search
menu

هتل The Ritz-Carlton Istanbul at the Bosphorus

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Ritz-Carlton, Istanbul at the Bosphorus
انواع اتاق های هتل ریتز کارلتون استانبول و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات ورزشی و تفریحی هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل ریتز کارلتون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Ritz-Carlton, Istanbul at the Bosphorus


هتل ریتز کارلتون استانبول هتلی رده بالا از سری هتل های گروه ریتز کارلتون است. ریتز کارلتون شرکتی چند ملیتی در زمینه هتلداری است که در ۳۰ کشور مختلف دنیا هتل دارد و ترکیه یکی از آن ها است. هدفتان از خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر هرچه که باشد، هتل ریتز کارلتون یکی از بهترین هتل هایی است که می توانید در آن اقامت داشته باشید. این هتل ۵ ستاره درست در قلب استانبول رو به منطقه زیبا و تماشایی بسفر قرار دارد. از چشم انداز پیش روی هتل که بگذریم، دسترسی آسان و راحت آن به جاذبه های تاریخی و شهر قدیمی باعث می شود برنامه سفر استانبول را بدون هیچ مشکلی و با کمترین اتلاف وقت پیش ببرید.

انواع اتاق های هتل ریتز کارلتون استانبول و امکانات آن ها


The Ritz-Carlton استانبول دارای انواع اتاق های کینگ روم، پارک سوئیت، کلاب کینگ، سوئیت بسفر، اتاق های تویین و کلاب تویین است. همانطور که گفتیم این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول مانند کاخ توپکاپی، شهر قدیمی استانبول نزدیک و رو به بسفر قرار دارد در نتیجه برخی از اتاق ها و سوئیت های هتل چشم اندازی رو به بسفر، پارک و سایر مناطق دیدنی اطراف دارند و اگر چشم انداز اتاق برای تان مهم است حتما هنگام رزرو اتاق به این مسئله دقت داشته باشید. همه اتاق های هتل The Ritz-Carlton, Istanbul at the Bosphorus دارای مبلمانی شیک و کمد لباس هستند. حمام اتاق ها دارای دوش بارانی و جکوزی جداگانه بوده ومجهز به لوازم بهداشتی برند آسپری، دمپایی و حوله تن پوش ها هستند. داخل اتاق ها دستگاه قهوه ساز قرار گرفته و می توانید همزمان که روزنامه می خوانید و منظره رو به رو را تماشا می کنید، قهوه تازه دم خود را نوش جان کنید.

رستوران های هتل


ریتز کارلتون ۳ رستوران مختلف دارد که هرکدام سبک خاص خود را دارند. مهمانان در رستوران آتلیر لانژ به غذاهای مختلف بین المللی دسترسی خواهند داشت در حالی که رستوران آتلیر ریل فود انواع غذاهای شیک و خاص فرانسوی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اگر هوس غذاهای کبابی و گریل شده کرده اید کافیست به رستوران بلو لانژ و گریل رفته و از انواع استیک ها و غذاهای کبابی و گریل شده این رستوران نوش جان کنید.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل


هتل لوکس ریتز کارلتون استانبول برای سرگرم شدن مهمانانش تورها و کلاس هایی در رابطه با فرهنگ محلی برگزار می کند. برای اهالی فرهنگ و هنر گالری هنری موقتی برگزار می شود. تورهای پیاده روی، شب های موضوعی و اجرای موسیقی زنده از جمله امکانات سرگرمی هتل هستند. برای ورزشکاران باشگاهی مجهز با مربی خصوصی، باشگاه بیلیارد، کلاس های یوگا و استخر وجود دارد. The Ritz-Carlton Istanbul مهمانان خردسال خود را فراموش نکرده و برای آن ها کتاب ها، دی وی دی ها و موسیقی مخصوص کودکان در نظر گرفته است. بازی های فکری و پازلی، شبکه تلویزیونی کودک، فضای بازی سرپوشیده و خدمات پرستاری کودک از جمله خدمات و امکاناتی است که هتل ریتز کارلتون برای کودکان ایجاد و ارائه می دهد. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما خارجی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند به خدمات زیبایی و مراقبت از مو و صورت، لایت تراپی، امکانات اسپا، حمام در فضای آزاد، حمام سنتی، سونا و انواع ماساژ ها دسترسی خواهند داشت.

خدمات و امکانات هتل


هتل ریتز کارلتون Istanbul همه آن چیزی که گردشگران به آن احتیاج دارند را فراهم کرده تا مهمانانش تنها برای تفریح و بازدید از جاهای دیدنی استانبول از هتل خارج شوند. این هتل خدمات شاتل فرودگاهی، سوئیت عروس، اتاق های خانواده، اتاق های بدون سیگار و اتاق های بدون آلرژی برای مهمانانش فراهم کرده است. خدمات کانسیرج، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز، امکان کرایه خودرو، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات و فروشگاه کادویی از جمله دیگر خدمات و امکانات موجود هتل هستند. ریتز کارلتون کادر حرفه ای و خوش برخوردی دارد که به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، ترکیه ای، روسی و فرانسوی آشنا هستند.

فاصله هتل ریتز کارلتون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ودافون: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلما باغچه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است