search
menu

هتل The Zanadu Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Zanadu Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل زانادو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زانادو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Zanadu Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره زانادو در استانبول واقع شده و مسجد آبی در فاصله ۷۰۰ متری آن قابل دسترسی است. این هتل دارای چشم اندازی زیبا از باغ است. همچنین یک نقطه شروع ایده آل برای گشت و گذار در یک مسجد و یک کلیسا به شمار می‌آید. وقتی هتل The Zanadu Hotel Istanbul را برای اقامت خود در استانبول انتخاب می‌کنید، می‌توانید از خیابان استقلال که در نزدیکی هتل است دیدن کنید. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل زانادو استانبول عبارتند از: ستون کنستانتین، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، برج دختر و مسجد و موزه ایاصوفیه. از ایستگاه تراموا سلطان احمد ۱۵ دقیقه پیاده فاصله دارید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در ۳۱ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در استانبول را داشته باشید، این هتل با موقعیت مکانی خوب و ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه‌ای محبوب برای اکثر گردشگران به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل زانادو استانبول


این هتل ۳ ستاره دارای تراس، اتاق نگهداری از چمدان، صرافی، خدمات اتاق و میز تور است. این منطقه برای دوچرخه سواری و ماهیگیری پرطرفدار است و کرایه ماشین در هتل موجود است. همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید. پذیرش هتل زانادو استانبول به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل در دسترس است. برای آسودگی خاطر خود و احساس امنیت بیشتر به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید.
استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل The Zanadu Hotel Istanbul ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. دقت کنید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات پارکینگ استفاده کنند. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل کارآزموده هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، آذربایجانی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی و با مهربانی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند. قیمت مناسب، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در استانبول به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل زانادو استانبول عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• آپارتمان سوپریور
• اتاق کلاسیک سه تخته
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل لوکس با چشم انداز دریا
این هتل دارای ۱۳ اتاق مجهز به تهویه مطبوع است. هر واحد دارای مینی بار، دستگاه قهوه ساز، فضای ناهار خوری به علاوه حمام اختصاصی دارای لوازم بهداشتی رایگان است. همچنین این ملک دارای کفپوش پارکت است. کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و فضای نشیمن دارای مبلمان راحت از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های هتل The Zanadu Hotel Istanbul است.

رستوران هتل


هر روز صبح یک صبحانه حلال با گزینه‌های غذایی مختلف در هتل زانادو ارائه می‌شود. رستوران‌های Lale Sultan، Arch Bistro و Myterrace Cafe & Restaurant در ۱۰۰متری این هتل قرار دارند. انواع تنقلات، میوه و شیرینی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل زانادو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۰۰ متر
فاصله تا بازار ادویه جات: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است