search
menu

عجیب ترین و غیر معمول ترین هتل های جهان

[ پنهان کردن ]
متل هابیت ها (Hobbit Motel) در نیوزلند
هتل جادویی در کشور شیلی
هتل Dog Bark Park Inn در آمریکا
هتل Propeller Island City Lodge در آلمان
هتل Golden Crown Levin Iglut در فنلاند
هتل Kokopelli’s Cave در مکزیک
هتل Book and Bed Tokyo در توکیو
هتل Manta Resort در جزیره پمبا
هتل Poseidon Undersea Resort
هتل Mirrorcube در سوئد
هتل Prahran در استرالیا
هتل Dromen Aan Zee در هلند
هتل بشکه‌ای در آلمان
هتل Happy Nomads Village در قرقیزستان
هتل Palacio de Sal در بلیوی
هتل Mira Mira در استرالیا
هتل Santos Express در آفریقای جنوبی
هتل Treehouse Lodge Resort در پرو
هتل هایماهیلد در هلند
هتل هاتن پلاست (Hüttenpalast) در آلمان
هتل سان کروز در کره جنوبی
هتل Hotel Costa Verde در کاستاریکا
هتلی در دل هواپیما در سوئد
هتل برگ اوبرانا (Oberranna Burg) در اتریش
هتل باگنول (Bagnols) در فرانسه
هتل لیسستر (Leicester) در انگلستان
هتل اسپیت بنک (Spitbank)
هتل لاکرت در انگلستان
دیدن جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی مقاصد گردشگری جهان عامل اصلی است که مسافران را مجاب به سفر کردن می‌کند. برای بازدید از این جاذبه‌ها نیاز داریم تا برنامه سفری را برای خودمان تدارک ببینیم. یکی از المان‌هایی که همیشه برای برنامه ریزی برای سفر به آن توجه می‌کنیم اقامتگاهی است که می‌خواهیم شب در آن بمانیم. هتل‌های زیبا و لوکس، اقامتگاه‌های بومی و کمپینگ در دل طبیعت، انتخاب های ما خواهند بود که اقامت در هر کدام لذت خاص خودش را دارد. برای رفتن به هر کدام از این هتل ها اول راحت ترین راه رزرو بلیط هواپیما و سپس رزرو اقامتگاه مورد نظر است تا با خیال راحت سفری آسوده را تجربه کنید.
اما گاهی اوقات نوع اقامتگاه در سفر می‌تواند اصلی‌ترین دلیل برای سفر کردن باشد. همه ما دوست داریم تا یک شب اقامت در قلعه قدیمی یا کاخ سلطنتی را تجربه کنیم. دراز کشیدن روی تخت هتلی در زیر آب‌های دریا تجربه لذت‌بخشی است که خیلی از گردشگران در آرزوی تجربه کردن آن هستند. با ما در این مقاله همراه باشید تا خاص‌ترین هتل‌های جهان را با هم بررسی کنیم.
عجیب ترین و غیر معمول ترین هتل های جهان

متل هابیت ها (Hobbit Motel) در نیوزلند


احتمالاً فیلم ارباب حلقه‌ها را دیده‌اید. خانه‌های هابیت ها یادتان می‌آید؟ خانه‌های کوچکی که در دهکده سرسبز و زیبای هابیت ها قرار داشت. درهای چوبی، سقف‌های کوتاه و پنجره‌های بسیار کوچک. پارک Woodlyn در کشور نیوزیلند خانه‌هایی شبیه به خانه هابیت ها در فیلم ارباب حلقه‌ها را ساخته‌اند تا گردشگران بتوانند از آن به عنوان هتل استفاده کنند. گردشگران زیادی با رؤیای اقامت در این خانه‌های افسانه‌ای بلیط هواپیما می‌خرند و به نیوزیلند سفر می‌کنند تا علاوه بر دیدن طبیعت زیبای آن حس بودن در فضای فیلم ارباب حلقه‌ها را تجربه کنند. تفاوت این هتل با خانه‌های درون فیلم، سقف بلندتر آن است تا مسافران بتوانند به راحتی در آن حرکت کنند.

هتل جادویی در کشور شیلی


اگر به دنبال هتلی می‌گردید که کاملاً با طبیعت اطراف وفق پیدا کرده است حتماً به کشور شیلی بروید و هتل دیدنی آن را که در کوهی به نام کوه جادویی قرار دارد ببینید. دیواره‌های این هتل را شاخ و برگ گیاهان فرا گرفته است. شکل آن مخروطی است و از بالای آن جریان آبی به پایین سرازیر می‌شود. این هتل را می‌توان جز دیدنی‌ترین هتل‌های جهان به حساب آورد. طراحی خاص و عجیب آن باعث شده مسافران مختلفی بخواهند یک شب از سفر خود را در آن بگذرانند.


هتل Dog Bark Park Inn در آمریکا


از نام عجیب این هتل می توانید معماری عجیب آن را متوجه شوید. Dog Bark Park Inn یکی دیگر از هتل‌های شگفت انگیز جهان است. البته این Dog bark به قدری کوچک است که نمی‌توان آن را در دسته هتل‌ها جای داد و واژه متل مناسب‌تر است. معماری این متل شبیه به سگی ایستاده است. این متل ۱۰ متر ارتفاع و ۵ متر پهنا دارد. در کشور آمریکا، ایالت آیداهو قرار دارد. این اقامتگاه کوچک تنها دارای یک اتاق با تخت دو نفره و یک اتاق زیر شیروانی است. تنها اتاق این متل در شکم سگ نگهبان قرار گرفته است.

هتل Propeller Island City Lodge در آلمان


یکی از عجیب‌ترین اقامتگاه‌های جهان را می‌توانید در کشور آلمان پیدا کنید. اقامتگاه پراپر آیلند سیتی Propeller Island City Lodge دارای ۲۷ اتاق است که ماندن در هر کدام از آن‌ها تجربه خاص و منحصر به فردی است. معماری عجیب اتاق‌های این اقامتگاه باعث جذابیت آن شده است. اگر می‌خواهید در اتاقی شبیه زندانی بخوابید، اگر دلتان می خواهد اتاق هتل شما سراسر آینه پوش باشد، اگر به دنبال این هستید در اتاقی شبیه یک سرداب، در یک کفن شب خود را صبح کنید، این اقامتگاه مناسب شما است.
عجیب ترین و غیر معمول ترین هتل های جهان

هتل Golden Crown Levin Iglut در فنلاند


اگر به دنبال یک هتل لوکس چهار ستاره هستید، هتل Golden Crown Levin Iglut در فنلاند گزینه مناسبی برای شماست. این هتل ۲۵ اتاق و امکاناتی نظیر اینترنت،‌پارکینگ رایگان و ‌رستوران دارد. هتل ۴ ستاره Golden Crown Levin Iglut برای زوج‌های جوانی که می‌خواهند لحظات خوش و خاطره‌انگیزی کنار هم داشته باشند مناسب است. اتاق‌های این هتل لوکس مجهز به اینترنت، ‌تلویزیون و حمام هستند. این هتل جذاب با فرودگاه‌های Kittilä و Pajala به ترتیب ۱۰ و ۹۷ کیلومتر فاصله دارد.

هتل Kokopelli’s Cave در مکزیک


اگر از قرار گرفتن در محیط‌های بسته واهمه ندارید و از غارنوردی و بودن در غار هیجان زده می‌شوید، حتماً به ‌هتل Kokopelli’s Cave در مکزیک بروید. این هتل درون یک غار، ۲۱ متر زیر زمین واقع شده است. غاری انسان ساخت که در ابتدا برای تحقیقات زمین شناسی در فرامینگتون نیومکزیکو ساخته شده و بعداً تبدیل به یکی از خاص‌ترین و عجیب‌ترین هتل‌های دنیا شده است.
در ابتدای ورود به این هتل خارجی با حفره‌ای مواجه می‌شوید که در دل یک صخره کنده شده است. نکته جالب این هتل امکانات آن است. شاید باورش برایتان سخت باشد که در فضای این‌چنینی، مبلمان راحت،‌ دوش آب و جکوزی پیدا می‌شود. در تنها اتاق این هتل، برق، فرش،‌ یخچالی پر از خوراکی وجود دارد. خدمات این هتل شامل تخت و صبحانه است (Bed and Breakfast). نگران ناهار و شام نباشید چرا که با پرداخت کمی هزینه بیشتر می‌توانید از دست‌پخت یک سرآشپز حرفه‌ای لذت ببرید و غذاهای متنوع فرانسوی را امتحان کنید.

هتل Book and Bed Tokyo در توکیو


یکی از عجیب‌ترین هتل‌های جهان در توکیو قرار دارد. هتلی مخصوص علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی. اگر به مطالعه علاقه‌مندید و عاشق کتاب و فضاهایی نظیر کتابخانه هستید، به طور حتم از Book and Bed Tokyo خوشتان می‌آید. این هتل خاص در شهر توکیو ژاپن،‌ در طبقه هفتم یک برج قرار دارد. قفسه‌های جذاب این هتل در کنار تخت‌های تک‌نفره آن فضایی جدید و خاص را برای علاقه‌مندان به کتاب ایجاد کرده است.
تا اینجا درباره هتل‌های عجیب و جذابی صحبت کردیم که روی آب، درون کوه و در لابه‌لای قفسه‌های کتاب ساخته شده‌اند. در بخش بعدی از هتلی صحبت می‌کنیم که یکی از اتاق های آن در ۱۷ متری سطح زمین قرار دارد.
شهر توکیو جاذبه های بسیار زیاد دیگری هم دارد که پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه دارید به این شهر سفر کنید حتما با جاهای دیدنی توکیو بیشتر آشنا شوید.

هتل Manta Resort در جزیره پمبا


یکی از خاص‌ترین هتل‌های دنیا را می‌توانید در جزیره پمبا در آفریقا پیدا کنید. هتلی جذاب و زیبا که بر روی آب قرار گرفته است. اگر به دنبال اتاقی خاص بر روی آب‌های دریا می‌گردید، ‌اگر می‌خواهید شب خود را در زیرآب سپری کنید، البته در فضایی امن و اتاقی شیک، هتل Manta Resort با علایق شما سازگار است. این هتل عجیب سه طبقه دارد و سازه آن توسط مهندسان سوئدی بر روی آب قرار گرفته است. یکی از طبقات آن بالای آب قرار دارد و شامل اتاقی برای استراحت و تفریح کردن است. اتاق خواب این هتل در زیر آب قرار دارد.
می‌توانید رو تختتان دراز بکشید و از پنجره‌های اطراف حرکت ماهی‌ها را در دریا تماشا کنید. هر وقت حوصله‌تان سر رفت به بالاترین طبقه بروید و حمام آفتاب بگیرید. شب‌هنگام، روی این طبقه می‌توانید آسمان پر ستاره و جذاب را تماشا کنید. فضای خاص و جذاب این هتل، لحظات به یاد ماندنی برای مهمانان این هتل به ارمغان می‌آورد.
عجیب ترین و غیر معمول ترین هتل های جهان

هتل Poseidon Undersea Resort


به احتمال زیاد شما هم عکس‌های هتل‌های زیر دریا را در فضای مجازی دیده‌اید. یک تخت دو نفره سفید که با یک دیواره شیشه ای از محیط دریا جدا شده است. اتاقی در دل دریا که با دراز کشیدن روی تخت آن می‌توانید حرکت ماهی‌های دریا را از فاصله کمتر از ۳ متر مشاهده کنید. هتل زیردریایی پوزیدون (Poseidon Undersea Resort) یکی از این هتل‌ها است. این هتل در سواحل کشور فیجی قرار دارد. ۱۲ متر زیر سطح دریا ساخته شده است و تعداد سوئیت‌های آن ۲۴ است و امکاناتی نظیر استخر،‌رستوران و کتابخانه دارد. برای رفت و آمد به این هتل می‌توانید از زیردریایی‌های سه نفره استفاده کنید. با استفاده از این زیردریایی‌ها می‌توانید در اطراف هتل گشت بزنید و از زیبایی‌های دنیای زیر آب لذت ببرید.

هتل Mirrorcube در سوئد


اگر می‌خواهید در خانه‌های درختی شب را سحر کنید، به کشور سوئد بروید و اتاقی در هتل آینه‌های مکعبی Mirrorcube رزرو کنید. این هتل از جمله هتل‌های شگفت انگیز جهان به حساب می‌آید. ۵ اتاق دارد که همگی آن‌ها بر روی تنه درختان ساخته شده‌اند. اتاق‌های این هتل‌های از زمین ۴ تا ۶ متر فاصله دارند برای دسترسی به آن باید از پله‌های آن استفاده کنید. این هتل به شکل مکعبی است که دیواره‌های آن از آینه پوشیده شده است. معماری عجیب این هتل باعث شده که در دل درختان تنومند استتار کند.

هتل Prahran در استرالیا


شاید باورتان نشود که اتاق‌های هتل پراهان از لوله ساخته شده است. منظورمان از لوله، لوله‌های عظیم بتنی است که توسط معماران با تجربه ساخته شده است. اگر می‌خواهید شب خود را در لوله‌های بتنی هتل پراهان بگذرانید،‌باید به ملبورن استرالیا بروید. در کنار این هتل عجیب، کافه پراهان قرار دارد. این هتل خاص، سه طبقه دارد و اثاثیه داخل آن از جنس چرم و کتان هستند.

هتل Dromen Aan Zee در هلند


یکی از جالب‌ترین هتل‌های دنیا بر فراز یک جرثقیل بندرگاهی قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل عجیب در بندری در کشور هلند قرار گرفته است. جرثقیلی که اکنون به هتل تبدیل شده است در سال‌های دور برای تخلیه بار کشتی‌ها استفاده می‌شده است. یکی دیگر از اتاق‌های عجیب این هتل بر روی یک قایق نجات قدیمی قرار گرفته است. این قایق قدیمی توانسته جان انسان‌های زیادی را نجات دهد، اما اکنون به یک هتل جذاب و لوکس تبدیل شده که امکاناتی نظیر حمام، وان چوبی، آشپزخانه و اتاق نشیمن با سیستم صوت مجهز در دل خود جای داده است. این هتل مناسب زوج‌های جوانی است که می خواهند مدتی به دور از هیاهوی زندگی شهری، لحظات خوشی را با هم تجربه کنند. با استفاده از این قایق می‌توانید یک تور دو ساعته را امتحان کنید.
عجیب ترین و غیر معمول ترین هتل های جهان
تا اینجای مقاله از هتل‌های که زیر آب یا روی درخت ساخته شده‌اند تا هتل‌های لوله‌ای شکل و مکعبی شکل گفتیم و نوبت به یکی دیگر از هتل‌های خاص جهان می‌رسد؛ هتل بشکه‌ای.

هتل بشکه‌ای در آلمان


احتمالاً نتوانید حتی برای یک ساعت درون یک بشکه دوام بیاورید اما اقامت در یک هتل بشکه‌ای چطور؟ در کشور آلمان، در مزرعه‌ای در روستای ساسباچوان، اتاق‌هایی وجود دارند که از بشکه ساخته شده‌اند. نام‌های هر اتاق بر اساس محصولی که در هر بشکه تولید یا ذخیره می‌شود انتخاب شده‌اند. جالب اینجاست که این اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام و سیستم گرمایشی نیز هستند و در اطراف آن باغی سنگی وجود دارد تا تجربه ماندن در بشکه‌های این هتل برای مهمانان آن لذت‌بخش‌تر شود.

هتل Happy Nomads Village در قرقیزستان


یکی دیگر از هتل‌های عجیب جهان، هتل Happy Nomads Village در قرقیزستان است. اقامت در این هتل تجربه بی نظیری است که هر جایی امکان امتحان کردن آن را ندارید. اقامت در هتل کاراکول فرصت زندگی کردن به سبک عشایر را برای شما فراهم می‌کند. این هتل شامل ۳ «یودر» و یک خوابگاه ۸ نفره است. ظرفیت هر یورد به گونه‌ای است که می‌تواند ۸ مهمان را در خود جای دهد.
با اقامت در این هتل منظره‌ای از کوه‌های جذاب را مقابل خود خواهید داشت. شاید فکر کنید که این اقامتگاه خیلی از شهر فاصله دارد اما تنها با نیم ساعت پیاده روی می‌توانید از محل اقامت خود به مرکز شهر برسید. نکته جالب آن امکاناتی نظیر برق و وای فای در یودر این اقامتگاه است. امکاناتی که شاید انتظارش را ندارید.

هتل Palacio de Sal در بلیوی


تا به حال در مورد هتل‌هایی از جنس چوب، سنگ، یخ شنیده‌اید، اما از جنس نمک چطور؟ در این قسمت هتلی متفاوت را معرفی می‌کنیم که از سازه آن از فلات نمکی ساخته شده است. هتل Palacio de Sal در بلیوی دارای ۳۰ اتاق است. اتاق‌های این هتل مجهز به کف‌پوش‌های چوبی و حمام‌های کاشی شده است. تصور بودن در همچنین فضایی این نگرانی را ایجاد می‌کند که آیا سیستم تهویه آن به‌درستی کار می کند یا خیر؟ نگران نباشید. هوای داخل اتاق‌ها این هتل عجیب قابل کنترل است و مشکلی از این جهت نخواهید داشت.
تخت و صندلی‌های این هتل از جنس نمک هستند. اما ملحفه‌های نرم و راحتی برای مهمانان تدارک دیده شده تا خواب راحتی را تجربه کنند. منظره‌ای زیبا به فلات‌های نمکی، آسمان پر ستاره و خیره کننده و لذت بودن در میان انبوهی از نمک‌ها که خاصیت آرامش دهنده عجیبی دارند، تجربه خاصی است که تنها می‌توان در این هتل تجربه کرد.

هتل Mira Mira در استرالیا


اقامت در هتل میرا میرا تجربه بی نظیری برای انسان‌های ماجراجویی است که از اقامت در هتل‌های معمولی خسته شده‌اند. برای اقامت در میرا میرا باید بلیط هواپیما چارتر یا معمولی به مقصد کشور استرالیا بخرید. هتل میرا میرا را می‌توان هتل‌های غیر معمول جهان برشمرد. این هتل سه اتاق دارد که معماری هر کدام از آن‌ها منحصر به فرد است. یکی از اتاق‌های این هتل در غار زیرزمینی‌ای تعبیه شده است. درب این اتاق به شکل دهان یک جن است. اتاق دیگر این هتل به سبک ژاپنی درست شده است و شبیه مدرسه مخصوص ژاپنی‌ها است. اتاق سوم یک کابین از جنس چوب است که سبک معماری آن سورئال است. اتاق‌های این هتل هیچ شباهتی به هم ندارد و اقامت در اتاق‌های آن تجربه منحصر به فردی خواهد بود.
عجیب ترین و غیر معمول ترین هتل های جهان

هتل Santos Express در آفریقای جنوبی


اگر به دنبال تجربه جدیدی هستید و اقامت در هتل‌های معمولی برای شما خسته کننده است، هتل Santos Express در آفریقای جنوبی نظر شما را جلب خواهد کرد. هتلی جذاب و خاص که در درون واگن‌های یک قطار مسافربری ساخته شده است. از داخل اتاق‌های این هتل می‌توانید اقیانوس را تماشا کنید. در ۴ واگن آن تخت دو نفره قرار دارد. واگن پنجم این هتل برای افرادی تعبیه شده که بودجه کمتری دارند، در این واگن ۱۶ تخت خواب قرار دارد و مناسب پذیرایی از گروه‌های پرجمعیت است.
یکی از اتاق‌های این هتل خاص مخصوص زوج‌های جوان است. حمام و ایوان اختصاصی دارد و منظره آن رو به اقیانوس است.

هتل Treehouse Lodge Resort در پرو


اگر می‌خواهید در جنگل‌های آمازون شب خود را به صبح برسانید، حتماً در هتل Treehouse Lodge Resort اتاقی را رزرو کنید. اقامتگاهی منحصر به فرد و خاص که برای رسیدن به آن باید ۱ ساعت قایق سواری کرد و ارتفاعی در حدود ۲۰ متر را پیاده رفت. خانه‌های درختی این هتل ۸ عدد است. اقامت در اتاق‌های این هتل و دیدن منظره جنگل آمازون تجربه بی نظیر و خاصی است که فقط مهمانان این هتل آن را لمس خواهند کرد. سقف‌های آن از کاه درست شده‌اند و دیوار اتاق‌های آن از نی و پرده‌های نازک ایجاد شده‌اند. دوش، دستشویی، سینک و ملحفه، تنها امکانات موجود در اتاق‌های این هتل خاص هستند. می‌توانید گشت‌های روزانه‌ای را رزرو کنید که شامل تماشای دلفین ها و بازدید از روستاهای بومی اطراف می‌شود.

هتل هایماهیلد در هلند


یکی از عجیب‌ترین هتل‌های کشور هلند، هتل هایماهیلد است. این هتل به شکل عجیبی ساخته شده است. مواد به کار رفته در آن نی و علوفه است و یکی از اتاق های آن شبیه کلبه‌های اسکیموها ساخته شده است. اگر به این هتل بروید، می‌توانید از بین تختی از جنس نی و علوفه یا تختی از جنس نی با پوست گاو یکی را امتحان کنید. با رزرو اتاق‌های این هتل تجربه منحصربه فردی را خواهید داشت.

هتل هاتن پلاست (Hüttenpalast) در آلمان


یکی از خاص‌ترین هتل‌های جهان در کشور آلمان قرار دارد. هتل هاتن پلاست (Hüttenpalast) معماری خاص و جالبی دارد. در فضای اتاق کاروانی را می‌بینید که محیط هتل را شبیه به فضای کمپینگ کرده است. شما در این هتل می‌توانید بر روی تخت معمولی بخوابید یا لذت ماندن در یک کاروان را تجربه کنید. طراحی خاص و منحصربه فرد معماری داخلی این هتل باعث شده که ماجراجویان زیادی بخواهند یک شب را در آن سپری کنند. در این هتل فضای کمپینگ و هتل در کنار هم قرار گرفته‌اند.
عجیب ترین و غیر معمول ترین هتل های جهان

هتل سان کروز در کره جنوبی


یکی دیگر از هتل‌های عجیب دنیا،‌هتل سان کروز است. احتمالاً از اسم این هتل متوجه ساختار آن شده‌اید. هتل سان کروز،‌ هتلی است که درون یک کشتی تفریحی قرار دارد. اگر می‌خواهید تجربه اقامت در کشتی کروز را داشته باشید، این هتل مناسب شماست. هتل سان کروز در سال ۲۰۰۲ بر روی یک صخره در کشور کره جنوبی ساخته شده است و معماری جذاب آن باعث شده که مسافران زیادی بخواهند در این هتل اقامت کنند.

هتل Hotel Costa Verde در کاستاریکا


یکی از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا را می‌توانید در کشور کاستاریکا در آمریکای مرکزی ببینید. هواپیمایی کوچک در داخل جنگل که دارای امکاناتی نظیر سونا،‌جکوزی، تلویزیون و اینترنت و تهویه هوا است، تبدیل به هتلی زیبا و جذاب شده است. این هتل بدنه یک بوئینگ ۷۲۷ مربوط به سال ۱۹۶۵ است. اگر می‌خواهید یک شب را در دل جنگل سپری کنید و از منظره مشرف به اقیانوس و ساحل لذت ببرید، این هتل مناسب شماست.

هتلی در دل هواپیما در سوئد


در شهر استکهلم سوئد یکی دیگر از هتل‌هایی که در بدنه هواپیما ساخته شده است. این هتل در دل بوئینگ ۷۴۷ ساخته شده و اتاق‌های آن ظرفیت پذیرایی از یک تا سه نفر مسافر را دارند. این هتل دارای ۲۷ اتاق، یک کافه و یک رستوران جذاب است. اقامت در اتاق‌های این هتل تجربه جدیدی برای ماجراجویان خواهد بود، تجربه‌ای که هر جایی قادر به امتحان کردن آن نخواهید بود.

هتل برگ اوبرانا (Oberranna Burg) در اتریش


یکی از جالب‌ترین هتل‌های جهان در قلعه اوبرانا قرار دارد. این قلعه در قرن ۱۲ میلادی ساخته شده است. در سال‌های اخیر بازسازی‌های روی آن انجام گرفت و تبدیل به یکی از جالب‌ترین هتل‌های جهان شد. این هتل قلعه‌ای در کشور اتریش،‌در دره‌ای به نام واچو (Wachau) قرار گرفته است. اگر مهمان هتل برگ اوبرانا (Oberranna Burg) شدید می‌توانید با اسب یا پای پیاده در محوطه تاریخی و جذاب این هتل گشت و گذار کنید و لذت ببرید. با گشت و گذار در محوطه این هتل تاریخی، صومعه و کلیساهای مختلفی را خواهید دید.
عجیب ترین و غیر معمول ترین هتل های جهان

هتل باگنول (Bagnols) در فرانسه


یکی از زیباتری عجیب‌ترین هتل‌های جهان را می‌توانید در دهکده‌ای در کشور فرانسه ببینید. هتلی جذاب و تاریخی که در یک قلعه قدیمی به نام قلعه باگنول (Bagnols) ایجاد شده است. فضای قدیمی این هتل شما را به قرن‌های ۱۳ و ۱۵ میلادی می‌برد. سوئیت‌هایی جذاب و خاص این هتل حمام هایی از جنس سنگ مرمر دارند. این هتل برای افرادی مناسب است که می‌خواهید تجربه اقامت در یک قلعه تاریخی را داشته باشند. در اطراف این قلعه یک خندق نیز وجود دارد.

هتل لیسستر (Leicester) در انگلستان


در کشور انگلستان به دنبال یک هتل خاص و منحصر به فرد هستید، حتماً به هتل لیسستر سری بزنید. قلعه لیسستر (Leicester) که نام خود را از نام یک کنت انگلیسی به ارث برده است، دارای دیواره‌های بسیار قطور و عظیم است. این قلعه با شکوه اکنون تبدیل به بک هتل زیبا و لوکس شده است. در این هتل تاریخی می‌توانید یک شب را اشراف گونه بگذرانید، از ملحفه‌های مصری استفاده کنید و با کارد و چنگال‌هایی از جنس طلا غذا بخورید. در تراس بالای این هتل می‌توانید آسمان پر ستاره را تماشا کنید، به شرط اینکه هوا صاف باشد. برای رسیدن به این هتل باید بلیط هواپیما خارجی به مقصد انگلیس خریداری کنید.

هتل اسپیت بنک (Spitbank)


هتلی اسپیت بنک هتلی جذاب و زیبا است که در قلعه‌ای تاریخی به همین نام قرار گرفته است. در سالهای ۱۷۰۰ میلادی سه قلعه در سواحل ویکتوریا ساخته شد که قلعه اسپیت بنک (Spitbank) یکی از آن‌ها است. این قلعه بعد از بازسازی تبدیل به یک هتل عجیب و لوکس شده است. اتاق‌های این هتل را می‌توان به سه دسته کومودور، سوئیت آدمیرال و اتاق‌های خدمه تقسیم بندی کرد.
عجیب ترین و غیر معمول ترین هتل های جهان

هتل لاکرت در انگلستان


هتل لاکرت یکی دیگر از هتل‌های نامعمول جهان در کشور انگلیس است. این هتل درون قلعه‌ای قرار دارد که در قرن ۱۹ میلادی ساخته شده است. قلعه لاکرت در بالای یک صخره ساخته شده است و در صورتی که یکی از اتاق‌های آن را رزرو کنید، منظری زیبا و جذاب از اقیانوس در پیش روی شما خواهد بود. قلعه لاکرت برای جلوگیری از حمله ناپلئون به انگلیس ساخته شده است. این هتل لوکس،‌زیبا و تاریخی بوده و معماری داخلی آن ترکیبی از سبک‌های قدیمی و جدید است تا زیبایی آن را دو چندان کند.

همچنین اگر مایلید با لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران و یا گران ترین هتل های جهان آشنا شوید، به بلاگ سفرمارکت سر بزنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است