search
menu

هتل The Million Stone Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Million Stone Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل میلیون استون استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میلیون استون استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل The Million Stone Hotel Istanbul


هتل میلیون استون استانبول از هتل های ۴ ستاره شهر است که در هم جواری با جاذبه معروف استانبول یعنی آب انبار باسیلیکا واقع شده است؛ درست در مرکز منقطه تاریخی سلطان احمد که از زیبایی های خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر بازدید از این منطقه و جاذبه های آن است. هتل میلیون استون استانبول از هتل های مدرن و لاکچری این منطقه به حساب می آید و به خاطر طراحی و دکوراسیون آن در بین زوج های جوان محبوبیت زیادی دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل میلیون استون استانبول


همه چیز در این هتل عالیست از صبحانه و سونا گرفته تا اتاق ها و تمیزی آن ها. با اینکه هتل و اتاق هایش نقلی هستند ولی رسیدگی منظم به امور نظافت اقامت در آن را آرامش‌بخش ساخته است. پرسنل هتل و رفتار بسیار حرفه ای آن ها هم بازخوردهای مثبتی در نظرات ثبت شده مهمانان هتل داشته و یکی از دلایل محبوبیت هتل The Million Stone Hotel Istanbul به شمار می رود. از هتل تا جاذبه های تاریخی استانبول مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی نیز کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی است و برای دسترسی به دیگر نقاط شهر می توان از ایستگاه تراموای سلطان احمد که در چند قدمی هتل واقع شده، استفاده کرد. خدمات ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان و سرویس شاتل از خدمات عمومی هتل به حساب می آیند و به خاطر قرار گرفتن این هتل در پیاده راه، هتل میلیون استون فاقد پارکینگ است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل در عین کوچک بودن از نورگیری خوبی برخوردارند و طراحی و دکوراسیون خاص آن ها فضای دلنشینی به این اتاق ها داده است. از طرفی در و پنجره های اتاق ها عایق صدا بوده و مانع هر گونه صداهای آزار دهنده بیرونی هستند. این هتل ۳ طبقه ۱۵ باب اتاق دارد که هنگام رزرو آن ها اتاق های سوپریور توئین، سوپریور دبل، سوپریور تریپل و کرنر دبل نمایش داده می شوند و تنها ایرادشان نبود آسانسور در ساختمان است. متراژ این اتاق ها بین ۱۸ تا ۳۰ مترمربع بوده و اتاق های سوپریور تریپل آن از همه بزرگ تر هستند. این اتاق ها دارای امکاناتی مثل گاوصندوق، تهویه مطبوع، کفپوش پارکت، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، کمد، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، حوله و اینترنت هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل میلیون استون خدمات و برنامه سرگرم کننده ای ندارد ولی با سرویس دهی عالی خود تمام آنچه برای آرامشتان در طول اقامت نیاز داشته باشید، مهیا می کند. کتاب خوان ها می توانند از کتابخانه هتل کتابی قرض بگیرند و در کافی شاپش مطالعه کنند. مهمانان هتل با شیرینی و میوه پذایرایی می شوند که هزینه ای جداگانه برای آن ها دریافت می شود. همان طور که ذکر شد پرسنل هتل با خوشرویی مهمانان را در امور مربوط به خدمات راهنمایی می کنند. پس اگر قصد گشت و گذار در شهر داشتید به سراغ پذیرش بروید تا از جزئيات خدمات تور و تهیه بلیط مطلع شوید. در ضمن سونای هتل The Million Stone Hotel Istanbul برای رفع خستگی ناشی از دوندگی های روزانه ایده آل است.

رستوران هتل


این هتل در سالنی با دکوراسیون دلنشین و زیبا صبحانه های خود را سرو می کند که سرو آن به صورت سلف سرویس است. این صبحانه ها شامل محصولات لبنی، انواع آب میوه و مربا، میوه، خرما، تخم مرغ و نان های لذیذ ترکی است. از بابت کیفیت صبحانه خیالتان راحت باشد چرا که بازخوردهای مثبتی در نظرات مهمانان ثبت شده و هتل از این نظر عالیست. برای وعده های دیگر نیز نیازی به پیاده روی نیست، در مجاورت هتل رستوران های متنوعی واقع شده اند. البته شکم گردی در منطقه سلطان احمد به خودی خود ماجراجویی شگفت انگیزی است. در کل هتل میلیون استون زمینه این ماجراجویی ها را فراهم می کند تا اقامت در استانبول را برای هر مهمانی خاطره انگیز سازد.

فاصله هتل میلیون استون استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا دریای مرمره: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است