search
menu

هتل The Stay Nisantasi Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Stay Nisantasi Istanbul
امکانات کلی هتل استی نیشانتاشی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استی نیشانتاشی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Stay Nisantasi Istanbul


هتل استی نیشانتاشی استانبول یک هتل ۵ ستاره لوکس ومجلل است که مرسوم ترین و محبوب ترین منطقه خرید و سرگرمی استانبول واقع شده است. این هتل در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است و اقامت دلپذیری را چه برای کسب و کار و چه برای تفریح در استانبول تضمین می کند. مرکز خرید جواهر به همراه اجناس مارک دار لوکس در ۳.۴ کیلومتری هتل The Stay Nisantasi Istanbul واقع شده است. از اینجا میهمانان می توانند از دسترسی آسان به همه چیزهایی که این شهر پر جنب و جوش ارائه می دهد لذت ببرند. نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری شهر از جمله کاخ دولما باغچه، میدان تکسیم، خیابان استقلال، برج تاریخی گالاتا و برج دختر توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۴۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد و امکان استفاده از شاتل فرودگاهی برای میهمانان فراهم شده است. میهمانان می توانند با ۲۰ دقیقه رانندگی خود را به این فرودگاه برسانند. اگر قصد سفر هوایی به استانبول و تهیه بلیط هواپیما را دارید، با اقامت در هتل استی نیشانتاشی استانبول می توانید اوقات خوشی به همراه خانواده و دوستان سپری کنید.

امکانات کلی هتل استی نیشانتاشی استانبول


هتل استی نیشانتاشی امکانات بسیاری را برای راحتی شما در استانبول ارائه می دهد. میهمانان هتل The Stay Nisantasi Istanbul می توانند از ویژگی های موجود در هتل مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی هتل، خانه داری روزانه، سرویس تاکسی و میز پذیرش ۲۴ ساعته بهره مند شوند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، می توانند از خدمات پارکینگ هتل با پرداخت هزینه استفاده کنند. برای تبدیل ارز نیز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. برای امنیت بیشتر می توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانت هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح و گشت و گذار در شهر بپردازید. امکاناتی از قبیل میز تور، انبار چمدان و سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل وجود دارد. علاوه بر امکانات فوق، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، آسانسور، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. کارکنان با تجربه هتل با تسلط به زبان های انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال می کنند. قیمت مناسب هتل و تسلط پرسنل به زبان انگلیسی از مزایای انتخاب این هتل به شمار می آیند. از دیگر مزیت های این هتل این است که می توانید حیوانات خانگی خود را به همراه خود به داخل هتل بیاورید.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی هتل شامل اتاق یوگا و مرکز تناسب اندام است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از امکانات این مرکز مجهز استفاده کنند. همچنین در هتل استی نیشانتاشی کتابخانه ای وجود دارد که استفاده از امکانات آن فرصت مناسبی را برای افراد علاقمند به مطالعه فراهم می کند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل The Stay Nisantasi Istanbul دارای ۴۵ اتاق با فضایی آرامش بخش است. انواع اتاق های این هتل عبارتند از: اتاق دبل کلاسیک، اتاق کینگ لوکس، اتاق دو نفره کلاسیک، اتاق دبل سوپریور، سوئیت جونیور، سوئیت جونیور دارای تراس و سوئیت لوکس دارای تراس. اتاق های هتل استی نیشانتاشی استانبول دارای تلفن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، فضای نشیمن، میز، یک اتاق رختکن و حمام اختصاصی از جنس سنگ مرمر و مجهز به دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع و مینی بار است و از امکانات رایگان تهیه چای و قهوه برخوردار است.

رستوران هتل


در رستوران هتل استی نیشانتاشی غذاهای محلی سرو می شود. صبحانه های سلف سرویس هر روز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ با پرداخت هزینه در دسترس هستند. منوهای رژیم غذایی برای افرادی که دارای رژیم خاصی هستند در دسترس است. همچنین در بار هتل نیز انواع مختلفی از نوشیدنی های خوشمزه وجود دارد.

فاصله هتل استی نیشانتاشی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جواهر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا یاقوت کبود استانبول: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است