search
menu

هتل Vatan Asur Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vatan Asur Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل وطن آسور استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وطن آسور استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Vatan Asur Hotel Istanbul


هتل وطن آسور یکی از هتل های ۳ ستاره در شهر استانبول است که در مرکز شهر واقع شده است و ۳۵۰ متر تا ساحل دریا فاصله دارد. محوطه این هتل بسیار زیباست و چشم انداز بی نظیری از پارک گلخانه و ساحل فلوریا مقابل چشمانتان خواهد بود. از این هتل تا ایستگاه بنی کاپی مارماری حدودا ۳۵۰ متر فاصله دارد و بازدید از پارک تم اسفانبول و چندین مراکز خرید نباید فراموش شود. همچنین با رفتن به میدان تکسیم می توانید به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشید و از جاذبه های دیدنی بازدید کنید. فرودگاه آتاتورک نیز در فاصله ۱۵ کیلومتری هتل Vatan Asur Hotel Istanbul واقع شده است و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ رایگان و بار.

امکانات عمومی هتل وطن آسور استانبول


در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان استقبال می کنند، بنابراین در هرساعتی از شبانه روز می توانید با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول شوید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل دسترس هستند. پارکینگ رایگان نیز به صورت عمومی بوده و در نزدیکی محوطه هتل قرار گرفته است ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور و بلیط گردشگری در لابی هتل Vatan Asur Hotel Istanbul انجام می گیرند. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشکشویی و اتو باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در لابی می توانید به سالن آرایشی و زیبایی بروید و از خدمات مربوطه بهره مند شوید. جلسات و کنفرانس های کاری تان را می توانید در مرکز بیزینس این هتل برگزار کنید. مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با اقامت در این هتل می توانند از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار شوند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل زیبا دارای تفریحات متنوعی مانند استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی است. استخر این هتل در طی سال باز بوده و برای تمامی سنین مناسب است. از امکانات تفریحی دیگر در این هتل می توان به انواع ماساژ اشاره کرد که بعد از گشت و گذارهای روزانه و بعد از کلی خستگی می توانید با انواع ماساژها به آرامش برسید. مرکز اسپا نیز شامل اتاق بخار، حمام عمومی و سونا بوده و برای ساعت ها باعث سرگرمی تان خواهند شد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل وطن آسور ۵۱ اتاق دارد که همه اتاق ها مدرن بوده و دارای دکوراسیونی زیبا و دلربا هستند. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، سوئیت جونیور، سوئیت و اتاق دوبل دلوکس. در همه اتاق ها می توانید از خدماتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار و حمام اسپا بهره مند شوید. برخی از اتاق های هتل Vatan Asur Hotel Istanbul چشم انداز بسیار زیبایی رو به دریا دارند. اتاق ها شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند، همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارهای اتاق ها اقامتتان همراه با آرامش و سکوت خواهد بود.

رستوران هتل


رستوران منقل اجاق باشی در این هتل انواع مختلفی از کباب ها را ارائه می دهد. رستوران آسیرییان نیز انواع غذاهای فرانسوی سرو می کند. همچنین در هر ساعتی از شبانه روز می توانید خودتان را به یک فنجان قهوه مهمان کنید. همچنین مغازه شیرینی و دسر نیز در این رستوران انواع دسرها و فینگرفودهای ترکی سرو می کنند که از طعمشان نمی توانید بگذرید.

فاصله هتل وطن آسور استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است