search
menu

هتل Wyndham Grand Istanbul Europe

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wyndham Grand Istanbul Europe
امکانات و خدمات عمومی هتل ویندهام گرند اروپا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویندهام گرند اروپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Wyndham Grand Istanbul Europe


هتل ویندهام گرند اروپا استانبول، از هتل های ۵ ستاره عالی در منطقه باغجیلار استانبول است که امکانات شیک و لوکس فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت خوش و به یادماندنی برای مهمانان دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت می گزینند، از خدمات رفاهی، تفریحی، سرگرم کننده و همچنین، رفتار شایسته و محترمانه کارکنان احساس رضایت و خوشنودی می کنند. هتل ویندهام گرند اروپا استانبول (Wyndham Grand Istanbul Europe) به دور از شلوغی ها و ازدحام شهر قرار دارد و مناسب کسانی است که از ازدحام و جنب و جوش داخل شهر فراری هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ویندهام گرند اروپا استانبول


امکانات و خدمات رفاهی متنوع و متعدد در هتل ویندهام گرند اروپا استانبول برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی بزرگ هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، فروشگاه، گیفت شاپ، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز به طور شبانه روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل ترانسفر فرودگاهی، خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، تهیه بلیط برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول، خدمات کودک و کودکیاری، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها، اتو پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش در طول شبانه روز به سوالات و نیازهای مهمانان پاسخگو هستند. ضمنا، کارکنان هتل ویندهام گرند اروپا استانبول به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، فارسی، ژاپنی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان رابطه خونگرم و صمیمی برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس و تراس آفتاب وجود دارند که بر ای استراحت و تنفس مناسب اند. مهمانانی که قصد دارند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را همراهشان بیاورند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


تنوع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل ویندهام گرند اروپا استانبول بسیار بالا است و برای هر سلیقه و نیازی اتاق طراحی شده است. واحدهای اقامتی هتل ویندهام گرند اروپا استانبول شامل اتاق خانواده، سوئیت عروس و داماد، وی آی پی (VIP)، اتاق های کوئین، دلوکس و کوئین، دلوکس توئین، دلوکس کوئین بالکن دار، کوئین اگزکتیو، جونیور و توئین برای اقامت های طولانی مدت، سوئیت کوئین و ... هستند. استعمال سیگار تنها در اتاق های «سیگار آزاد" مجاز بوده و در بقیه اتاق ها و سراسر هتل، به استثنای اتاق مخصوص سیگار در لابی، ممنوع است. اتاق ها عایق صدا و عاری از هر گونه عوامل آلرژی زا هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها قابل تضمین و اطمینان بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها لوکس و مدرن است و اسباب و چیدمان ترکیب رنگی هماهنگ و دلنشینی با یکدیگر دارند. زمان تحویل اتاق ها در هتل ویندهام گرند اروپا استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل واحدهای هتل امکانات رفاهی استاندارد با اسباب باکیفیت شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، میز آرایش، آباژور، کمد لباس، دراور، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... فراهم گشته اند. اقامت در این واحدها بسیار دنج و دلچسب است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که مهمانان در هتل سپری می کنند، از طرف هتل ویندهام گرند اروپا استانبول امکانات سرگرم کننده و تفریحی در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند به بازی های هیجان انگیز بولینگ یا بیلیارد بپزدازند و یا در یک محیط آرام و دنج به مطالعه بپردازند. نوجوانان و جوانان در اتاق گیم انواع گیم ها را امتحان می کنند. دو استخر سرپوشیده هتل برای مهمانان رایگان بوده و در سراسر سال قابل استفاده است. پس از ورزش آبی قطعا استفاده از خدمات مراقبت و اسپا نظیر ماساژ، اتاق بخار، لایت تراپی، سونا، اسکراب بدن و ... بسیار می چسبد. تمامی این خدمات در مرکز سلامت و اسپای هتل ارائه می شوند.
استفاده از حمام ترکیه‌ای نیز برای آب تنی به روش عثمانی تجربه جذاب و متفاوت برای مهمانان خواهد بود. مهمانانی که به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می دهند، می توانند از سالن بدنسازی استفاده کرده و در صورت نیاز مربی باشگاه کمک بگیرند. کلاس های بدنسازی و یوگا نیز در هتل برگزار می شوند و علاقه مندان می توانند در آن ها شرکت کنند. خانم ها و آقایان همیشه مرتب و خوش ظاهر می توانند برای دریافت انواع خدمات زیبایی نظیر مانیکور، پدیکور، مراقبت های پوستی، خدمات وکس، آرایش، براشینگ، کوپ، شنیون، رنگ و ... به سالن زیبایی هتل مراجعه نمایند. البته که ناگفته نماند، در این میان کودکان فراموش نشده اند و برای آن ها نیز زمین بازی سرپوشیده همراه با انواع اسباب بازی ها و شبکه های پخش برنامه کودک در نظر گرفته شده است. والدین می توانند رد صورت نیاز کودک خود را به مسئولین کودکیار بسپارند و یا از خدمات کودک مانند کالسکه و ... بهره مند شوند.

رستوران هتل


رستوران آلمینا، در وعده های اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای ترک و بین الملل را برای مهمانان تدارک می بیند و به صورت منوی آلاکارته و بوفه ای در اختیارشان قرار می دهد. مهمانان می توانند وعده های غذایی شان را در تراس ماوی نیز نوش جان کنند. لابی لانژ اند بار هتل نیز انواع اسنک ها، نوشیدنی جات، ساندویچ ها و ... برای مهمانان آماده و سرو می کند.

فاصله هتل ویندهام گرند اروپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید گونشلی پارک: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا پاور اوت لت ۲۱۲ استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کویومجو کنت استانبول: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲۵٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲۵٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است