search
menu

هتل Vicenza Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vicenza Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ویچنزا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
فاصله هتل ویچنزا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Vicenza Hotel Istanbul


در دل استانبول و کمی دورتر از ایستگاه مترو وزنیچیلر، هتلی لوکس و چهار ستاره به نام ویچنزا افتتاح شده که دسترسی اش به جاذبه های تاریخی استانبول بزرگ ترین مزیت آن است و همانند مکملی برای خدمات و امکاناتی است که ارائه می دهد. به جز جاذبه های تاریخی، Vicenza Hotel Istanbul به خیابان های مشهور استانبول مانند خیابان استقلال و میدان تقسیم نیز دسترسی راحتی دارد و این یعنی دسترسی به دنیای رنگارنگ مراکز خرید و زندگی پر شور و نشاط شبانه استانبول. شاید بد نباشد بدانید که این هتل نسبت به دیگر هتل های منطقه مهمانان پرتکرارتر و وفادارتری دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ویچنزا استانبول


با اقامت در هتل وینچزا نه تنها به جاذبه ها دسترسی آسانی خواهید داشت بلکه از امکانات و خدماتی مانند محوطه تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه، آسانسور، خدمات روم سرویس، اتاق های خانواده و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی هتل استفاده خواهید کرد. همچنین اگر می خواهید وقت ارزشمندتان را در صف های طولانی جاذبه ها یا وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول تلف نکنید، می توانید از خدمات کانسیرج هتل استفاده کنید. کارکنان این بخش از کمک کردن به مهمانان هتل خوشحال خواهند شد. به جز خدمات کانسیرج، می توانید از خدمات تور هتل نیز برای شرکت در تورهای مختلف منطقه استفاده کنید. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است تا مهمانان در هر ساعت از روز به این خدمات دسترسی داشته باشند.
مهمانان شاغل نگران محیط کاری نباشند چرا هتل دارای سالن جلسات و امکانات برگزاری میتینگ هاست. ویچنزا خدمات اتو، خدمات خشک شویی و لباسشویی نیز ارائه می دهد که با پرداخت کمی هزینه به آن ها دسترسی خواهید داشت. دسترسی به اینترنت رایگان نیز در سرتاسر هتل امکان پذیر است.
مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر با حیوان خانگی خود را دارند بد نیست بدانند که این هتل از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. ویچنزا فاقد پارکینگ اختصاصی است و در صورت سفر با خودروی شخصی باید اتومبیلتان را در پارکنیگ های عمومی سطح شهر و یا خیابان های اطراف هتل پارک کنید.
کارکنان هتل به زبان های عربی، بلغاری، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی آشنا هستند.

اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل بدون سیگار هستند و اگر قصد سیگار کشیدن دارید، باید از هتل بیرون بروید. ویچنزا مطابق با نیازهای مهمانان خود اتاق های مختلفی دارد که به انواع اتاق های سینگل،‌ اتاق های دابل یا تویین، اتاق های تریپل، اتاق های سوپریور خانواده، سوئیت دلوکس، اتاق های پرمیوم دابل و اتاق های خانواده تقسیم می شوند.

امکانات اتاق های هتل


هر یک از ۹۳ اتاق در هتل ویچنزا دارای دکوراسیونی شیک و مبلمانی چوبی هستند. برای سرگرمی مهمانان در همه اتاق ها تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره قرار داده شده است. مینی بار و چای و قهوه رایگان به همراه کتری برقی نیز در هر یک از اتاق ها قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


ویچنزا ۲ استخر دارد که یکی روباز و دیگری سرپوشیده است. استخر سرپوشیده هتل در طول سال باز است و استخر روباز آن که در پشت بام هتل قرار گرفته به صورت فصلی فعالیت دارد. برای مهمانان اهل مطالعه کتابخانه ای با گلچینی از کتاب های خواندنی ایجاد شده است و اگر از گشت و گذار در جاذبه ها و جاهای تفریحی استانبول خسته شدید، سری به بخش اسپا هتل زده و از حمام ترکی، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ آن استفاده کنید.

فاصله هتل ویچنزا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مسجد لاله لی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا دریای مرمره: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است