search
menu

هتل Tria Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tria Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل تریا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تریا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tria Hotel Istanbul


هتل تریا از هتل های چهار ستاره در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است و این هتل تا مرکز شهر حدودا ۶۰۰ متر فاصله دارد. هتلی قدیمی که در سال ۲۰۲۱ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته و با دکوراسیونی مدرن به سبک کلاسیک معنای دیگری به معماری بخشیده است. این هتل به دلیل قرارگیری در منطقه تاریخی پنینسولا یعنی قلب تاریخ استانبول مورد توجه توریست ها و گردشگران زیادی قرار می گیرد. در هتل تریا اقامتی همانند آرامش منزل خودتان فراهم گردیده و آماده میزبانی از مسافران سراسر جهان را دارد، اینجا مدرنیته با کلاسیک در هم آمیخته شده اند و معماری بی نظیری خلق شده اند. بعد از مرمت و بازسازی هتل Tria Hotel Istanbul چشم انداز بی نظیری رو به دریای مرمره از پنجره اتاق ها دارد و تنها با چند قدم پیاده روی دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و تاریخی خواهید داشت، برخی از مشهورترین جاذبه های دیدنی نزدیک این هتل عبارتند از مسجد و موزه ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا و کاخ توپکاپی. از امکانات خوب این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، روم سرویس، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه استانبول است که به وسیله شاتل فرودگاهی در عرض یک ساعت دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل تریا استانبول


پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی فعال بوده و در لابی امکاناتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری و تبدیل ارز ارائه می شوند. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو شامل پرداخت هزینه جداگانه هستند. برای مسافرانی که به قصد کار و تجارت با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می شوند، بهتر است در جریان باشند که خدماتی نظیر فتوکپی و فکس در این هتل انجام می گیرند. لازم به ذکر است که بردن حیوانات خانگی به داخل هتل Tria Hotel Istanbul ممنوع است. پرسنل مجرب هتل تریا در استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. امکانات رفاهی مناسبی برای افراد معلول یا دارای مشکلات جسمانی و حرکتی در این هتل وجود دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل تریا سبک معماری کلاسیک و تاریخی با وسایل چوبی دیده می شوند، همچنین در اتاق های استاندارد و دلوکس نیز از اسباب و وسایل مدرن استفاده شده است. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق دلوکس، اتاق دوبل سوپرییر و اتاق دلوکس با چشم انداز دریا. در صورت اقامت در هتل Tria Hotel Istanbul می توانید از امکاناتی نظیر کمدلباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، تلویزیون و تلفن و حمام های اختصاصی بهره مند شوید. در صورتی که سیگاری هستید، به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها باید به محوطه مشخص شده به دور از اتاق ها بروید. پارکینگ این هتل نیز به صورت اختصاصی دایر بوده و استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارد.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی و سرگرم کننده می توان به تورهای پیاده روی، ورزش های زنده و پرهیجان و کلاس های معرفی فرهنگ محلی منطقه اشاره کرد که مطمئنا برایتان مفید خواهد بود و طرفدار این خطه می شوید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل در تراس دایر بوده و انواع غذاهای خوشمزه و متنوع بین المللی و ترکی را به صورت منویی سرو می کند.

فاصله هتل تریا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵۵۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۶۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است