search
menu

هتل W Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل W Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل دبلیو استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دبلیو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل W Istanbul


هتل دبلیو استانبول، هتلی مجلل و پنج ستاره است که در مرکز شهر تاریخی و زیبای استانبول در کشور ترکیه واقع شده است. هتل دبلیو استانبول در نزدیکی تنگه بسفر استانبول قرار دارد که می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به کنار دریا برسید و قدم بزنید و از تماشای دریا لذت ببرید. هتل W Istanbul به دو ایستگاه سوار شدن قایق و کشتی هم نزدیک است. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، به راحتی با ماشین می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول مسافتی ۳۰.۲ کیلومتری را طی کنید و به هتل دبلیو استانبول برسید. اگر قصد داشته باشید که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ ایستگاه مترو تکسیم در فاصله‌ای بسیار نزدیک از هتل دبلیو استانبول قرار دارد. با کمتر از سی دقیقه پیاده‌روی از هتل دبلیو استانبول، به کاخ دلمه باغچه استانبول می‌رسید، کاخی که با لقب بزرگ ترین کاخ شهر در قلب استانبول خودنمایی می کند. قصری باشکوه که در زمان ساختش محبوبیت کاخ توپکاپی را از آنِ خود کرد و قلب سلاطین ترک را به تسخیر درآورد. کافیست نگاهی به انعکاس زیبایی کاخ در بستر آب های بسفر بیاندازید تا مبهوت زیبایی آن شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل دبلیو استانبول


هتل دبلیو استانبول دارای امکانات و خدمات بسیار عالی است که برای اقامت راحت، آسوده و فراموش‌نشدنی فراهم شده‌اند. امکانات و تجهیزات هتل W Istanbul شامل این موارد هستند: لابی شیک، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام نقاط هتل، آسانسور، پارکینگ، رستوران، اسپا، حمام، ماساژ، باشگاه ورزشی، سالن زیبایی، فضای سبز و تراس، فکس، فتوکپی، اتاق جلسات و کنفرانس و سیستم تهویه مطبوع. خدماتی که در هتل دبلیو استانبول وجود دارد، شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات ویژه معلولین، شاتل گشت شهری، خدمات بلیط، ارائه بلیط‌های کنسرت‌ها، نمایش‌ها و جاذبه‌ها، نگهداری از چمدان، نگهداری از کودک، ارائه بلیط وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، تبدیل ارز، خدمات اتاق وی آی پی و همچنین خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار، واکس کفش و خشکشویی است.
یکی از مزیت‌های هتل دبلیو استانبول این است که امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی با مبلغی اضافه مهیا است و ظرف و سبد مخصوص حیوانات خانگی هم موجود است. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل دبلیو استانبول استفاده کنید تا دغدغه کمتری بابت رفت‌و‌‌آمد داشته باشید. کارکنان مجرب هتل دبلیو استانبول علاوه بر زبان ترکی، مسلط به زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند و با استقبالی گرم و مهمان‌نوازی مثال‌زدنی پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و بسیار راحتی در هتل W Istanbul قرار دارند که هر کدام با دکوراسیون و طراحی منحصربه‌فرد، مدرن، چشم‌گیر و جذاب خود شما را محسور می‌کنند و سفری خاطره‌انگیز و عالی را برایتان رقم می‌زنند. انواع اتاق‌های هتل دبلیو استانبول به این شرح است: اتاق واندرفول کینگ، اتاق واندرفول تویین، اتاق کینگ با باغ، اتاق تویین با باغ، اتاق کینگ با بالکن، اتاق کینگ با چشم‌انداز بسفر، اتاق کینگ به همراه کابانا، اتاق خانوادگی، سوئیت واو، سوئیت با چشم انداز بسفر، سوئیت استودیو کینگ، سوئیت کینگ، سوئیت اسپا کینگ با باغ، سوئیت کینگ با چشم‌انداز شهر و سوئیت کرنر کینگ با چشم‌انداز بسفر.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکاناتی که در هتل W Istanbul قرار دارند، برای اقامت خوش و بدون کمبود مسافران تعبیه شده‌اند و شامل تجهیزاتی هستند که بدین شرح است: یخچال، مبلمان، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، مبلمان، کمد لباس، سیستم اطفا و هشدار حریق، تلفن، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز، کتری برقی، چای و قهوه ساز، صندلی و آیینه. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل دبلیو استانبول امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که تراس دارند، فضای سبزی چشم‌نواز به همراه میز صندلی و همچنین در برخی از اتاق‌ها یک آلاچیق یا کابانای فوق العاده دنج و دلربا وجود دارد که شما را ساعت‌ها در آرامش و خشنودی فرو می‌برد و می‌توانید در آنجا استراحت کنید و یا با همسفران خود گپ بزنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در بخش اسپا، ماساژ و حمام هتل W Istanbul می‌توانید آرامش و سلامتی را به خود هدیه دهید، خستگی‌های خود را فراموش کنید و ساعاتی خوش را در فضایی آرامش‌بخش سپری کنید. در هتل دبلیو استانبول یک باشگاه ورزشی مجهز قرار دارد که در سالنی با نمای شیشه‌ای می توانید ورزش کنید و حتی در سفر هم از تناسب اندام خود غافل نشوید. برای علاقه‌مندان به کتاب هم در هتل دبلیو یک کتابخانه دنج وجود دارد.

رستوران هتل


در کافی‌شاپ و رستوران هتل دبلیو استانبول می‌توانید در فضایی دنج و دلپذیر در کنار همراهان، دوستان و یا خانواده خود بنشینید، خوراک‌های بین‌المللی، متنوع، مفصل و لذیذ را به صورت منو در تمام وعده‌ها میل کنید و اوقاتی به‌یادماندنی و دلنشین را سپری کنید.

فاصله هتل دبلیو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه مادام توسو استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج دختر استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است