search
menu

هتل Walton Hotels & Spa Nisantasi Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Walton Hotels & Spa Nisantasi Istanbul
امکانات عمومی هتل والتون اند اسپا نیشان تاشی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل والتون اند اسپا نیشان تاشی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Walton Hotels & Spa Nisantasi Istanbul


هتل والتون اند اسپا نیشان تاشی یکی از هتل‌های چهار ستاره و مناسب برای سفرهای دونفره در شهر استانبول است. این هتل به دلیل قرارگیری در منطقه مشهور شیشلی موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد و همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو می‌توانید به نقاط مختلف شهر استانبول دسترسی داشته باشید. این هتل در منطقه بسیار آرام و دنج عثمان بی واقع‌شده است و حدوداً ۴۰۰ متر تا منطقه خرید نیشان تاشی فاصله دارد، همچنین این منطقه مملو از کافی‌شاپ و رستوران است که همین امر سبب جلب‌توجه در میان مسافران می‌شود که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر استانبول می‌شوند. با اقامت در این هتل می‌توانید به مرکز کنگره لطفی کردار در کمتر از ۱ کیلومتر و به میدان مشهور تکسیم در کمتر از ۲ کیلومتر دسترسی داشته باشید. ایستگاه‌ مترو نیز در ۳۰۰ متری هتل Walton Hotels & Spa Nisantasi Istanbul واقع‌شده است و به ایستگاه‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز دسترسی آسانی خواهد شد که از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه، مسجد آبی، موزه پرا، موزه معصومیت، آب‌انبار باسیلیکا و چندین جای دیگر بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل والتون اند اسپا نیشان تاشی استانبول


در هنگام ورود به این هتل با خوش‌رویی به استقبالتان خواهند آمد و در همان ابتدا با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. همچنین تور گردشگری نیز در این بخش مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید آشنا کرده و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهند. همچنین در لابی می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتوکشی بهره‌مند شوید که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند. درصورتی‌که سفر کاری به استانبول داشته باشید با انتخاب این هتل برای اقامتتان می‌توانید در مرکز بیزینس این هتل جلسات و کنفرانس‌های خود را برگزار کرده و خدماتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر هتل Walton Hotels & Spa Nisantasi Istanbul قابل‌دسترس است، همچنین پارکینگ این مجموعه نیز به‌صورت خیابانی بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. خدمات دیگر مانند تبدیل ارز و اتاق چمدان در لابی این هتل انجام می‌گیرند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید آسانسور تعبیه‌شده استفاده کنید یا برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، یونانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله خدمات مربوط به‌ سلامتی در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با دستگاه‌های مجهز و به‌روز دنیا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در رابطه با خدمات مربوط به اسپا نیز می‌توان به انواع ماساژها اشاره کرد با هزینه مجزا انجام می‌گیرند یا اینکه حمام ترکی سنتی و جکوزی داغ و سونا نیز شامل هزینه جداگانه هستند. بعد از خستگی روزانه مطمئناً ماساژ بسیار برایتان لذت‌بخش خواهد شد. همچنین استخر موجود در داخل هتل Walton Hotels & Spa Nisantasi Istanbul سرپوشیده بوده و در تمامی روزهای سال دایر می‌شود، توجه داشته باشید که استفاده از این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و شامل هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در صورت اقامت در هتل والتون اند اسپا انواع اتاق روبرو خواهید شد که بر اساس تعداد نفرات و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی انواع اتاق‌ها می‌پردازیم که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل، اتاق خانواده، اتاق کینگ دلوکس، سوئیت خانواده با دو اتاق‌خواب، اتاق کینگ با حمام اسپا، اتاق کینگ با بالکن، اتاق کوئین با بالکن و اتاق کوئين. اتاق‌های موجود در داخل این هتل بسیار روشن بوده و کف همه اتاق‌ها پارکت شده و از وسایل مدرن بارنگ‌های گرم استفاده‌شده که با هارمونی رنگ‌های گرم علاوه بر زیباسازی فضای اتاق، جذابیت خاصی به آن‌ها داده‌شده است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و میز کار بهره‌مند شوید. در داخل اتاق‌ها نیز حمام‌های اختصاصی دایر گردیده است که موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به جکوزی داغ، سونا، کمد لباس، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، امکانات و شست‌وشو، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن و بالکن اشاره کرد. توجه داشته باشید که به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را در هتل Walton Hotels & Spa Nisantasi Istanbul تجربه خواهید کرد. به یاد داشته باشید که در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار ندارید.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. همچنین در قسمت بار می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید یا اینکه می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های نزدیک این هتل سرزده و انواع غذاها را نوش جان کنید.

فاصله هتل والتون اند اسپا نیشان تاشی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است