search
menu

هتل The White Swan Suites Beyoglu Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The White Swan Suites Beyoglu
امکانات و خدمات عمومی هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The White Swan Suites Beyoglu


هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول، هتل آپارتمان زیبا با بنای جذاب و قدمت ۱۰۰ ساله است و از خیابان استقلال استانبول، خیابانی که از قرن نوزدهم و زمان پادشاهان عثمانی به جا مانده، تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد. خیابان استقلال سراسر پر از بوتیک‌ها، گالری‌ها، کافه‌ها و ... است و یکی از معروف‌ترین نقاط گردشگری استانبول به حساب می‌آید. فاصله این هتل تا میدان تکسیم استانبول نیز بسیار کم است و به دیگر جاذبه‌های استانبول ازجمله موزه پرا استانبول، پل گالاتا، مسجد اورتاکوی و .... دسترسی آسان دارد. گردشگرانی که در سفر به استانبول قصد دارند اقامت عالی و دلنشین تجربه کرده و در عین حال به مهم‌ترین جاهای توریستی شهر دسترسی داشته باشند، این هتل آپارتمان گزینه مناسبی برایشان محسوب می‌شود. کارکنان هتل The White Swan Suites Beyoglu خوش برخورد و زحمتکش هستند و برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول


در هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده نمایند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات بیدارباش، روم سرویس، دریافت سفارشات مارکت، غذاهای بسته بندی شده، کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

اتاق های هتل


انواع اتاق ‌ها با دکوراسیون‌های منحصر به فرد و امکانات جذاب در هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول قابل رزرو هستند. اتاق های هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول شامل اتاق های خانواده، سوئیت عروس، استودیو، دلوکس دبل و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن بوده و چشم انداز زیبایی از خیابان استقلال و هیاهوی شهر را ارائه می‌دهند. میز و صندلی مخصوص فضای باز نیز در بالکن‌ها تعبیه شده‌اند تا مهمانان ضمن استراحت و تماشای جنب و جوش مردم، قهوه ترکشان را مزه مزه کرده و لذت ببرند. دکوراسیون اتاق ها فوق العاده شیک و یونیک است و با اسباب و اثاثیه کلاسیک، خاص، کم نظیر و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. جذابیت اتاق‌ها به قدری چشم‌گیر و دلنواز است که احتمالا دلتان نخواهد آمد که اتاق را ترک کنید. کف اتاق ها با پارکت های چوبی اعلا پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها عالی و رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. همچنین، اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از داخل به بیرون و یا بالعکس منتقل نمی‌شود. زمان تحویل اتاق ها در هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، دراور، کمد لباس، تلفن، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/چای ساز، سینک ظرفشویی، کابینت، ظروف پذیرایی، میز و صندلی ناهارخوری، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

فاصله هتل وایت سوان سوئیتس بی اوغلو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۳٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است