search
menu

هتل Zion Home Butik Otel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zion Home Butik Otel Istanbul
امکانات کلی هتل زیون هوم بوتیک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل زیون هوم بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zion Home Butik Otel Istanbul


هتل دو ستاره زیون هوم بوتیک یکی از هتل‌های زیبای منطقه کادیکوی استانبول است که امکانات رفاهی مناسبی را برای آسایش و راحتی میهمانان خود فراهم می‌کند. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری معروف استانبول از جمله برج دختر، برج گالاتا، برج ترامپ، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا و موزه معصومیت مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری قرار گرفته است. ستون کنستانتین و ایاصوفیه در ۹ کیلومتری هتل قرار دارند. ایستگاه متروی کادیکوی در فاصله ۵۰۰ متری از هتل واقع شده است که از طریق آن به راحتی می‌‌توانید به اماکن دیدنی شهر بروید. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در ۳۷.۷ کیلومتری هتل Zion Home Butik Otel Istanbul قرار دارد. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در این هتل سفر دلنشین و بی نظیری را در استانبول تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل زیون هوم بوتیک استانبول


این هتل خدماتی از قبیل اینترنت بی سیم رایگان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق را ارائه می دهد. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای پیاده روی شرکت کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق و کپسول آتش نشانی است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین منظور اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود.
برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر و سینک ظرفشویی در ارتفاع پایین تر در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند مسافران دیگر اقامت راحتی را در هتل Zion Home Butik Otel Istanbul تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. این هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. اگر نیاز به تبدیل ارز داشته باشید می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ استفاده کنند. علاوه بر خدمات گفته شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. این هتل همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی را ارائه می‌دهد. برای فرزندان دلبند شما کانال‌های تلویزیونی کودک نیز در نظر گرفته شده است. پرسنل مجرب هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال می‌کنند. کودکان بالای ۲ سال در هتل زیون هوم بوتیک استانبول بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. ساعت ورود به هتل از ساعت ۱۴:۰۰ و ساعت خروج قبل از ساعت ۱۲:۰۰ است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل زیون هوم بوتیک استانبول دارای ۱۶ اتاق مدرن است. انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل استاندارد، اتاق دبل دارای بالکن، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق توئین، اتاق یک تخته دارای بالکن و اتاق دبل لوکس. در همه اتاق‌ها برای راحتی میهمانان اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال و میز در نظر گرفته شده است. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی است. همه اتاق‌های هتل Zion Home Butik Otel Istanbul دارای پنجره رو به خلیج هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر اتاق وجود دارد. اتاق‌ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوبی هستند که دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد.

فاصله هتل زیون هوم بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید واترگاردن: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است