search
menu

هتل Zagreb Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zagreb Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل زاگرب استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زاگرب تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zagreb Hotel Istanbul


استانبول بزرگترین و مشهورترین شهر ترکیه است و به مانند خود کشور ترکیه، به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود. استانبول به وسیله رود بسفر به دو نیمه تقسیم شده است و پل گالاتا دو جهان شرقی و غربی استانبول را به هم پیوند می‌زند. استانبول به عنوان یک شهر پرسابقه، دارای جاذبه‌های تاریخی کهنی است. در عین حال استانبول شهری مدرن و نوگرا است که نمودهای برجسته‌ای از زندگی و دنیای مدرن را به شما عرضه می‌کند به دلیل همین ویژگی دو سویه، شما در استانبول، طیفی متنوع از اماکن تاریخی و دیدنی‌های مدرن را می‌بینید. یکی از هتل‌های چهار ستاره و لوکس در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه، هتل زاگرب است. هتل زاگرب در نزدیکی جاهای دیدنی استانبول، مراکز خرید، جاذبه‌های تاریخی و دریا قرار دارد. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل Zagreb Hotel تنها حدود ۱ ساعت است. هتل زاگرب تا چندین ایستگاه‌ قطار تراموا و مترو فاصله کمی دارد. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل زاگرب حتما از ساحل فلوریا استانبول بازدید کنید؛ زیرا از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین سواحل استانبول در بین گردشگران است.

امکانات و خدمات عمومی هتل زاگرب استانبول


هتل زاگرب دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است که برای اقامت راحت، آسوده و خوش فراهم شده‌اند. امکانات و تجهیزات هتل Zagreb Hotel شامل این موارد هستند: لابی شیک، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام نقاط هتل، آسانسور، رستوران، استخر سرپوشیده، اسپا، ماساژ، سونا، حمام ترکی و سیستم تهویه مطبوع. خدماتی که در هتل زاگرب استانبول وجود دارد شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، صبحانه، شاتل گشت شهری، خدمات بلیط، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر به همراه تورلیدر مجرب و تور منظم، ارائه بلیط‌های کنسرت‌ها، نمایش‌ها و جاذبه‌ها، نگهداری از چمدان، خدمات نگهبانی و دربانی و همچنین خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه و خشکشویی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل زاگرب استفاده کنید تا دغدغه کمتری بابت رفت‌و‌‌آمد داشته باشید. کارکنان مجرب هتل زاگرب علاوه بر زبان ترکی، مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


به طور کلی در هتل زاگرب ۵۸ اتاق متنوع وجود دارد که با دکوراسیونی چشم‌نواز و مدرن هستند و برای اقامت راحت و آسوده مسافران طراحی شده‌اند. اتاق‌های هتل زاگرب شامل این اتاق‌ها است: اتاق‌هایی یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره و سوئیت‌های جونیور با نمای چشم‌نواز دریا.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایل داخل اتاق‌های هتل زاگرب استانبول برای اقامتی آسوده و خوش تعبیه شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: مبلمان، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، کتری برقی، صندوق امانات دیجیتالی، مینی‌بار، میز تحریر، صندلی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تهویه مطبوع، تلفن، سیستم هشدار و اطفا حریق، آیینه، دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته‌باشید که اتاق‌های هتل زاگرب امکان سیگار کشیدن ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از مزیت‌های هتل زاگرب این است که با اقامت در این هتل مجلل احساس بی‌حوصلگی نمی‌کنید؛ چرا که امکانات زیادی برای تفریح وجود دارد؛ برای مثال می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل زاگرب که متناسب برای هر سنینی است، شنا کنید و یا به بخش اسپای هتل Zagreb Hotel بروید و در حمام ترکی، سونا و ماساژ خستگی‌های زندگی اخیر خود را بزدایید و احساس آرامش، شادابی و طراوت را به خود هدیه دهید. همچنین در بالکن اتاق‌های هتل زاگرب می‌توانید در زیر نور خورشید بنشینید و از نمای دل‌انگیز و دلنشین دریای آبی و نیلگون مرمره لذت ببرید.

رستوران هتل


در رستوران شیک و دنج هتل زاگرب در کنار خانواده، دوستان و همراهان خود اوقاتی خوش و فراموش‌نشدنی را سپری کنید و خوراک‌های لذیذ و متنوع را در وعده‌های مختلف میل کنید.

فاصله هتل زاگرب تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است