search
menu

لوکس ترین هتل های ایران

[ پنهان کردن ]
هتل اسپیناس پالاس تهران
هتل پنج ستاره درویشی مشهد
هتل ترنج کیش
هتل شاه عباسی در اصفهان
هتل زندیه شیراز
هتل داریوش کیش
دیگر هتل های لوکس ایران
هتل‌ها و مراکز اقامتی ایران به شدت متنوع‌اند! از اقامتگاه‌های بومگردی و محلی گرفته تا هتل‌های لوکس ۵ ستاره همگی با خدمات مختلف خود مورد استفاده مسافران قرار می‌گیرند. در این میان ‌لوکس‌ترین هتل ‌های ایران در دسته تاپ‌ترین مراکز اقامتی قرار گرفته‌اند و تمام فصول سال به گردشگران ایرانی و خارجی خدمت‌رسانی می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم باشکوه‌ترین هتل‌ها در گوشه و کنار ایران را معرفی کنیم. فراموش نکنید که اگر قصد سفر دارید، پس از رزرو هتل مورد نظر می‌توانید بلیط هواپیما خود را از سفرمارکت بخواهید و بدون دغدغه راهی سفر شوید.

هتل اسپیناس پالاس تهران


هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد وبه عنوان یکی از لوکس ترین هتل های ایران شناخته می‌شود. آنچه که آن را به مرکز اقامتی باشکوه و مجلل تبدیل کرده معماری شیک، لوسترهای پر زرق و برق، فضای لوکس وخدمات مدرن است. وقتی پا به داخل هتل می‌گذارید، لابی وسیع و شیک هتل توجه‌تان را به خود جلب می‌کند. وجود مبلمان باشکوه، چیدمان نو و نورپردازی دل‌انگیز هتل زیبای اسپیناس پالاس را به یکی از بهترین هتل های ایران تبدیل کرده است. این هتل در ۲۴ طبقه ساخته شده است و ۴۰۰ اتاق مجهز را در خود جای داده است. همچنین ۴۰ اتاق کار و ۱۴ سالن در هتل اسپیناس وجود دارد که هرکدام با امکانات متعدد خود در اختیار عموم قرار می‌گیرند. بد نیست بدانید که بزرگ‌ترین سال هتل حدود ۱۵۰۰ نفر ظرفیت دارد و برای همایش‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران نیز مجهز به امکانات روزاند. قهوه‌ساز، وان (در بعضی اتاق‌ها) میزکار، تخت‌های بزرگ با تشک‌های نرم، اتو، صندوق امانات، سرویس فرنگی، مینی‌بار و غیره تنها گوشه‌ای از خدمات هتل است.
همچنین صبحانه هتل اسپیناس پالاس از تنوع زیادی برخوردار است و هرچه که دوست دارید می‌توانید در آنجا سفارش دهید. از دیگر امکانات این مرکز اقامتی مجلل می‌توان به رستوران اشاره کرد که با غذاهای ایرانی و فرنگی از مسافران پذیرایی می‌کند و لذیذترین خوراکی‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهد. همچنین مسافران می‌توانند پس از یک گشت و گذار جانانه به کافی شاپ هتل بروند و خود را به میان‌وعده‌ای لذیذ مهمان کنند. یکی دیگر از امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران می‌توان به مجموعه سلامت آن اشاره کرد. این مجموعه شامل استخر، سونا، جکوزی، مرکز اسپا، سالن بدنسازی و خدمات زیبایی است که توسط مجرب‌ترین پرسنل در اختیار عموم افراد قرار می‌گیرد. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۸۰۰ ماشین جایی امن برای محافظت از اتومبیل مسافران است. اگر دوست دارید بدانید که موقعیت هتل اسپیناس پالاس در کجا قرار دارد، باید به شما بگوییم که این هتل در منطقه سعادت آباد، بلوار پیام و خیابان ۳۳ واقع شده است.
لوکس ترین هتل های ایران

هتل پنج ستاره درویشی مشهد


یکی دیگر از بهترین و لوکس ترین هتل های مشهد درویشی نام دارد که حتما نام آن برایتان آشناست. این هتل بین‌المللی و مجلل یکی از محبوب‌ترین مراکز اقامتی برای مسافران ایرانی و خارجی است. شاید بپرسید چرا؛ دلیل آن تنوع در چیدمان اتاق‎‌ها است. باید بدانید که اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل درویشی مشهد هرکدام با چیدمان رومی، عربی، هخامنشی، ایران باستان، مصری، چینی و غیره زینت بخشیده شده‌اند. یعنی اگر در هنگام رزرو اتاقی با چیدمان مصری انتخاب کنید، گویی که پا به سرزمین مصر گذاشته‌اید و حسابی شگفت‌زده می‌شوید. وجود این خلاقیت جالب باعث شده تا هتل درویشی مشهد طرفداران زیادی پیدا کند. از دیگر ویژگی‌های این مرکز اقامتی می‌توان به نورپردازی مجلل، نقش و نگارهای اسلامی و جدید بودن امکانات اشاره کرد. همچنین رستوران اتریوم هتل درویشی مشهد با منوی آسیایی و سقف شیشه‌ای خود لذیذترین غذاها را به مسافران عرضه می‌کند. شما در آنجا این امکان را دارید تا ساعت‌ها به تماشای مناظر اطراف بنشیند و از غذای خود لذت ببرید.
رستوران فیروزه نیز با انواع غذاهای ایتالیایی درتمام ایام سال به گردشگران سرویس‌دهی می‌کند و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را از اقامت در هتل درویشی مشهد برایشان رقم می‌زند.
اتاق های هتل درویشی مشهد نیز مجهز به امکانات روز مانند اینترنت پرسرعت، کتری برقی، صندوق امانات، مینی بار، سرویس فرنگی، وان، جکوزی و سشوار است که مورد استفاده مسافران قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات هتل درویشی می‌توان به سونا، اسپا، استخر سرپوشیده، غرفه صنایع دستی، امکانات بازی کودکان، حمام ترکی، صرافی، ترانسفر، کافی نت و غیره اشاره کرد. لازم به یادآوری است که سالن جشن و اتاق جلسات هتل درویشی مشهد نیز با مناسب‌ترین در اختیار عموم قرار می‌گیرند. اگر رزرو بلیط هواپیمای خود را انجام داده‌اید و قصد سفر به مشهد دارید، چه جایی بهتر از هتل درویشی! برای رسیدن به این مرکز اقامتی باید خود را به خیابان امام رضا برسانید و بین خیابان ۲۴ و ۲۶ هتل را بیابید.

هتل ترنج کیش


مگر می‌شود درباره بهترین و لوکس ترین هتل های ایران صحبت کرد و حرفی از هتل ترنج کیش به میان نیاید؟ این هتل که در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس ساخته شده است، چشم‌اندازی رویایی از ساحل و دریا به مسافرانش هدیه می‌دهد. هتل ترنج کیش از بالا به شکل بته جقه طراحی شده است و سوئیت‌های آن به واسطه راهروهای چوبی به هم وصل می‌شوند. قرار گرفتن در دل دریا و وجود چشم‌اندازهای رویایی باعث شده تا مسافران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. اتاق‌های هتل ترنج کیش به شکل سوئیت طراحی شده‌اند و با کف شیشه‌ای خود اقامتی منحصر به فرد را برای گردشگران رقم می‌زنند.
از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به جکوزی، مینی بار، سشوار، کتری برقی، بالکن، وان، اینترنت پرسرعت و میز کار اشاره کرد. همچنین می‌توانید با رفتن به رستوران هتل ترنج کیش خود را به یک وعده غذای دریایی لذیذ مهمان کنید. در رستوران‎های این هتل انواع غذاهای ایرانی و خارجی سرو می‌شود که توسط بهترین آشپزهای تهیه می‌شوند. رستوران سنتی، فست فود و رستوران ایتالیایی از جمله رستوران های هتل ترنج کیش است که با تازه‌ترین خوراکی‌ها با استقبال مسافران می‌روند. کافی شاپ هتل نیز با خوشمزه‌ترین میان‌وعده‌ها از گردشگران پذیرایی می‌کند و خاطره‌ای به‌یادماندنی را برایشان رقم می‌زند. بد نیست بدانید که موارد گفته شده تنها خدمات هتل ترنج کیش نیست و کلوپ غواصی آنجا نیز با بهترین پرسنل به مسافران سرویس‌دهی می‌کند. در آنجا می‌توانید لباس غواصی به تن کرده و با رفتن به زیر دریا عکس یادگاری بگیرید. زمین والیبال، سالن بدنسازی، رستوران فست فود، خودپرداز، زمین تنیس، ترانسفر، خدمات خشکشویی، اتاق جلسات و خدمات پزشکی از دیگر امکانات هتل ترنج کیش است که مورد استفاده گردشگران قرار می‌گیرند. دسترسی به این هتل بسیار آسان است، تنها کافیست خود را به جاده جهان برسانید و پس از میدان جاسک به هتل می‌رسید.
لوکس ترین هتل های ایران

هتل شاه عباسی در اصفهان


در بین بهترین و لوکس ترین هتل های ایران هتل شاه عباسی گل سرسبد همه است. این هتل سنتی باشکوه به دلیل داشتن فضای باشکوه و حیاط سرسبز شهرت زیادی دارد و توریست‌های خارجی زیادی خواهان اقامت در آن هستند. هتل شاه عباسی در واقع کاروانسرایی ۳۰۰ ساله است که بیش از ۴۵ سال قبل به هتل سنتی تبدیل شده است. گچ‌بری‌های زیبا، نقاشی‌های شاهانه، آیینه‌کاری‌های روح‌انگیز و باغچه و گلدان‌های سرسبز همگی جلوه‌ای خاص به آن بخشیده‌اند، به طوری که از تماشایشان سیر نمی‌شوید. اتاق های هتل شاه عباسی به شکل سنتی و برگرفته از فرهنگ ایرانی زینت بخشیده شده‌اند و امکانات روز دنیا را در خود جای داده‌اند. از جمله این امکانات می‌توان به وان، اتو، اینترنت پرسرعت، مینی بار، صندوق امانات و غیره اشاره کرد. ولی آنچه که استراحت کردن در ۲۲۵ اتاق هتل را از دیگر مراکز اقامتی شهر متمایز کرده چیدمان سنتی و ایرانی است که با رنگ و نقش فراوان خستگی را از تن مسافران خارج می‌کند.
هتل شاه عباسی اصفهان خدمات خوبی به مسافرانش ارائه می‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان به سالن بدنسازی، غرفه صنایع دستی، سونا، کافی نت و پارکینگ اشاره کرد. همچنین دو رستوران سنتی و فضای باز آنجا با بهترین خوراکی‌ها از گردشگران پذیرایی می‌کنند. در آنجا می‌توانید بهترین کباب‌ها را سفارش داده و از طعم خوبشان لذت ببرید. سالن همایش و سالن جشن هتل شاه عباسی نیز با مناسب‌ترین قیمت در اختیار عموم افراد قرار می‌گیرند و خاطره‌ای تکرارنشدنی را برایشان رقم می‌زنند. برای رسیدن به هتل مجلل شاه عباسی اصفهان باید خود را به خیابان چهارباغ عباسی برسانید و در خیابان آمادگاه هتل را بیابید.

هتل زندیه شیراز


هتل پنج ستاره زندیه شیراز یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ایران است که همتا ندارد! این هتل ۶ طبقه باشکوه در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است و با تلفیق فضای سنتی و مدرن شکل و شمایلی مجلل را به خود گرفته است. هتل زندیه شیراز در نزدیکی ارگ کریمخانی (یادگار حکومت زندیه) قرار گرفته است و با داشتن ۷۲ اتاق، سوئیت ماه عسل، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت اختصاصی جایی عالی برای استراحت کردن است. در اتاق های هتل زندیه خدمات مطلوبی مانند بالکن، سشوار، میز کار، مینی بار، اینترنت پرسرعت و وان قرار گرفته است که نیاز مسافران را برطرف می‌کنند. همچنین امکانات عالی مثل سالن بدنسازی، غرفه صنایع دستی، صرافی، سونا، حمام سنتی، خودپرداز، استخر و اسپا در هتل زندیه شیراز در نظر گرفته شده است. رستوران های هتل زندیه نیز در نوع خود باکیفیت و لوکس شناخته می‌شوند.
رستوران فضای باز آنجا لذیذترین غذاها را ارائه می‌کند و می‌توانید در فضایی دلپذیر غذایی غیرایرانی میل کنید. رستوران سنتی هتل زندیه نیز با سرو انواع غذاهای ایرانی شهرت فراوانی در شهر شیراز دارد. خوب است بدانید که صبحانه هتل زندیه شیراز هم از تنوع و کیفیت خوبی برخوردار است. به همین دلیل شهروندان شیرازی را نیز جذب خود کرده و بهانه‌ای عالی برای یک قرار دوستانه است. ناگفته نماند که سالن عروسی و سالن جلسات هم از دیگر امکانات هتل زندیه در شیراز است که نمی‌توان از آن‌ها غافل شد. شما با هر سلیقه‌ای که باشید، شک نکنید که این هتل حسابی راضی نگهتان می‌دارد و از بودن در آنجا لذت می‌برید. برای رفتن به هتل ۵ ستاره زندیه شیراز باید به بلوار هجرت شهر شیراز بروید و نرسیده به ارگ کریم خان به هتل می‌رسید.
لوکس ترین هتل های ایران

هتل داریوش کیش


رسیدیم به ششمین هتل مجلل کشورمان که به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های ایران شناخته می‌شود. هتل داریوش در کیش از آن دسته مراکز اقامتی است که در سال ۱۳۸۲ با مساحت دوازده هزار هکتار ساخته شده است. این هتل که ۱۸۴ اتاق و سوئیت در خود جای داده با مجسمه‎‌هایی از ایران باستان نمایانگر تمدن و فرهنگ ایران عزیزمان است.
از بدو ورود به هتل داریوش کیش خود در میان تندیس‌ها، نقش‌نگاره‌ها و نقاشی‌های باشکوه می‌بینید که گویی که به شما خوشامد می‌گویند. البته فقط شکوه و جلال هتل نیست که مسافران را شگفت‌زده می‌کند، بلکه امکانات آن نیز گردشگران را راضی نگه می‌دارد. تخت خواب‌هایی بزرگ و استاندارد با تشک‌های نرم، چشم‌انداز رویایی به دریای بیکران، کفپوش‌های شیک و چیدمان دل‌انگیز اتاق‌ها باعث شده تا هتل داریوش جایی معرکه برای فرار از استرس کار و هیاهوی شهری باشد. با اسکان در آنجا می‌توانید از امکاناتی مثل سالن ماساژ، زمین تنیس، سالن بدنسازی، استخر، سالن بیلیارد و دریاچه قایق‌رانی استفاده کنید و از بودن در انجا لذت ببرید. همچنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل داریوش کیش با بهترین خوراکی‌ها از مسافران پذیرایی می‌کنند. در آنجا می‌توانید هرآنچه که دوست دارید سفارش دهید، چرا که هیچ محدودیتی در تنوع غذا و میان‌وعده وجود ندارد. اگر هم دوست داشته باشید بد نیست تا با قدم زدن در محوطه وسیع هتل از معماری باشکوه و باستانی آنجا عکاسی کنید و قدم‌زنان خود را به دریا برسانید. هتل داریوش کیش بسیار خوش مسیر است و در میان داریوش می‌توانید آن را پیدا کنید.

دیگر هتل های لوکس ایران


- مشیرالممالک در یزد
- هتل بزرگ شیراز
- هتل سرای عامری‌ های کاشان
- هتل مارینا پارک کیش
- هتل الماس ۲ مشهد
- هتل نیلو تهران
- هتل اسکان تهران
- هتل قصرطلایی مشهد
- هتل لاله پارک تبریز
- هتل صفاییه یزد
- هتل پارس ائل گلی تبریز
- هتل نووتل فرودگاه امام خمینی
- هتل امپریال ارس جلفا
- هتل پرشین پلازا تهران
- هتل ویستریا تهران
- هتل پارسیان آزادی تهران
کلام پایانی
بهترین و لوکس ترین هتل های ایران هرکدام مشخصه‌های خاص خود را دارند. ‌بعضی هتل سنتی و بعضی دیگر مدرن و جدیداند. ولی آنچه که باعث محبوبیت آن‌ها می‌شود، دکوراسیون شیک، سرویس‌دهی مطلوب و خدمات لوکس آن‌هاست. به نحوی که افراد سخت‌پسند را هم راضی نگه می‌دارند. اگر شما هم قصد سفر دارید، می‌توانید پس از تهیه بلیط هواپیما از سفرمارکت به رزرو هتل مورد نظرتان هم بپردازید. فراموش نکنید که همکاران ما در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را با نازل‌ترین قیمت تقدیمتان کنند.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است