search
menu

هتل Wame Suite Hotel Nisantasi Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wame Suite Hotel Nisantasi Istanbul
امکانات عمومی هتل ویم سوییت نیشان تاشی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویم سوییت نیشان تاشی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Wame Suite Hotel Nisantasi Istanbul


هتل ویم سوییت نیشان تاشی از هتل‌های چهار ستاره و بسیار مناسب چه از نظر اقتصادی و چه از نظر اقامتی در شهر استانبول است. از نظر دسترسی به مترو نیز باید عرض کرد که ایستگاه عثمان بی در حدود ۱۸۰ متر با هتل فاصله دارد و با یک جستجوی ساده در اینترنت و آشنایی با ایستگاههای مترو می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر بروید. از هتل تا میدان تکسیم با مترو فقط یک ایستگاه فاصله دارید و در نزدیکی هتل پارک، بیمارستان و مراکز خرید متعددی وجود دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید تجربه‌ای لذت بخش را داشته باشید زیرا علاوه بر دکوراسیون بسیار جذاب و امکانات خوبی که در هتل ارایه می‌شود، چشم انداز هتل نیز بسیار جذاب است و از پنجره اتاق‌های هتل Wame Suite Hotel Nisantasi Istanbul می‌توان بخشی از بافت شهر را مشاهده کرد.
با اقامتی دلچسب در این هتل می‌توانید به جاهای دیدنی استانبول از جمله برج گالاتا، موزه معصومیت، موزه پرا، مرکز خرید استانبول مال و ... بروید و از سفرتان لذت ببرید. ذکر این نکته نیز ضروری است که فاصله هتل به ترتیب با فرودگاه آتاتورک ۳۰ کیلومتر و با فرودگاه استانبول ۴۹ کیلومتر است. در صورت سفر هوایی به استانبول می‌توانید به راحتی از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هوایی به استانبول سفر کنید.

امکانات عمومی هتل ویم سوییت نیشان تاشی


هتل ویم سوییت نیشان تاشی از امکانات بسیار خوب و با کیفیتی برخوردار است. این هتل از جمله هتل‌هایی است که برای معلولان امکانات خوبی را در نظر گرفته‌است و این افراد به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت کنند. امکانات جانبی از جمله خشکشویی و لاندری با هزینه اضافی در خدمت مسافران خواهد بود. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد هستند و می‌توانند به چندین زبان زنده دنیا از جمله: عربی، ترکی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ژاپنی، روسی و فارسی با مسافران صحبت کنند.
در صورت سفر هوایی به استانبول می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای رفت و آمد بین هتل Wame Suite Hotel Nisantasi Istanbul و فرودگاه استفاده کنید. اتاق‌هایی در هتل برای افرادی وجود دارد که آلرژی دارند و افراد سیگاری نیز در اتاق و یا بخش مجزایی به راحتی می‌توانند بدون مزاحمت برای سایرین سیگار بکشند. ورود حیوانات به هتل نیز ممنوع است. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران و مهمانان هتل است. تبدیل ارز نیز برای مسافران و گردشگران خارجی ارایه می‌شود. می‌توانید به راحتی به اینترنت رایگان وای فای نیز اتصال داشته‌باشید. پارکینگ نیز برای مسافران ارایه می‌شود. هتل بالکن بسیار جذابی نیز دارد و می‌توانید با نشستن در این بالکن به راحتی از هوای آزاد لذت ببرید و عصرانه‌ای دلچسب را در این بالکن میل کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل Wame Suite Hotel Nisantasi Istanbul دارای اتاق‌های بسیار شیک و زیبایی است که اقامت شما را بسیار دلچسب‌تر خواهد کرد. سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیز در تمام واحدها وجود دارد و از این نظر با خیال راحت می‌توانید این هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید. اتاق‌ها مجهز به اینترنت رایگان هستند و شما می‌توانید از تلویزیون اتاق‌ها که متصل به شبکه‌های کودک نیز هستند خود و فرزندانتان را سرگرم کنید. تلفن و چراغ خواب نیز از جمله لوازمی هستند که در همه اتاق‌ها وجود دارد. تهویه مطبوع و کولر نیز برای اتاق‌ها نصب شده‌است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق استاندارد با یک تخت دو نفره
• سوییت پنت هاوس پنج نفره
• اتاق دلوکس دو نفره
• سوییت پنج نفره با دو اتاق خواب
• اتاق دلوکس سه نفره

رستوران هتل


رستوران هتل ویم سوییت نیشان تاشی بسیار بزرگ و شیک است و غذاهای متنوعی در منو آن وجود دارد. می‌توانید در کنار همراهانتان غذای بسیار خوشمزه‌ای را در این رستوران سرو و از سرویس دهی بسیار مناسب هتل استفاده کنید.

فاصله هتل ویم سوییت نیشان تاشی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است