search
menu

هتل Yasmak Comfort Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yasmak Comfort Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل یاسماک کامفورت استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یاشماک کامفورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Yasmak Comfort Hotel Istanbul


هتل یاسماک کامفورت استانبول یکی از بهترین هتل‌های شهر استانبول است و دارای سه ستاره است. این هتل بسیار تمیز امتیازات ویژه‌ای دارد که از جمله این امتیازات قرار گرفتن در یک منطقه بسیار خوب است و در واقع در محله سلطان احمد واقع شده‌است. علاوه بر موقعیت مناسب این هتل چشم‌انداز و منظره‌ای نیز که از این هتل دیده می‌شود بسیار جذاب است. آنچه از این هتل دیده می‌شود بخشی از دریای نیلگون و بسیار زیبای مرمره است. امکانات بسیار مناسب این هتل سبب می‌شود تا شما با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به استانبول هتل Yasmak Comfort Hotel Istanbul را رزرو کنید و اقامت خوب و خوشی را برای خود و همراهانتان ایجاد کنید. از جمله مزیت‌های این هتل نزدیک بودن آن به ایستگاههای تراموا است و همین مورد سبب می‌شود در صورت آگاه بودن به ایستگاههای تراموا بتوانید به راحتی به مراکز خرید و جاهای دیدنی بروید. البته اگر پیاده هستید تا موزه ایاصوفیه حدود ۱۴ دقیقه پیاده‌روی نیاز است تا به این موزه برسید. در ادامه مطلب راجع به امکانات متنوع هتل توضیحات بیشتری داده خواهد شد.

امکانات عمومی هتل یاسماک کامفورت استانبول


امکانات عمومی هتل یاسماک کامفورت استانبول بسیار متنوع هستند و تقریبا هر نوع نیازی داشته باشید در این هتل می‌توانید بدون مراجعه به بیرون از هتل آن را رفع کنید. هرچند بر طبق نظرات مسافرانیکه در هتل اقامت داشته‌اند امکانات هتل می‌تواند بهتر از این هم باشد و از برخی جهات نیاز است تا کیفیت و امکانات هتل بهبود بیشتری داشته‌باشد. لابی مبله هتل این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید بصورت دسته جمعی تلویزیون تماشا کنید و اندکی در فضای خارج از اتاقتان به استراحت بپردازید. وجود ترانسفر فرودگاهی البته با هزینه اضافی از جمله امکاناتی است کهبرای مسافران بسیار مهم است و این هتل نیز این خدمات را ارایه می‌کند. پس از مستقر شدن در هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر خشکشویی نیز استفاده کنید و در صورت نیاز لباس‌های خود را به هتل تحویل دهید و تمیز و اوتو کشیده تحویل بگیرید. اینترنت رایگان از دیگر خدماتی است که می‌توانید در هتل Yasmak Comfort Hotel Istanbul از آن بهره‌مند شوید و به راحتی ارتباطات خود را از این طریق حفظ کنید.
برای اینکه خیالتان از مدارک یا اشیای قیمتی‌تان راحت باشد می‌توانید این وسایل را به صندوق امانات موجود در هتل بسپارید. از جمله فعالیت‌های درمانی و تفریحی می‌توان به وجود ماساژ و حمام ترکی در هتل یاسماک کامفورت استانبول اشاره کرد. بهتر است در نظر داشته‌باشید که در هتل امکان نگهداری و ورود برای حیوانات خانگی شما وجود ندارد. این هتل چند طبقه آسانسور نیز دارید و به راحتی می‌توانید به اتاق خود بروید. تبدیل ارز نیز یکی از نیازهای ضروری برای مسافران است که در هتل به راحتی امکان بهره بردن از این امکان را خواهید داشت.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل یاسماک کامفورت از سطح قابل قبولی از تمیزی و امکانات برخوردار هستند، با این وجود شرایط و امکانات آن‌ها می‌تواند بهتر از این‌ها نیز باشد. از اولین خدمات قابل استفاده و مهم در اتاق‌های هتل Yasmak Comfort Hotel Istanbul امکان اتصال به اینترنت رایگان است. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی دارند که با پرده‌ به راحتی می‌توانید میزان نور ورودی به اتاق را تنظیم کنید. تلویزیون موجود در اتاق‌ها با دارا بودن شبکه‌های کودک، می‌تواند سبب سرگرمی هرچه بیشتر کودکان شود. دستشویی و حمام بسیار شیک و تمیز نیز در همه اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های این هتل شامل: اتاق‌های دو تخته که دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره دارند، اتاق یک نفره با یک تخت، سوییت خانوادگی همراه با بالکن که دارای دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره است و اتاق‌هایی که دارای چهار تخت تک نفره هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل رستورانی بسیار تمیز با منوی بسیار متنوع و غذاهای خوشمزه است که از جمله ویژگی‌های مثبت این هتل محسوب می‌شود. صبحانه هتل بصورت رایگان ارایه می‌شود. هتل علاوه بر رستوران کافی شاپ نیز دارد.

فاصله هتل یاشماک کامفورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۷۴۶ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است