search
menu

هتل Unique Suite Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Unique Suite Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل تکسیم یونیک سوئیت استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم یونیک سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Unique Suite Hotel Istanbul


هتل تکسیم یونیک سوئیت استانبول هتلی است که بصورت سوئیت می‌توان واحدهای آن را رزرو کرد و اقامتی سرشار از آرامش را در سوییت‌های این هتل ۳ ستاره تجربه نمود. این هتل ویژگی‌های بسیار جذابی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به چشم انداز این هتل اشاره کرد، چشم انداز بسیار زیبای آن رو به باغ است و جلوه‌ای بسیار جذاب و منحصربفرد را به وجود آورده‌است. این هتل با جاهای دیدنی استانبول فاصله بسیار نزدیکی دارد. فرودگاه استانبول نزدیکترین فرودگاه به هتل است و حدود ۳۲ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. صبحانه هتل بصورت بوفه یا در اتاق‌های هتل بصورت حلال سرو می‌شود. اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنید و به دنبال هتلی هستید که واحدهای آن بصورت سوئیت باشند، پیشنهاد ما این است که اقامت در این هتل را نیز امتحان کنید و از امکانات مناسب آن برای داشتن اقامتی خوب و خوش بهره ببرید. در ادامه در رابطه با امکانات هتل و فاصله هتل تا جاهای دیدنی استانبول اطلاعات بیشتری ارایه می‌شود.

امکانات عمومی هتل تکسیم یونیک سوئیت استانبول


هتل تکسیم یونیک سوئیت بصورت سوئیت است و امکانات آن چه در اتاق‌ها و واحدهای آن و چه در کل هتل امکانات مناسبی است. از جمله امکانات و خدماتی که برای مسافران هتل عرضه می‌شود می‌توان به وجود پارکینگ اشاره کرد. صندوق امانات برای مسافران هتل وجود دارد و می‌توانید اشیای خود را در صندوق با خیال راحت قرار دهید.
هتل Unique Suite Hotel Istanbul در چند طبقه ساخته شده‌است که دارای آسانسور است و این ویژگی سبب جابجایی هر چه بهتر مسافران و معلولان می‌شود. در فضاهای هتل می‌توانید به اینترنت رایگان هتل متصل شوید و ارتباط خود را با شبکه‌های مجازی حفظ کنید و امور اینترنتی خود را نیز انجام دهید. انبار چمدان در هتل وجود دارد و برای مسافرانیکه بخواهند در این قسمت نیز خدمات ارایه می‌شود. لاندری و خشکشویی البته با دریافت هزینه اضافی برای مسافران ارایه می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت لباسهایتان را برای شست و شو و اوتو کشی به این قسمت از هتل بسپارید. فتوکپی و فکس از دیگر خدماتی است که در صورت نیاز به مسافران هتل ارایه خواهد شد. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده ارایه خدمات به مسافران و گردشگران است. در ضمن شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی در اختیار مسافرانی قرار می‌گیرد که سفر هوایی به استانبول دارند و با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق فرودگاه بههتل می‌آیند.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های Unique Suite Hotel Istanbul بصورت سوئیت هستند و شما به راحتی می‌توانید در این واحدها آرامش را تجربه کنید. مبلمان شیک و ساده واحدها با رنگی آرامش بخش اقامتی پر از آرامش را به ارمغان خواهند آورد. واحدها از امکاناتی همچون داشتن تلویزیون و اینترنت رایگان برخوردار هستند. با توجه به اینکه واحدها بصورت سوئیت هستند شما می‌توانید در این سوییت‌ها در آشپزخانه کوچکی که وجود دارد نهار و شام خود را آماده کنید. چای ساز و قهوه ساز نیز در تمام واحدها وجود دارد. سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیز و شیکی در هر واحد قرار دارد که حمام واحدها دارای حوله و سشوار هستند. سیستم تهویه مطبوع در تمام اتاق‌ها وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی هتل تکسیم یونیت سوئیت شامل:
• واحد یک تخته
• واحد سه تخته استاندارد
• واحد خانوادگی با چهار تخت دو نفره
• واحد دو نفره استاندارد با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• واحد استاندارد چهار نفره با دو تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Unique Suite Hotel Istanbul رستوران ندارد و در عوض در آشپزخانه واحدها می‌توانید غذای خود را آماده کنید. در ضمن صبحانه نیز بصورت بوفه یا در اتاق قابل سرو است.

فاصله هتل تکسیم یونیک سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است