search
menu

هتل The Sunrise Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Sunrise Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سان رایز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان رایز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Sunrise Hotel


هتل سان رایز هتلی سه ستاره و اقتصادی در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه است. هتل سان رایز به جاهای دیدنی استانبول و دریای مرمره بسیار نزدیک است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل The Sunrise Hotel حدود ۴۸ کیلومتر با ماشین است. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر استانبول و هتل سان رایز، حتما از جمعه بازار استانبول دیدن کنید که گروهی از بازارهای هفتگی، محلی و سنتی استانبول است که گردشگران زیادی از جمله گردشگران ایرانی را به سوی خود می‌کشاند و چندین جمعه بازار در شهر استانبول وجود دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سان رایز


امکانات و تجهیزات مختلفی در هتل The Sunrise Hotel تعبیه شده است که برای اقامتی راحت و خاطره‌انگیز، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: لابی، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، رستوران، میز و صندلی در فضای باز، روف گاردن، تهویه مطبوع و فکس و فتوکپی. خدمات عالی که در هتل سان رایز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، صبحانه، تبدیل ارز، شاتل گشت شهری، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها، خدمات بلیط، میز تور برای ارائه و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب، ارائه بلیط‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. در صورتی‌که بلیط هواپیما ارزان استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل The Sunrise Hotel استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. اگر علاقه دارید که با ماشین در شهر گشتی بزنید، هتل سان رایز استانبول امکان اجاره اتومبیل دارد. یکی از مزیت‌های هتل سان رایز این است که بدون هزینه ای اضافی می‌توانید حیوانات خانگی خود را هم در هتل به همراه داشته باشید. کارکنان مجرب هتل سان رایز علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های خارجی مانند انگلیسی و آلمانی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


در مجموع در هتل سان رایز ۱۲ اتاق وجود دارد که برای اقامتی راحت و خوش طراحی شده‌اند و بدین شرح هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلف و متنوعی که در اتاق‌های هتل The Sunrise Hotel قرار دارند همگی برای اقامتی بدون کمبود و آسوده تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌های هتل سان رایز استانبول شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، تهویه مطبوع، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، کتری برقی و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل سان رایز، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد؛ اما در مکان تعبیه شده آن در هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در بخش اسپا هتل سان رایز می‌توانید آرامش و سلامتی را به خود هدیه دهید و ساعاتی خوش را سپری کنید. قابل ذکر است که هتل سان رایز کلاس و تورهای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی کشور ترکیه برگزار می‌کند. همچنین می‌توانید به تور پیاده‌روی یا تور شادی بروید و یا از طریق هتل The Sunrise Hotel در بیرون از هتل شام رزرو کنید.

رستوران هتل


در هتل سان رایز یک رستوران و کافی‌شاپ در داخل هتل قرار دارد، تعدادی میز و صندلی در بیرون هتل در جلوی ساختمان هتل قرار دارد و همچنین در روف گاردن هتل سان رایز هم یک رستوران وجود دارد که چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا و چشم نواز از دریا پیش روی چشمان شما نمایان است. شما به انتخاب خود می‌توانید در هر یک از این رستوران‌ها که هر کدام فضایی دنج، دلنشین و با صفا دارند در کنار دوستان، همراهان و خانواده خود بنشینید و خوراک‌های لذیذی را میل کنید و اوقاتی به یادماندنی را سپری کنید. قابل ذکر است که خوراک مخصوص کودکان، میوه، شکلات و بیسکوییت هم در هتل سان رایز امکان درخواست دارد.

فاصله هتل سان رایز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است