search
menu

هتل Volley Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Volley Hotel Istanbul
امکانات هتل والی استانبول
خدمات هتل والی استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات رفاهی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل والی استانبول

درباره Volley Hotel Istanbul


هتل والی استانبول یکی از فوق العاده‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های استانبول است که امکانات و خدمات رفاهی موجود در آن سالیانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی به اماکن مهمی مانند کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد ایاصوفیه و… دسترسی داشته باشید. خیابان استقلال که معروف‌ترین خیابان شهر استانبول است تا هتل فاصله چندانی ندارد و مهمانان ساکن در هتل می‌توانند در زمان اقامت خود از این خیابان دیدن کنند و از گشت و گذار و تفریح در مراکز تجاری و کافه‌های موجود در آن لذت ببرند. ساختمان هتل نیز کاملا لوکس و مدرن است و از این جهت احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای استانبول در Volley Hotel Istanbul اقامت داشته باشید و سفری دوست داشتنی و متفاوت را تجربه کنید.

امکانات هتل والی استانبول


از آنجایی که هتل والی استانبول یک هتل لوکس و به نام در شهر استانبول است، امکانات و خدماتی رفاهی موجود در آن نیز با نام و آوازه هتل در تناسب هستند و همین مسئله این هتل را به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های گردشگران شهر استانبول تبدیل می‌کند. در رستوران هتل والی می‌توانید بی‌نظیرترین غذاهای اروپایی را تجربه کنید و از طعم لذیذ غذاهای منطقه‌ای و دم نوش‌های خوش طعمی مانند چای ترکی لذت ببرید. فضای خارجی هتل برای قدم زدن و گذراندن اوقات فراغت محیطی زیبا و دوست داشتنی دارد که مهمانان می‌توانند در زمان اقامت از آن بهره‌مند شوند. هتل دارای مرکز تناسب اندام است که به طور رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و مسافران می‌توانند ورزش کردن را در سفر نیز ادامه بدهند. هتل مجهز به سالن کنفرانس است که امکان برگزاری جلسات کاری و اداری مختلف را برای مهمانان فراهم می‌کند. از دیگر امکانات متنوع موجود در Volley Hotel Istanbul می‌توان به منطقه مخصوص سیگار کشیدن، سالن مشترک تماشای تلویزیون، تراس، باغ، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های غیر سیگاری و… اشاره کرد.

خدمات هتل والی استانبول


خدماتی که در هتل والی استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند گسترده و متنوع هستند و اقامتی راحت و آرامش بخش را برای مهمانان رقم می‌زنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به رفتار محترمانه و دوستانه پرسنل اشاره کرد و بدون شک مهمانان از نحوه ارتباط کارکنان با مسافران راضی خواهند بود. پرسنل به چندین زبان از جمله آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی و ترکی مسلط هستند و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کنند. هتل دارای خدمات کرایه خودرو است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به وسیله یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر استانبول به گشت و گذار بپردازند و لذت سفر را برای خود چندین برابر کنند. خدمات تور نیز در اختیار مهمانان قرار دارند و مسافران را برای تجربه سفری زیباتر راهنمایی می‌کنند. از خدمات ویژه این هتل می‌توان به خدمات ماساژ اشاره کرد که بدون شک مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد و در ایجاد آرامش در مهمانان تاثیر فراوانی دارد. خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، خانه داری، منو رژیم‌های غذایی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، تبدیل ارز، محل نگهداری چمدان، خدمات دربان و… از دیگر خدمات موجود در Volley Hotel Istanbul هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل والی استانبول زیبا و بی‌نظیر هستند و با امکانات رفاهی متنوعی که دارند محیطی آرامش بخش و بسیار دوست داشتنی را برای اقامت در اختیار مهمنان قرار می‌دهند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به سوئیت، اتاق برتر، اتاق استاندارد، اتاق سوپریور، اتاق لوکس دونفره و سوئیت کینگ اشاره کرد.

امکانات رفاهی


امکانات رفاهی متنوعی در واحدهای اقامتی Volley Hotel Istanbul در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، منطقه نشیمن، کاناپه، صندوق امانات، چای ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل والی استانبول


فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۴.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است