search
menu

هتل The White Orient Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The White Orient Hotel Istanbul
امکانات خدمات عمومی هتل د وایت اورینت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل د وایت اورینت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل The White Orient Hotel Istanbul


هتل د وایت اورینت از هتل های رده بالای استانبول است که در یکی از بهترین محله های دیدنی استانبول، محله شیشلی واقع شده است. موقعیت این هتل ۴ ستاره به گونه ای است که با بسیاری از جاذبه های استانبول فاصله نسبتا کمی دارید؛ به طور مثال برای دسترسی به میدان تقسیم تنها ۲۰ دقیقه پیاده روی خواهید داشت و خیابان شناخته شده استقلال در فاصله ای کمتر از ۲ کیلومتر قرار گرفته است. با اینکه موقعیت هتل خوب است اما برای این که بتوانید راحت تر به خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل اقدام کنید بد نیست نگاهی به خدمات و امکانات هتل داشته باشید.

امکانات خدمات عمومی هتل د وایت اورینت استانبول


وایت اورینت در نشان تاشی قرار گرفته و تا فرودگاه استانبول فاصله دارد اما نگران نباشید چون هتل خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را برای مهمانی که از طریق سفر هوایی به استانبول رفته اند ارائه می دهد. بخش کانسیرج هتل خدماتی مانند هماهنگی های لازم برای کرایه خودرو و یا تهیه بلیت جاذبه ها را انجام می دهند و کارکنان این بخش خوشحال خواهند بود که بتوانند در امور مختلف کمک حال مهمانان هتل باشند. مهمانان حتی برای امور صرافی لازم نیست از هتل خارج شوند چون وایت اورینت خدمات تبدیل ارز را نیز ارائه می دهد.
خدمات نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می شود اما اگر می خواهید از خدماتی مانند اتو و خشکشویی استفاده کنید باید هزینه ای بابت این خدمات بپردازید. هتل فاقد خدمات خشک شویی، اتو پرس و واکس کفش است. برای مهمانان سالمند و توانیاب هتل امکانات چندانی وجود ندارد و تنها خدمات ارائه شده به این مهمانان شامل آسانسوری است که بین طبقات تعبیه شده است.
با اینکه وایت اورینت هتلی لوکس با خدمات امکانات مناسب است اما نقطه قوتش در کارکنان خوش برخورد و حرفه ای آن است که اقامت در وایت اورینت را برای مهمانان دلپذیرتر می کنند. کارکنان هتل چهار زبان انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکیه ای آشنا هستند و اگر به هر یک از این چهار زبان آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید از کمک ها و راهنمایی های کارکنان هتل استفاده کنید.
اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات بلیط، سیستم اعلام حریق، دوربین مداربسته و اینترنت رایگان سایر خدمات و امکانات ارائه شده توسط وایت اورینت هستند. هتل فاقد پارکینگ است و اگر دارای خودروی شخصی هستید باید اتومبیل خود را در خیابان های اطراف هتل یا پارکینگ های عمومی پارک کنید.

اتاق های هتل


وایت اورینت ۱ سوئیت و ۲۲ اتاق استاندارد دارد که همگی با طراحی شیک و رنگ های زیبا تزئین و دکور شده اند. اتاق های هتل بدون آلرژی و بدون سیگار بوده و اتاق خانواده نیز در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل وایت اورینت همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، دوش، تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی و دمپایی هستند. مهمانانی که همراه خود وسیله ای ارزشمند دارند، می توانند آن را در صندوق اماناتی که در هر اتاق قرار دارد بگذارند. مینی بار نیز در اتاق های اورینت موجود است.

رستوران هتل


اورینت رستوران دنج و زیبایی دارد که انواع غذاهای ترکی را در آن می توانید سفارش دهید. البته در خیابان های اطراف هتل کافه ها و رستوان هایی هستند که در صورت تمایل می توانید سری به آن ها زده و یا از غذاهای خیابانی استانبول نوش جان کنید.

فاصله هتل د وایت اورینت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است