search
menu

هتل TRYP by Wyndham Basin Ekspres Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل TRYP by Wyndham Istanbul Basin Ekspres
معرفی هتل
معرفی واحدهای اقامتی و اتاق‌های هتل
امکانات موجود در اتاق‌ها
رستوران هتل
سایر امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل تریب بای ویندهام استانبول با جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر

درباره هتل TRYP by Wyndham Istanbul Basin Ekspres


استانبول یکی از بزرگترین شهرهای کشور ترکیه است که اماکن تاریخی بسیاری از جمله کاخ توپکاپی، کاخ بیرلبیی و کاخ کوچوک سو را در خود جای داده است. جاذبه‌های گردشگری و تفریحات هیجان انگیزی بسیار زیادی برای خلق لحظات خاطره‌انگیز برای گردشگرانی که بلیط هواپیما استانبول خرید کرده‌اند و قصد سفر به استانبول را دارند، فراهم شده است. در این میان هتل‌های متنوعی هم در استانبول هستند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود هتل دلخواه را انتخاب نمایید. در این مطلب قصد داریم تا هتل تریب بای ویندهام استانبول را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل


هتل تریب بای ویندهام استانبول یک هتل ۵ ستاره است که در مرکز شهر استانبول واقع شده است. امکانات و خدماتی که در هتل تریب بای ویندهام استانبول ارائه می‌شود به قدری کامل و بدون نقص است که بدون شک شما در سفرهای بعدی خود حتما این هتل را برای اقامت انتخاب خواهید نمود. کاخ دلمه باغچا، میدان تقسیم، برج گالاتا و بازار بزرگ از جمله جاذبه‌های گردشگری استانبول است که در نزدیکی هتل تریب بای ویندهام استانبول واقع گردیده‌اند.

معرفی واحدهای اقامتی و اتاق‌های هتل


اتاق ها و سوئیت ها در هتل تریب بای ویندهام استانبول به اتاق سه نفره (یک تخت دوقلو، یک تخت ملکه با ظرفیت سه نفر)، اتاق ملکه ممتاز (یک تخت ملکه با ظرفیت چهار نفر)، اتاق دو قلو ممتاز (دو تخت دوقلو با ظرفیت سه نفر)، اتاق کویین مخصوص غیر سیگاری‌ها در طبقه بالا (یک تخت ملکه با ظرفیت سه نفر)، سوئیت کویین مخصوص افراد غیر سیگاری (یک تخت ملکه با ظرفیت سه نفر) و اتاق کارائی کویین تقسیم بندی شده است.

امکانات موجود در اتاق‌ها


تمام اتاق‌های هتل به یک مکان نشیمن مجهز هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی است. اتاق‌های میهمانان دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای هستند. وای فای رایگان، تهویه مطبوع، نظافت روزانه، خدمات مخصوص خانواده، حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی رایگان، یخچال، تلفن و همچنین گاو صندوق و میزهای سازگار با لپ تاپ از جمله برخی از امکانات موجود در اتاق‌های هتل تریب بای ویندهام استانبول هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد.

رستوران هتل


یک رستوران در داخل هتل تریب بای ویندهام استانبول مشغول بکار است که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند. بدون شک شما در رستوران هتل در یک وعده غذایی راضی کننده و خوشمزه را میل و تجربه خواهید کرد. همچنین بهتر است اطلاع داشته باشید که؛ صبحانه رایگان قاره‌ای هر روز از ۷ صبح تا ۱۰.۳۰ صبح سرو می‌شود.

سایر امکانات و خدمات هتل


امکانات و خدمات قابل توجه بسیاری در هتل تریب بای ویندهام استانبول فراهم است از جمله: سونا برای مهمانان در دسترس است. کارکنان در محل می‌توانند ترانسفر فرودگاهی را ترتیب دهند. هر روز صبح یک بوفه صبحانه در هتل سرو می‌شود. یک مرکز تناسب اندام خدمات ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از مرکز تجاری استفاده کنند، سفرهای روزانه خود را در میز تور ترتیب دهند یا از خدمات اتو استفاده کنند. پذیرش در برنامه ریزی روزانه می‌تواند به شما کمک کند. مرکز آبگرم، که ماساژ تمام بدن و صورت را انجام می‌دهد. اگر به دنبال فرصت‌ های تفریحی هستید؛ یک کلوپ سلامتی، استخر سرپوشیده و وان آبگرم پیدا خواهید کرد. از امکانات اضافی این هتل می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان، خدمات دربان و خرید در محل اشاره کرد.

فاصله هتل تریب بای ویندهام استانبول با جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر


فاصله تا مرکز خرید استانبول: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه مترو تقسیم: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۱۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است