search
menu

هتل Rox Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rox Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل روکس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روکس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Rox Hotel Istanbul


هتل روکس استانبول در بخشی از شهر قرار گرفته که به فرودگاه بین المللی آتا تورک نزدیک است و در نتیجه برای مسافرانی که به دلایل کاری سفر می کنند و یا استانبول برایشان کشوری ترانزیت است اقامتگاهی عالی خواهد بود. اما اگر جزو مسافرانی هستید که با هدف بازدید از جاهای دیدنی بلیط هواپیما استانبول را تهیه کرده اید شاید بد نباشد نگاهی به دیگر هتل های استانبول هم داشته باشید چون هتل Rox Hotel Istanbul تا جاهای دیدنی استانبول کمی فاصله دارد و برای آن ها که می خواهند با پیاده روی به جاذبه ها برسند مناسب نخواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل روکس استانبول


روکس برای مهمانان خود خدمات کانسیرج ارائه می دهد که شامل اطلاعاتی درباره جاذبه های محلی و ایجاد هماهنگی های لازم برای کرایه خودرو و اتومبیل است. برخی از مهمانان هتل افرادی هستند که تمایل دارند سیگار بکشند اما چون سیگار در محیط های سربسته ممکن است باعث آزارده خاطر شدن دیگر مهمانان شود، هتل روکس فضایی اختصاصی برای سیگار کشیدن در نظر گرفته است تا رضایت هر دو طرف را جلب کند. یکی دیگر از خدمات ویژه هتل روکس خدمات ویژه افراد توان یاب است. روکس علاوه بر آسانسور و رمپ ویژه، دستگیره در سرویس بهداشتی نیز نصب کرده است. سایر خدمات و امکانات هتل شامل میز تور، خدمات تبدیل ارز، اتاق چمدان، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، صندوق امانات، نگهبانی و پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه فکس و فتوکپی، سیستم اعلام حریق و دوربین مداربسته است. از نظر پاکیزگی و نظافت هتل نیز نگران نباشید چون خدمات نطافت به صورت روزانه در بخش های مختلف هتل انجام می شود و دیگر امور مانند خدمات لباسشویی، خدمات خشک شویی و خدمات اتو نیز در ازای دریافت کمی هزینه ارائه خواهد شد.

اتاق های هتل


روکس در کل ۳ نوع اتاق در اختیار مهمانانش گذاشته که شامل سوئیت های ۳ الی ۴ نفره، اتاق سوپریور دابل/ تویین با ظرفیت ۲ الی ۳ نفر و اتاق دلوکس کینگ سوئیت با ظرفیت ۴ الی ۶ نفر هستند. در صورت درخواست مهمانان سوئیت عروس نیز برای آن ها آماده خواهد شد. بد نیست بدانید که تمامی اتاق های هتل عایق صدا، بدون آلرژی و بدون سیگار هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های شیک و مرتب هتل روکس همگی عایق صدا بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. در همه اتاق ها علاوه بر مینی بار، گاوصندوقی در ابعاد لپ تاپ قرار داده شده است. برای سرگرمی مهمانان در اتاق های تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی وجود دارد. اتاق ها همگی دارای حمام خصوصی اند که خود این حمام ها دارای امکانات مختلفی مانند دوش، سشوار، حوله تن پوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

امکانات سرگرمی و رفاهی هتل


مهمانان ورزشکاری که حتی در طول سفر نیز حفظ تناسب اندام برایشان اهمیت دارد، می توانند از باشگاه مجهز هتل برای انجام تمرینات ورزشی خود استفاده کنند و پس از تمرین سری به بخش اسپا بزنند تا کارکنان این بخش با انجام ماساژ حرفه ای خستگی و کوفتگی بعد از ورزش را از تنشان بیرون کنند.

رستوران هتل


با این که استانبول غذاهای خیابانی خوشمزه ای دارد اما پیدا کردن رستورانی مناسب که به کیفیت غذاهایش نیز اعتماد داشته باشید سخت خواهد بود به همین دلیل روکس رستورانی برای مهمانانش ایجاد کرده که در وعده های غذایی مختلف انواع غذاهای محلی و ترکی را سرو می کند.

فاصله هتل روکس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است