search
menu

هتل Walton Hotels Galata Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Walton Hotels Galata Istanbul
امکانات عمومی هتل والتون گالاتا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل والتون گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Walton Hotels Galata Istanbul


هتل والتون گالاتا در منطقه بی اوغلو شهر استانبول واقع شده است. این هتل ۴ ستاره زیبا حدودا ۲۰۰ متر تا برج گالاتا فاصله دارد و تا ایستگاه متروی سیشانه و خیابان استقلال نیز فاصله اندکی دارد؛ خیابان استقلال یکی از خیابان های مشهور شهر استانبول است که مملو از مغازه، رستوران و کافی شاپ بوده و در میان گردشگران محبوبیت دارد. میدان تقسیم ۵۰۰ متر و بازار بزرگ استانبول نیز حدودا یک کیلومتر از این هتل فاصله دارند. لازم به ذکر است که فرودگاه استانبول با ۴۳ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. از جمله امکانات ارائه شده در هتل Walton Hotels Galata Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگار، رستوران، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل والتون گالاتا استانبول


اینترنت پرسرعت رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در لابی نیز خدماتی نظیر تبدیل ارز، اتاق چمدان و میز تور و بلیط انجام می گیرند. در بخش پذیرش و تیم اجرایی به زبان های انگلیسی، عربی، روسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. در محوطه هتل مبلمان چیده شده تا از فضای آزاد لذت ببرید. مورد قابل توجه در رابطه با این هتل می توان به آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به داخل اشاره کرد. پارکینگ نیز در نزدیکی هتل Walton Hotels Galata Istanbul دایر گردیده و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه است. در هنگام اقامت در این هتل می توانید از مرکز بیزینس بهره مند شوید و جلسات و کنفرانس های کاری تان را با پرداخت هزینه مربوطه برگزار کنید. اگر در طول اقامتتان به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس احتیاج داشته باشید، با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره مند خواهید شد. اگر در هنگام سفرتان کودک خردسال به همراه خود داشته باشید، در هتل والتون گالاتا امکان نگهداری از کودکان وجود دارد که این امر نیز شامل هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله خدمات تفریحی و رفاهی این هتل می توان به ارائه انواع ماساژ اشاره کرد، همچنین در مرکز اسپای هتل والتون گالاتا امکانات مربوط به اسپا و خدمات زیبایی ارائه می شوند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل بی نظیر خودتان را برای ماساژی به یاد ماندنی آماده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق ها در هتل والتون گالاتا دارای تزئیناتی مانند نقاشی های رنگ روغن است که این نقاشی ها زیبایی منحصربفردی به دیوارها بخشیده اند. کف تمامی اتاق ها پارکت شده و دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دولوکس، اتاق سوپرییر، اتاق خانواده بدون پنجره، اتاق دوبل اکونومی و اتاق دولوکس با تختخواب اضافی. برخی دیگر از امکانات ارائه شده در اتاق های هتل Walton Hotels Galata Istanbul عبارتند از سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، کمدلباس، گاوصندوق، یخچالی، میز ناهارخوری، وسایل شستشو، میزکار و بالکن. در همه اتاق ها تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و فضای نشیمن برای استراحت بعد از روز خسته کننده وجود دارند. همه اتاق ها عایق صدا بوده و اقامتی دنج همراه با آرامش به همراه دارند. حمام های اختصاصی نیز در داخل اتاق های این هتل شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. قهوه ساز و کتری برقی برای تامین چایی و قهوه مسافران در داخل اتاق قرار داده شده اند، مطمئن باشید با نوشیدن چای و قهوه خستگی در خواهید کرد. با توجه به ممنوعیت استعمال دخانیات در داخل اتاق ها برای مسافران سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است.

رستوران هتل


رستورانی به نام زولا گالاتا در پشت بام این هتل دایر است و انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه ای، اروپایی و ترکی را به صورت سلف سرویس و منویی سرو می کنند. وعده های صبحانه، ناهار و شام در رستوران هتل Walton Hotels Galata Istanbul به میهمانان ارائه می شود و چشم انداز دلربایی از برج گالاتا، مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و شهر قدیمی استانبول از این رستوران قابل تماشاست. همه روزه صبحانه متنوعی برای میهمانان سرو می شود که می توان گفت کامل ترین صبحانه را در این رستوران تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل والتون گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۸۵۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است