search
menu

بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل ‌های شیراز به‌واسطه گردشگرپذیر بودن این شهر طیف گسترده‌ای دارند و با هر سلیقه و بودجه‌ای که داشته باشید، بهترین‌ها را برای شما فراهم خواهند کرد. این هتل‌ها هم در دسته اقامتگاه‌های بومگردی و هم در دسته مسافرخانه‌ها و هتل‌های لوکس موجود هستند و بهترین تجربه سفر و اقامت در شهر شیراز را برای شما رقم خواهند زد. این مطلب را به معرفی بهترین هتل‌های شهر شیراز اختصاص داده‌ایم تا پیش از سفر اطلاعات کافی در مورد اقامتگاه‌های متنوع این شهر داشته باشید.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

مسافران با درنظرگرفتن ویژگی‌های مختلفی بهترین هتل‌های شیراز را انتخاب می‌کنند. گاهی اوقات نزدیک بودن موقعیت هتل به جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری ملاک انتخاب قرار می‌گیرد. گاهی اوقات هم امکانات هتل، برخورد پرسنل، نحوه پذیرایی کردن و کیفیت خدمات ارائه شده، ملاک انتخاب و رتبه‌بندی مسافران هستند. فاصله هتل تا ایستگاه‌های وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، اتوبوس و مترو نیز می‌تواند ملاک انتخاب و ارزیابی هتل باشد.
با درنظرگرفتن تمامی این موارد، در ادامه بهترین هتل‌های شیراز، از هتل آپارتمان‌ها تا هتل‌های لوکس و حتی اقتصادی‌ترین هتل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

بهترین هتل آپارتمان شیراز از نظر مسافران کدام است؟

هتل آپارتمان‌‌های شیراز طیف وسیع و گسترده‌ای دارند و بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند برای اقامت در این شهر به‌جای هتل، در هتل آپارتمان اقامت داشته باشند. این هتل آپارتمان‌ها با امکانات گوناگون در طیف متغیری از هزینه‌ها، از مسافران و گردشگران پذیرایی خواهند کرد.
بهترین هتل آپارتمان های شیراز عبارت‌اند از:
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل آپارتمان شمس


این هتل آپارتمان در دسته هتل آپارتمان‌های اقتصادی قرار دارد و هتلی دو ستاره است. امکانات موجود در هتل آپارتمان شمس شامل آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، امکانات لازم برای افراد مسن و معلولان، خدمات پزشکی، ارائه وعده‌های غذایی در اتاق، خدمات تور، تبدیل ارز (صرافی) و کارکنان دوزبانه مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی است.
نمای اتاق‌ها با ویو و منظره‌ای به سمت شهر طراحی شده‌اند. تنوع آپارتمان‌های موجود در این هتل آپارتمان به شما اجازه می‌دهد که با هر سلیقه‌ای، اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید. اقامت در این هتل آپارتمان شیراز ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه است.
آدرس: شیراز، دروازه اصفهان، ابتدای خیابان حافظ.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل آپارتمان رز ریحان شیراز


دومین هتل آپارتمان در شیراز که مسافران رتبه بالایی به آن داده‌اند، هتل آپارتمان رز ریحان است. این هتل آپارتمان با 3 ستاره و امکاناتی مانند پارکینگ و اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آسانسور، استخر، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، امکانات لازم برای معلولان و افراد مسن، خدمات بیدارباش، ارائه وعده‌های غذایی در اتاق، فکس و فتوکپی به‌خوبی پذیرای شما خواهد بود.
ضمن اینکه ویو و منظره اتاق‌ها به خیابان و شهر شیراز و همین‌طور رو به حیاط مجموعه در نظر گرفته شده‌اند. کارمندان همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند و این اقامتگاه یکی از هتل آپارتمان‌های مورد تأیید گردشگران و مسافران در شهر شیراز است.
آدرس: چهارراه ادبیات، بلوار گلستان، جنب فروشگاه دی توی دی شیراز.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل آپارتمان هدیش شیراز


اقامت در این هتل آپارتمان ۳ ستاره شیراز ارزان‌قیمت است. این هتل آپارتمان به طور کاملاً حرفه‌ای از گردشگران این شهر پذیرایی می‌کند. اینترنت و پارکینگ در این هتل رایگان هستند. از دیگر امکانات آن می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، روم سرویس، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، تفریحات ورزشی، امکانات لازم برای افراد مسن و معلول، خدمات بیدارباش، ناهار در اتاق، تبدیل ارز، فکس و پرینتر و فتوکپی اشاره کرد. ضمن اینکه کارکنان کاملاً به زبان انگلیسی مسلط هستند و منظره اتاق‌ها نمای شهر شیراز و کوچه‌ی مجاور هتل آپارتمان است.
آدرس: خیابان کریم خان زند، خیابان رودکی.

بهترین هتل های ۵ ستاره شیراز

اقامت در بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز نوید سفری ایده‌آل و فراموش‌نشدنی به شهر شعر و هنر ایران را می‌دهد. این اقامتگاه‌ها در دسته‌بندی بهترین هتل های شیراز قرار دارند و اقامت در آن‌ها شبیه به اقامت در هیچ هتل دیگری نیست.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل بزرگ شیراز


اولین هتل از بهترین هتل‌ های شیراز، هتل بزرگ این شهر است که با 13 طبقه در دل کوه و در دروازه ورودی شهر شیراز از سمت شمال قرار گرفته است. 5 ستاره بین‌المللی و درخشان دارد و به تمام امکانات روز و مدرن هتلداری مطابق با آخرین امکانات جهانی، تجهیز شده است. نمای هتل از دور شبیه به کشتی طراحی شده و با ۱۵۸ اقامتگاه و اتاق شیک و مدرن، پذیرای گردشگران و مسافران شهر شیراز خواهد بود. برای رزرو هتل شیراز به‌صورت آنلاین می‌توانید به سایت این هتل مراجعه کنید.
هتل بزرگ شیراز موقعیت مکانی مناسبی دارد و به جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهر شیراز مانند حافظیه، باغ جهان‌نما، کتابخانه اسناد ملی، باغ ارم، باغ ملی، دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی و غیره نزدیک است. ضمن اینکه به امکاناتی مانند سالن بدنسازی، پارکینگ چهارطبقه، رستوران و کافی‌شاپ ایرانی و ایتالیایی، رستوران گردان، پارکینگ، استخر و غیره هم مجهز است.
آدرس: دروازه قرآن شیراز.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل هما


یکی از باقدمت‌ترین و درعین‌حال لوکس‌ترین هتل‌های شیراز، هتل هما است. چشم‌انداز این هتل از تمام جهات به پارک و فضای سبز شیراز خلاصه می‌شود و با ۲۲ سوئیت و ۲۱۲ اتاق، پذیرای مهمانان گردشگران این شهر است. پارکینگ اختصاصی، رستوران ایرانی و بین المللی، اتاق کنفرانس، اینترنت رایگان، پذیرش اتاق به‌صورت ۲۴ ساعته، صبحانه سلف‌سرویس و تسویه‌حساب شبانه‌روزی از امکانات متفاوت این هتل محسوب می‌شوند. ضمن اینکه این هتل تا جاذبه‌هایی مانند باغ جهان‌نما، حافظیه، باغ ملی، آرامگاه خواجوی کرمانی، باغ ارم، بازار انقلاب و غیره فاصله‌ای بسیار کوتاه دارد.
آدرس: خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی شیراز.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل چمران


یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز، هتل چمران شیراز است. این هتل لوکس هم از دیگر هتل های ۵ ستاره‌های شیراز است که اقامتی متفاوت و سرتاسر آرامش را برای شما رقم خواهد زد. هتلی با ۲۳ طبقه که چشم‌انداز متفاوت و بی‌نظیری را در طبقات آخر از شهر شیراز از اتاق خود خواهید دید. ویو و منظره تمام اتاق‌ها از هر طرف محدود به باغات شیراز و بزرگراه شهید چمران این شهر است.
امکانات بی‌نظیر این هتل هم شامل استخر، سونا، اسپا و حمام مغربی، ماساژ، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ، سالن‌های متعدد برای برگزاری مراسم همایش، کنفرانس و غیره است. ضمن اینکه در این هتل سفره‌خانه سنتی، رستوران ایتالیایی و رستوران ملل با منوهایی متنوع و متفاوت به‌خوبی از شما پذیرایی خواهند کرد.
ناگفته نماند که این هتل چند کافی‌شاپ هم دارد که تجربه نوش جان یکی از خوشمزه‌ترین سوغاتی‌های شیراز یعنی فالوده شیرازی را در این کافی‌شاپ‌ها نباید از دست بدهید. فاصله این هتل تا باغ ارم، حافظیه، حرم حضرت شاهچراغ، ارگ کریمخانی و مجموعه زندیه، باغ جهان‌نما، بازار وکیل، آرامگاه سعدی و دیگر جاذبه‌های دیدنی، تفریحی، تاریخی و طبیعی شهر شیراز بسیار کوتاه است.
آدرس: بلوار چمران شیراز.

بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز کدامند؟

شیراز در دسته‌بندی بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های خود تنوع فراوانی دارد. ما در ادامه بهترین هتل ‌های شیراز با 4 ستاره درخشان را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل آریو برزن


این هتل در شیراز یکی از بهترین هتل های چهار ستاره شهر است. هتل آریو برزن ۵ طبقه دارد و با ۵۱ واحد اقامتی و اتاق و به‌روزترین خدمات هتلداری، پذیرای مهمانان و گردشگران این شهر است. با اینکه این هتل در سال ۱۳۷۹ افتتاح شده است؛ اما در سال ۱۳۹۰ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. از امکانات آن می‌توان به اینترنت، پارکینگ، آژانس مسافرتی، سرویس اتاق، صبحانه، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌نت، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد و غیره اشاره کرد.
فاصله این هتل تا مجموعه زندیه، حافظیه، سعدیه، باغ ارم، حرم حضرت شاهچراغ، باغ جهان‌نما و دیگر جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز هم خوب و کوتاه است.
آدرس: خیابان کریمخان زند، خیابان رودکی.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل پارک سعدی شیراز


از دیگر 4 ستاره‌های خوشنام شهر شیراز هتل پارک سعدی است که برای با زیربنای تقریبی ۴۰۰۰ متر مربع و مطابق با استانداردهای جهانی و روز هتل داری از گردشگران به مسافران این شهر پذیرایی می‌کند. این هتل در سال 1341 افتتاح شد اما در سال ۱۳۹۶ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. ضمن اینکه به دلیل قرار گرفتن در یکی از بهترین موقعیت‌های خوش آب و هوای شیراز، طرفداران بسیار زیادی دارد.
در این هتل امکانات مختلف و متنوعی مانند رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، سالن‌های همایش و کنفرانس، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، اینترنت و غیره هم لحاظ شده‌اند. همچنین فاصله این هتل تا حافظیه، سعدیه، آرامگاه خواجوی کرمانی، لونا پارک شیراز، مجموعه تفریحی کوهپایه، باغ ارم، پارک آزادی و دیگر جاذبه‌های شهر، کوتاه و مناسب است.
آدرس: دروازه قرآن، روبروی باغ جهان‌نما.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل کریمخان شیراز


هتل کریمخان زند هم در ۱۳۹۲ مطابق با استانداردهای روز جهانی هتلداری افتتاح شد و یکی از جدیدترین ۴ ستاره‌های شیراز محسوب می‌شود. شش طبقه و ۶۳ واحد اقامتی و اتاق دارد و بنای این هتل کاملاً نوساز است. این هتل شیراز در طراحی نما به سبکی قدیمی، سنتی و آجری طراحی شده و در نگاه اول تلفیقی از معماری سنتی و مدرن را به شما القا می‌کند. هتل کریمخان دسترسی اولیه‌ای به مجموعه زندیه شامل ارگ کریمخانی، بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل دارد و به جاذبه‌های تاریخی دیگری مانند خانه زینت الملک، مسجد نصیرالملک، حرم حضرت شاهچراغ، نارنجستان قوام و غیره دسترسی اولیه و راحتی دارد.
همچنین از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه و غرفه برای عرضه سوغاتی و محصولات صنایع‌دستی، اینترنت، پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ، سالان همایش و کنفرانس و غیره اشاره کرد.
آدرس: خیابان کریمخان زند، خیابان رودکی.

بهترین هتل های شیراز ۳ ستاره

برای اقامت در شهر شیراز، می‌توان بین بهترین هتل در شیراز و بهترین 3 ستاره‌های آن، انتخاب‌های متفاوتی داشت. این شهر در هر خیابان و کوچه هتل‌ها و اقامتگاه‌های بی‌شماری دارد که اقامتی کاملاً متفاوت را نسبت به سایر همتایان خود برای شما رقم خواهند زد.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل تالار شیراز


این هتل در شیراز یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌ها محسوب می‌شود. هتلی جذاب و 3 ستاره که در سال ۱۳۶۲ در چهارطبقه با ۶۰ اتاق و اقامتگاه افتتاح شد. البته این هتل را در سال ۱۳۹۹ به طور کامل مورد بازسازی قرار دادند. از امکانات هتل تالار شیراز می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، پرسنل کاملاً حرفه‌ای و دوره‌دیده، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس و غیره اشاره کرد.
بد نیست بدانید که این هتل به اماکن گردشگری شهر شیراز مانند مجموعه زندیه، مسجد وکیل، سرای مشیر، نارنجستان قوام، ارگ کریم خانی، مسجد نصیرالملک و غیره دسترسی ساده و سریعی دارد.
آدرس: خیابان کریمخان زند، خیابان فردوسی.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل جهانگردی شیراز


دومین اقامتگاه یا بهترین هتل شیراز در دسته هتل‌های 3 ستاره، مجموعه جهانگردی است که در سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه را در سال ۱۳۹۶ به طور کامل بازسازی و مرمت کردند. مجتمعی که با مساحت تقریبی ۲۰ هزار متر مربع و ۴۴ سوئیت و اتاق، پذیرای مهمانان و گردشگران شهر شیراز است. این مجموعه در یک محوطه سرسبز و زیبا به شکل بلوک‌های دو طبقه و سه طبقه طراحی و اجرا شده و چون تعداد طبقات در این مجموعه زیاد نیست، در زمان اجرا و ساخت این هتل، از آسانسور استفاده نکردند.
مجتمع جهانگردی شیراز به امکاناتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، پارکینگ، پرسنل دوره‌دیده و ماهر، فضای سرسبز، روم سرویس، سالن کنفرانس، کافی‌شاپ رستوران و دیگر امکانات تجهیز شده است. ضمن اینکه فاصله این هتل تا اماکن گردشگری مانند باغ ارم، باغ جهان‌نما، حافظیه، سعدیه، حرم حضرت شاهچراغ، مسجد نصیرالملک، خانه زینت الملک، آرامگاه هفت تنان، نارنجستان قوام و غیره، سریع و راحت است.
آدرس: شرق شهر شیراز، بلوار نصر، در مجاورت رودخانه خشک یا خرم رود شیراز.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل شیرازیس شیراز


آخرین اقامتگاه به‌عنوان بهترین هتل شیراز در میان هتل‌های 3 ستاره، هتل شیرازیس نام دارد. این هتل یک هتل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است که با 6 طبقه و ۵۰ سوئیت و اتاق در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به فروشگاه و غرفه عرضه محصولات فرهنگی و صنایع‌دستی شیراز اشاره کرد که در کناررستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، پرسنل ماهر و با تجربه، سالن همایش و کنفرانس، از جمله امکانات این هتل محسوب می‌شوند.
نکته جالبی که در مورد این هتل باید بدانید این است که در اطراف آن کافه‌ها و رستوران‌های متعدد و متنوعی وجود دارند که مثلاً برای رفع خستگی می‌توانید خود را به یک نوشیدنی جذاب و خنک در کافه نادری که نزدیک به هتل شیرازیس است، مهمان کنید. ضمن اینکه فاصله این هتل تا مراکز خرید شهر شیراز و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و دیدنی این شهر مانند باغ ارم، حافظیه، سعدیه، حرم حضرت شاهچراغ، باغ نظر، باغ جهان‌نما، هفت تنان و سایر جاذبه‌ها، کوتاه با دسترسی اولیه و راحت است.
آدرس: خیابان کریمخان زند، خیابان رودکی.

بهترین هتل های ارزان شیراز

اگر تمایل دارید قبل از رزرو هتل شیراز، درباره هتل‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه بیشتر بدانید، این بخش را مطالعه کنید.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل ارگ شیراز


هتل ارگ یکی از ارزانترین هتل‌هایی است که می‌توانید برای سفر به این شهر آن را رزرو کنید. این هتل از هتل‌های قدیمی شهر شیراز محسوب می‌شود که در سال ۱۳۷۰ افتتاح شد. اما در سال ۱۳۹۶ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب این هتل موقعیت مکانی مناسبی است که از آن برخوردار است.
از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت، لاندری، کافه و رستوران، پذیرش 24 ساعته و موارد مشابه اشاره کرد. فاصله این هتل تا باغ ارم، مسجد نصیرالملک، خانه زینت الملک، مسجد جامع عتیق، باغ عفیف‌آباد، آرامگاه خواجوی کرمانی، دروازه قرآن، ارگ کریمخانی، مسجد مشیر و شاهچراغ کوتاه و سریع است.
آدرس: نرسیده به دروازه اصفهان، خیابان شهناز سابق یا خیابان تختی.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل رودکی شیراز


دومین هتل ارزان شیراز که به دلیل کیفیت بالای خدمات خوشنام و معروف است، هتل رودکی نام دارد. هتل رودکی شیراز یک هتل خوشنام و 2 ستاره است که از هتل‌های قدیمی این شهر محسوب می‌شود و سابقه‌ای طولانی در هتلداری دارد. هتل رودکی شیراز در سال ۱۳۵۸ افتتاح شد. اما با هدف ارتقاء کیفیت و بهبود خدمات در سال ۱۳۹۴ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل چهارطبقه با ۳۳ سوئیت و واحد اقامتی و تنوع بالای اتاق‌ها، به‌خوبی از مهمانان شهر شیراز پذیرایی می‌کند.
از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، اینترنت، سالن همایش، کافی‌شاپ و رستوران و غیره اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل تا جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شیراز مانند موزه پارس، مجموعه ارگ کریمخانی، عمارت شاپوری، حافظیه، سعدیه، حرم حضرت شاهچراغ، باغ ارم، باغ جهان‌نما، باغ عفیف‌آباد و دیگر جاذبه‌های شهر شیراز هم یک دسترسی کوتاه و اولیه است.
آدرس: خیابان کریمخان زند، خیابان رودکی.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

کدام هتل های شیراز به جاهای دیدنی نزدیک‌ترند؟

واقعیت این است که قبل از انجام رزرو هتل شیراز بهتر است موقعیت مکانی خود را با درنظرگرفتن هدفی که از سفر به این شهردارید، مشخص کنید. این قسمت به معرفی 2 هتل در مرکز شهر شیراز اختصاص یافته است.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل الیزه شیراز


هتل الیزه شیراز در سال 1393 افتتاح شد و یکی از بهترین 4 ستاره‌های این شهر محسوب می‌شود که به دلیل نزدیکی به اماکن گردشگری و تفریحی به‌شدت موردتوجه مسافران قرار گرفته است. این هتل با اینکه در یک خیابان کاملاً مسکونی طراحی شده با هفت‌طبقه و ۵۰ اتاق و واحد اقامتی به بهترین و به‌روزترین امکانات هتل‌داری تجهیز شده و به دلیل آرامش منطقه‌ای که در آن قرار گرفته، بسیار پرطرف‌دار است. امکانات این هتل شامل کافه و رستوران، استخر، سالن کنفرانس، اینترنت، سالن بدنسازی، سالن صبحانه خوری، سالن همایش، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، اتاق ماساژ، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و سایر موارد است.
از جمله دیگر مزایای این هتل موقعیت مکانی خاص آن است. نزدیکی این هتل به مراکز گردشگری، تاریخی و تفریحی شیراز مانند بام چمران، رصدخانه ابوریحان بیرونی، ارگ کریمخانی و مجموعه زندیه، باغ ملی، باغ جهان‌نما، موزه سنگ هفت تنان، آرامگاه سعدی، دروازه قرآن، بوستان آزادی، آرامگاه حافظیه و دیگر جاذبه‌ها سبب شده است که شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون فوت وقت بتوانید از تمام این جاذبه‌ها دیدن کنید.
آدرس: بلوار میرزای شیرازی، خیابان معالی آباد، کوی پزشکان.
بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران؛ لیست هتل های شیراز + امکانات

هتل ستارگان شیراز


هتل ستارگان شیراز هم از جمله هتل‌های محبوبی است که در قلب این شهر قرار گرفته و در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد. از جمله جاذبه‌های این هتل ۱۴ طبقه با ۴۱ سوئیت و اتاق این است که ویوی اطراف آن کاملاً به فضای سبز پارک آزادی و بلوار سرسبز و زیبای ارم خلاصه می‌شود.
امکانات این هتل هم شامل سالن کنفرانس، رستوران سنتی، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، پرسنل مسلط به زبان عربی و انگلیسی، روم سرویس، اینترنت، فضای سبز، صندوق امانات و غیره است. همچنین فاصله این هتل تا جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهر شیراز مانند دروازه قرآن، حافظیه، باغ جهان‌نما، باغ نظر، باغ ملی، کتابخانه اسناد ملی، لونا پارک شیراز، موزه سنگ هفت تنان، حرم حضرت شاه چراغ، مجموعه زندیه و ارگ کریم خانی، باغ دلگشا و غیره هم کوتاه و با دسترسی اولیه خواهد بود.
آدرس: خیابان آزادی (فلکه گاز)، تقاطع خیابان آزادی و بلوار ارم.

کلام آخر

سفر به شیراز می‌تواند سفری مهیج، ماجراجویانه و فراموش‌نشدنی باشد. برای سفر به این شهر حتماً باید یک هفته تا ۱۰ روز زمان داشته باشید تا تمام زوایای آن را موبه‌مو با جزئیات مشاهده کرده و درک کنید. شیراز شهری است که سیر تاریخی خود از سنت به سمت مدرنیته را به‌سرعت طی کرده است. اما درعین‌حال هنوز هم باورها و ارزش‌های شیراز قدیم را می‌توانید در بافت تاریخی و سنتی آن به‌وضوح مشاهده کنید. به عبارتی مدرنیته هنوز هم نتوانسته جای پای خود را در بافت تاریخی این شهر محکم کند، هر چند که آثار آن در تمام نقاط شهر ملموس و قابل‌مشاهده است.

سؤالات متداول


ارزان‌قیمت ترین هتل شیراز کدام است؟


هتل‌های ارزان‌قیمت شیراز شامل هتل کیوان شیراز، هتل صدرا شیراز، هتل ارگ شیراز، ساسان شیراز، هتل زیتون شیراز و هتل آریانا شیراز می‌شود.

بهترین هتل شیراز برای ماه عسل کدام است؟


هتل شاه پریون، هتل بزرگ شیراز، هتل الیزه و هتل چمران شیراز از بهترین هتل‌ها برای ماه عسل محسوب می‌شوند.

بهترین هتل آپارتمان شیراز کدام است؟


بهترین هتل آپارتمان‌های شیراز شامل هتل آپارتمان هدیش، رز ریحان و شمس است.

بهترین هتل‌های لوکس شیراز کدام است؟


هتل بزرگ شیراز، هتل پارس شیراز، گرند هتل شیراز، هتل هما شیراز و هتل چمران شیراز از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شوند.

مهمترین نکته برای اقامت در هتل‌های شیراز چیست؟


شیراز شهری شلوغ و گردشگرپذیر است. توصیه ما این است که حداقل 1 هفته پیش از تعیین تاریخ سفر خود، از خالی بودن ظرفیت هتل موردنظرتان اطمینان حاصل کنید.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است