search
menu

هتل Valide Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Valide Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل ولیده استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ولیده استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Valide Hotel Istanbul


هتل سه ستاره ولیده استانبول در منطقه عثمان بی و مرکز تجاری شهر استانبول واقع شده است، این هتل به میدان تقسیم نزدیک بوده و با فضای آرام و به دور از هیاهوی روزانه و امکانات مدرن خود میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیاست. معماری و دکوراسیون داخلی این هتل از ساختمان های دوره عثمانی و دوره باستان الهام گرفته شده است و همین امر توجه گردشگران را به سوی خود جلب می کند.. هتل ولیده در منطقه ای قرار دارد که این قسمت از شهر به مرکز تجاری استانبول معروف است و مسافران زیادی برای تجارت و بازرگانی به اینجا سفر می کنند، همچنین منطقه نیشانتاسی در نزدیکی این هتل مملو از فروشگاه ها و مغازه ها و کافی شاپ های معروف است و مسافران از گشت و گذار در این منطقه سیر نمی شوند.
همان طور که گفتیم، هتل Valide Istanbul با معماری و دکوراسیون تاریخی خود فضایی آرام به دور از هرگونه استرس روزانه برای میهمانان خود فراهم کرده است، بدین جهت سالانه مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل لحظات خوشی برای خود رقم می زنند. توجه داشته باشید که مرکز خرید جواهر نیز در فاصله بسیار اندکی واقع شده است، این مرکز خرید محل بسیار مناسبی برای دوستداران خرید است، همچنین ایستگاه متروی عثمان بی در ۳۰۰ متری هتل قرار دارد و از طریق این ایستگاه به سایر نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل ولیده استانبول


از امکانات اصلی هتل ولیده استانبول می توان به پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس در تمامی نقاط هتل، اتاق های خانواده، شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه سلف سرویس رایگان، خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه، خدمات مربوط به راهنمای تور و رزرو بلیط هواپیما خارجی، تبدیل ارز و اتاق چمدان ها در لابی این هتل اشاره کرد. طبق مقررات این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اگر مایل به گشت و گذار در میان جاذبه های تاریخی شهر استانبول باشید، به راحتی می توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال آسوده به گردش بروید. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی تسلط دارند و همین امر اقامت را برای مسافران آسان می کند. در صورت سفرکاری به استانبول با اقامت در این هتل علاوه بر بهره مندی از خدمات مربوط به بیزینس مانند اتاق جلسه و کنفرانس می توانید به مراکز تجاری نیز دسترسی آسانی داشته باشید.
اتاق جلسه موجود در هتل Valide Hotel Istanbul بسیار مجهز بوده و با ظرفیت ۳۰ نفر در اختیار مسافران قرار داده می شود، این اتاق مجهز به پروژکتور، صفحه نمایش، سیستم صوتی و تصویری، میکروفن، تلویزیون و تهویه مطبوع است. برای راحتی اقامت آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل یا توئين، اتاق خانواده اکونومی و سوئيت. در داخل اتاق های این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا دایر است و از سایر امکانات موجود در اتاق ها می توان به تلویزیون، مبلمان، مینی بار، کمدلباس، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. همچنین حمام خصوصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل امکاناتی نظیر دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان در داخل اتاق هاست. توجه داشته باشید که اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و در داخل اتاق های هتل Valide Istanbul اجازه استعمال سیگار ندارید.

فاصله هتل ولیده استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است