search
menu

هتل The Ottoman City Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Ottoman City Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل اوتومان سیتی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوتومان سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Ottoman City Hotel Istanbul


هتل اوتومان سیتی که در قلب شیشلی و نزدیک ایستگاه مترو واقع شده است، مکانی ایده آل برای کشف استانبول است. این هتل ۱۵.۳ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و دسترسی به امکانات مهم شهر را فراهم می‌کند. برای کسانی که علاقمند به بررسی مکان‌های دیدنی محبوب در هنگام بازدید از استانبول هستند، این هتل در فاصله کوتاهی از تله کابین استانبول، کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و برج گالاتا واقع شده است. میدان Mecidiyekoy و میدان تکسیم از نقاط دیدنی قابل توجه هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از مرکز خرید و سرگرمی Cevahir استانبول دیدن کنند. پیشنهاد می‌شود که بازدید از پارک موضوعی استانبول را از دست ندهید.
فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول ۴۵ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل The Ottoman City Hotel Istanbul با ارائه امکانات رفاهی عالی، موقعیت مکانی ایده‌آل و قیمت مناسب گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اوتومان سیتی استانبول


هتل The Ottoman City Hotel Istanbul امکانات زیادی را برای اقامت شما در استانبول ارائه می‌دهد. این هتل دسترسی به طیف وسیعی از خدمات، از جمله سرویس اتاق ۲۴ ساعته، میز تور، روزنامه رایگان، انبار چمدان، وای فای رایگان در لابی و همه اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته و صندوق امانات را ارائه می‌دهد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر و آسانسور در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. اگر در حال رانندگی به طرف هتل اوتومان سیتی هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است. این هتل همچنین یک رستوران دارد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. امکانات تجاری مناسب شامل میز، تلفن و خدمات فکس و فتوکپی است.
خانه داری روزانه ارائه می‌شود. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل اوتومان سیتی استانبول با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل اوتومان سیتی استانبول عبارتند از:
• اتاق دبل یا توئین
• اتاق سه تخته
• اتاق اقتصادی
• اتاق خانواده
• اتاق دبل یا توئین لوکس
• سوئیت لوکس
۳۸ اتاق که در ۶ طبقه پخش شده‌اند، مکانی گرم و دلپذیر را برای میهمانان فراهم می‌کنند. امکانات رفاهی مدرن مانند تلویزیون ال سی دی، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار در همه اتاق‌ها وجود دارد. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از امکانات موجود در اتاق خود استفاده کنید. در هر اتاق هتل The Ottoman City Hotel Istanbul حمام اختصاصی مجهز به دوش، دمپایی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان برای راحتی و آسایش میهمانان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه نیز برای وعده‌های غذایی ناهار و شام موجود است. در طول بازدید خود، حتما از یکی از رستوران‌های سوولاکی محبوب استانبول مانند Zubeyir Ocakbasi، Faros kebap و Adana Ocakbasi که همگی در فاصله کوتاهی از هتل اوتومان سیتی استانبول قرار دارند، بازدید کنید.

فاصله هتل اوتومان سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۴ کیلومتر
فاصله برج گالاتا: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است