search
menu

هتل USKUDAR OTEL Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره ÜSKÜDAR OTEL
امکانات هتل اسکودار اتل
خدمات هتل اسکودار اتل
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اسکودار اتل

درباره ÜSKÜDAR OTEL


هتل اسکودار اتل استانبول یکی از هتل‌های دوستاره بسیار مقرون به صرفه در شهر استانبول است که علاوه بر هزینه‌های معقولی که دارد امکانات و خدمات رفاهی راضی کننده‌ای را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هتل دارای فضایی بسیار تمیز و آرام همراه با اتاق‌های بزرگ و تخت‌های راحت است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا اقامتی کم هزینه و در عین حال بسیار راحت و دوست داشتنی را در این هتل تجربه کنند. موقعیت مکانی هتل اسکودار به گونه‌ای است که به هر دو سمت شرقی و غربی استانبول دسترسی دارد و مسافران ساکن در هتل می‌توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر استانبول دسترسی داشته باشند. اماکن تاریخی و معروف متعددی نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، اّب انبار باسیلیکا و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در هتل ÜSKÜDAR OTEL سفری زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود رغم بزنید و از گشت و گذار و تفریح در شهر بی‌نظیر استانبول لذت ببرید.

امکانات هتل اسکودار اتل


پس از اقامت در هتل اسکودار اتل استانبول متوجه خواهید شد که امکاناتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند بسیار بیشتر از امکانات یک هتل دو ستاره هستند و همین مسئله این هتل را به یکی از انتخاب‌های دائمی گردشگران شهر استانبول تبدیل کرده است. در این هتل صبحانه حلال به صورت روزانه سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند روز خود را با صرف صبحانه در هتل آغاز کنند. رستوران موجود در هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مسافران ارائه می‌دهد و صرف غذا در این رستوران برای مهمانان تجربه‌ای دلنشین خواهد بود. علاوه بر آن هتل دارای یک آشپزخانه مشترک نیز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در صورت تمایل غذای مورد نیاز خود را به صورت اختصاصی طبخ کنند. امکانات متنوع دیگری نیز در هتل ÜSKÜDAR OTEL وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کتابخانه، تراس آفتابگیر، پارکینگ، اتاق‌های غیر سیگاری و… اشاره کرد.

خدمات هتل اسکودار اتل


خدمات متنوعی در هتل اسکودار اتل استانبول در اختیار مسافران قرار می‌گیرند که مانند امکانات رفاهی موجود در این هتل از سطح یک هتل دوستاره فراتر هستند. پرسنل این هتل به قدری صمیمی و مهمانواز هستند که احساس حضور در خانه را به مهمانان منتقل می‌کنند و برای هر نیازی که مسافران داشته باشند به آن‌ها راهکار ارائه می‌دهند. هتل دارای خدمات روم سرویس است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. خدمات کرایه خودرو از جمله خدمات محبوب در این هتل است که امکان گشت و گذار و تفریح به وسیله یک خودرو شخصی در استانبول را برای مهمانان فراهم می‌کند. از آنجایی که هتل دارای خدمات خانه داری است تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه نظافت می‌شوند و مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت. هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و ارز مورد نیاز مهمانان را در محل برای آن‌ها تامین می‌کند. از دیگر خدمات موجود در هتل ÜSKÜDAR OTEL می‌توان به سرویس دربان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی که در هتل اسکودار اتل استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند همگی دارای فضایی بزرگ و زیبا هستند که احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کنند. در این مجموعه سه مدل واحد اقامتی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دونفره لوکس، اتاق استاندارد دوقلو و اتاق سه تخته لوکس اشاره کرد.
امکانات واحدهای اقامتی
امکاناتی که در واحدهای اقامتی هتل ÜSKÜDAR OTEL به مهمانان ارائه می‌شوند گسترده و متنوع هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، میز غذاخوری، منطقه نشیمن، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ایریال سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اسکودار اتل


فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است