search
menu

هتل Zeugma Hotel Sultanahmet Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zeugma Hotel Sultanahmet Istanbul
امکانات کلی هتل زوگما سلطان احمد استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زوگما سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zeugma Hotel Sultanahmet Istanbul


هتل زوگما سلطان احمد یکی از هتل های سه ستاره شیک و مدرن در منطقه سلطان احمد استانبول است. این هتل با چشم انداز باغ، در فاصله کوتاهی از موزه و کاخ توپکاپی قرار دارد. موزه ایاصوفیه در چند قدمی آن قرار دارد و ایستگاه قطار Sirkeci در فاصله ۳ کیلومتری از محل اقامت واقع شده است. پرسنل با تجربه، امکانات عالی و نزدیکی به جاذبه های استانبول سه دلیل مهم برای اقامت در Zeugma Hotel Sultanahmet Istanbul است. از جاهای دیدنی نزدیک این هتل می توان به آب انبار باسیلیکا، بازار ادویه، مسجد آبی، مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، برج دختر و کاخ دولمه باغچه اشاره کرد که مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده است. هتل تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن ۴۸ کیلومتر فاصله دارد و با شاتل فرودگاهی به آسانی می توانید خود را به فرودگاه برسانید. در صورت رزرو آنلاین بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا، هتل زوگما سلطان احمد گزینه مناسبی برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل زوگما سلطان احمد استانبول


هتل زوگما سلطان احمد استانبول طیف وسیعی از خدمات و امکانات رفاهی را برای راحتی طراحی کرده است. Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و فضاهی عمومی، نظافت خانه روزانه، صندوق امانات، میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و سرویس اتاق در این ملک وجود دارد. برای تهیه سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود می توانید از مغازه ای که در هتل تعبیه شده دیدن کنید. استعمال دخانیات در مکان های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاقی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل بهره مند شوید.
توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند نگران ماشین خود نبوده و می توانند از خدمات پارکینگ هتل استفاده کنند. بعد از یک روز طولانی می توانید در باغ استراحت کرده و دارت بازی کنید. رویدادهای ورزشی زنده نیز از دیگر روش های سرگرمی در این هتل است. علاوه بر خدمات و امکانات گفته شده در بالا خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل با تجربه هتل Zeugma Hotel Sultanahmet Istanbul با تسلط به زبان های عربی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی میهمانان را راهنمایی می کنند و مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی یکی دیگر از دلایل انتخاب این هتل به شمار می آید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Zeugma Hotel Sultanahmet Istanbul دارای اتاق های خانوادگی، اتاق دبل لوکس دارای بالکن، اتاق کینگ سوپریور، اتاق کوئین با چشم انداز دریا، اتاق توئین لوکس با چشم انداز دریا، اتاق دبل یا توئین اقتصادی، اتاق توئین اقتصادی و اتاق دبل استاندارد است. اتاق های میهمان هتل زوگما سلطان احمد استانبول به گونه ای طراحی شده اند که با دکوراسیون دلپذیر، راحتی مطلوبی را ارائه می دهند و برخی امکانات رفاهی مناسب مانند تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، محصولات آرایشی و بهداشتی، کمد لباس، ملحفه و سیستم تهویه مطبوع را ارائه می دهند. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق را در حد مطلوب نگه می دارد. برای رفع خستگی می توانید در اتاق خود چای یا قهوه تهیه کرده و نوش جان کنید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه ای روزانه سرو می شود. انواع غذاهای خوشمزه نیز در رستوران هتل زوگما سلطان احمد سرو می شود. میهمانان می توانند از غذاهای اروپایی، مدیترانه ای، بین المللی و ترکی در رستوران Tria Elegance که در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارد، لذت ببرند.

فاصله هتل زوگما سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶۵۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است