیبای استانبول ترکیه است که در کنار دریا جای گرفته است.
مرکز خرید و مجموعه تفریحی آکوا فلوریا در اکتبر سال ۲۰۱۲ میلادی کار خود را آغاز کرد. آکوا فلوریا ترکیب و ساختار متفاوتی نسبت به دیگر مراکز خرید و مال‌های استانبول دارد و توانسته با ترکیب یک مجموعه فروشگاهی و امکانات تفریحی مثل آکواریوم دریایی، تبدیل به مرکز خریدی متفاوت در استانبول شود. مرکز خرید آکوا فلوریا همانطور که از نامش پیداست ارتباط خاصی با آب و دریا دارد. این ارتباط از دو زاویه است. یکی دارا بودن آکواریوم استانبول و دیگری قرار گرفتن در کنار دریا و ساحل فلوریا استانبول. آکواریوم مرکز خرید آکوا فلوریا یکی از بزرگترین آکواریوم‌های ترکیه و اروپا به شمار می‌رود.
مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول
کافه ها و رستوران های مرکز خرید آکوا فلوریا چشم‌انداز زیبایی از دریا را در کنار انواع غذاهای ترکیه‌ای، فست فود و بین المللی به شمار عرضه می‌کنند. همچنین مجموعه آمفی تئاتر مرکز خرید آکوا فلوریا با مساحتی چشمگیر، دارای چند سالن نمایش فیلم سینمایی و برگزاری رویدادهای فرهنگی، مد و فشن است.
از نظر وسعت و گستردگی مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول کافی است به این نکته اشاره کنیم که این مرکز خرید ۵۰ هزار متر مربع فضای فروشگاهی، ۱۴۵ فروشگاه از برندهای مختلف و پارکینگی با ظرفیت ۱۵۰۰ خودرو دارد. آمفی تئاتر آکوا فلوریا، ۱۱ پرده نمایش فیلم دارد و ۹۰۰ نفر را میزبانی می‌کند.
علاوه بر فضای سرپوشیده مرکز خرید، آکوا فلویا دارای یک فضای باز و گسترده و محل فروش روباز و همچنین یک فضای نمایشگاهی نیز هست. در کل این پاساژ یکی از بهترین مراکز خرید ارزان استانبول است.
مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول
هم در بخش فروشگاهی و هم در بخش رستوران‌ها و کافه‌ها، برندهای مختلف ترکیه‌ای و جهانی حضور دارند. در آکواریوم آکوا فلوریا استانبول هم می‌توانید گونه‌های مختلفی از جانداران دریایی را از نقاط مختلف جهان ببینید. به همین دلیل تجربه خرید و تفریح در آکوا فلویرا با هم آمیخته می‌شود. این ویژگی ها موجب شده تا شمار زیادی از گردشگران با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر کرده و از این جاذبه گردشگری بازدید کنند.
مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است