search
menu

هتل The Reina Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Reina Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل رینا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رینا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Reina Hotel Istanbul


هتل سه ستاره رینا استانبول در ۵۰۰ متری ستون کنستانتین واقع شده است. این اقامتگاه بزرگ در چند قدمی ایاصوفیه و یک کیلومتری مرکز شهر استانبول قرار گرفته است. همچنین این هتل موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی عالی را برای اقامت در مرکز شهر فراهم می‌کند. از این نقطه، میهمانان می‌توانند به راحتی به کلیساهای زیبا و تزئین شده استانبول، کاخ‌های تزئین شده با موزاییک و دیگر مکان‌های دیدنی و تاریخی جالب توجه از جمله موزه پرا، برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه و برج دختر دسترسی داشته باشند. فرودگاه استانبول در ۴۸ کیلومتری هتل واقع شده است و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. در صورت بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر گردشگرپذیر و اقامت در هتل The Reina Hotel Istanbul سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل رینا استانبول


این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، آسانسور و خدمات تبادل ارز برای میهمانان است. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید به میز تور مراجعه کنید. همچنین برای بازدید از جاهای دیدنی و گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده است.
افرادی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ بهره مند شوند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها، لابی و سایر فضاهای هتل در دسترس است. هتل The Reina Hotel Istanbul دارای سیستم اعلام و اطفا حریق است. خدماتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. برای سرگرمی کودکان بازی‌های تخته‌ای و کانال‌های تلویزیونی مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. ورود به هتل ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به قیمت مناسب، موقعیت مکانی عالی، رزرواسیون آنلاین و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل عبارتند از:
• اتاق‌های خانوادگی
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق چهار تخته
• اتاق دبل با چشم انداز دریا
هتل رینا استانبول دارای ۲۹ اتاق میهمان با کیفیت بالا، فوق العاده راحت و جادار است که با استانداردهای استثنایی سلطنتی مبله شده‌اند. اگر می‌خواهید اقامت خود را ارتقا دهید، اتاق‌های دارای منظره دریا با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند. همه اتاق‌ها به طور کامل مجهز به آخرین امکانات رفاهی از جمله دکوراسیون شیک و مبلمان شیک هستند. اتاق‌های میهمان هتل دارای تهویه مطبوع، نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار، صندوق امانات و حمام اختصاصی مجهز به دوش، دمپایی و سشوار است. در این هتل هر اتاق مجهز به ملحفه و حوله است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها در دسترس است. برخی از واحدها دارای چشم انداز باغ هستند. بالش های فوم و راحت برای استراحت شما در اتاق‌ها موجود است. برای تهیه چای و قهوه تجهیزات مورد نیاز نیز در دسترس است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه ای در محل اقامت موجود است. در ستوران هتل The Reina Hotel Istanbul با انواع غذاهای خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. در بار هتل نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه وجود دارد.

فاصله هتل رینا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۷۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است