search
menu

هتل W House Kadikoy Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل W. House Kadikoy Istanbul
امکانات عمومی هتل دبلیو هاوس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل دبلیو هاوس کادیکوی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل W. House Kadikoy Istanbul


هتل دبلیو هاوس کادیکوی در منطقه کادیکوی استانبول و محله رسم پاشا واقع‌شده است. این هتل سه ستاره به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب در این منطقه جزو هتل‌های مشهور به شمار می‌رود که به‌طور میانگین سالانه میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است و فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی به‌طور شبانه‌روزی در حال تلاش هستند. هتل وایت هاوس که به‌اختصار W.House گفته می‌شود، دسترسی آسانی به مناطق مختلف در شهر استانبول دارد؛ برخی از مناطق بار عبارت‌اند از بشیکتاش، کاراکوی و امینونو. توجه داشته باشید که برای دسترسی به این مناطق تنها کافی است چند قدم پیاده‌روی کنید و در عرض چند دقیقه دسترسی داشته باشید. علاوه بر این‌ها، برای دسترسی به نقاط مختلف شهر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، آب‌انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول و چندین جای دیگر می‌توانید از مترو استفاده کنید و در اسرع وقت از این جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید. فرودگاه صبیحه گوکچن نیز با فاصله ۳۷ کیلومتر از هتل W. House Kadikoy Istanbul از طریق شل فرودگاهی قابل‌دسترس است که برای استفاده از این شاتل باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل هتل دبلیو هاوس می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دبلیو هاوس استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ نداشته و اگر جز به مسافرانی هستید که با ماشین شخصی به شهر استانبول سفر می‌کنید، باید از محوطه اطراف و خیابان‌های نزدیک هتل برای پارک ماشینتان استفاده کنید. بر اساس قوانین رایج در داخل این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. همچنین ممکن است سفرتان به شهر استانبول سفر کاری و تجاری باشد که با انتخاب هتل W. House Kadikoy Istanbul برای اقامت می‌توانید از خدماتی مانند عکس و فتوکپی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در بخش پذیرش نیز به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته و از میهمانان در هر ساعتی استقبال می‌کنند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با میهمانان دچار مشکل نمی‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دبلیو هاوس کادیکوی شامل انواع اتاق بوده که عبارت‌اند از اتاق دلوکس با ظرفیت دو نفر، اتاق دوبل استاندارد با ظرفیت دو نفر، اتاق دوبل با بالکن با ظرفیت دو نفر، سوئیت خانواده مخصوص سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی و اتاق سینگل استاندارد مخصوص سفرهای تک‌نفره و کاری. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل واحدهای اقامتی نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. علاوه بر موارد ذکرشده می‌توان به امکانات دیگر در داخل اتاق‌ها اشاره کرد که عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، میز غذاخوری، امکانات شست‌وشو، میز کار، تلویزیون و تلفن.
همچنین کف همه اتاق‌ها پارکت شده و فرش انداخته‌اند. لازم به ذکر است برای دسترسی به طبقات بالایی هتل W. House Kadikoy Istanbul باید از پله استفاده کنید، بنابراین اگر جزو مسافرانی هستید که مشکلات جسمانی دارید یا به‌وسیله ولیچر حرکت می‌کنید، بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق در این هتل از اتاق‌های طبقات پایین انتخاب کنید. لازم به ذکر است که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و بدین‌جهت برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها و مسافران دیگر تعبیه‌شده است. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند و در داخل اتاق‌ها بطری آب به تعداد نیازتان تأمین می‌شود.

فاصله هتل دبلیو هاوس کادیکوی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است