search
menu

هتل The Marions Suite Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Marions Suite
امکانات و خدمات عمومی هتل ماریونس سوئیت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماریونس سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Marions Suite


هتل ماریونس سوئیت تقریبا در مرکز شهر استانبول واقع شده است. هتل ماریونس، هتلی سه ستاره است که برای اقامتی راحت و دلنشین تعبیه شده است. هتل The Marions Suite به وسایل حمل‌ونقل عمومی دسترسی عالی دارد و به سه ایستگاه مترو هم نزدیک است. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید و بخواهید در هتل ماریونس سوئیت اقامت کنید؛ خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل ماریونس استانبول حدود ۳۱ کیلومتر فاصله دارد. یکی از ویژگی‌های هتل ماریونس سوئیت استانبول این است که به دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بسیار نزدیک است؛ سرگذشت این میدان مشهور به زمان سلطان محمود اول برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که از این منطقه انشعاب‌هایی برای انتقال آب درست شد و کل شهر استانبول را پوشش داد. به همین دلیل مهم‌ترین میدان شهر استانبول به تکسیم (تقسیم) معروف شد و حالا جزلاینفک دیدنی‌های این دیار به شمار می‌آید. امروزه این میدان به خیابان استقلال منتهی می‌شود و همگان آن را به عنوان جذاب‌ترین بخش توریستی شهر می‌شناسند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ماریونس سوئیت


هتل ماریونس استانبول دارای امکانات و خدماتی است که برای اقامت آسوده و بی دغدغه مسافران فراهم شده‌است. تجهیزات و امکانات هتل The Marions Suite شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک همراه با کافی‌ شاپ، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، فکس و فتوکپی. یکی از بخش‌های جذاب هتل ماریونس سوئیت استانبول، بخش اسپا و ماساژ ان است. خدمات خوب و باکیفیتی که هتل ماریونس استانبول ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق و نگهداری از چمدان. خدمات نظافتی هتل The Marions Suite از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، واکس کفش و اتو است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل ماریونس سوئیت استانبول استفاده کنید تا با دغدغه کمتری تردد کنید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل ماریونس وجود دارد. کارکنانی که در هتل ماریونس سوئیت مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی و عربی صحبت کنند و از مسافران از جای جای دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق های هتل


در هتل The Marions Suite اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی وجود دارد که هرکدام چیدمانی منحصربه‌فرد و چشم‌نواز دارند و متناسب با اقامتی راحت، خانوادگی و بدون کمبود هستند. اتاق‌های هتل ماریونس سوئیت شامل اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق دلوکس با تخت دابل، اتاق دلوکس کینگ با یک تخت دابل بزرگ و اتاق خانوادگی با چشم‌انداز تماشایی دریا همراه با چهار تخت سینگل است. سوئیت‌هایی که در هتل ماریونس سوئیت استانبول قرار دارند بدین شرح هستند: سوئیت سوپریور، سوئیت پنت هاوس با وسایل کامل آشپزخانه، سوئیت خانوادگی با وسایل کامل آشپزخانه، سوئیت جونیور با وان، سوئیت دلوکس، سوئیت دلوکس کینگ.

امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق‌ها در هتل ماریونس سوئیت استانبول دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای تنوع و سرگرمی در طول مدت اقامت خود در هتل ماریونس سوئیت استانبول، در تورهای دوچرخه‌سواری شرکت کنید تا ساعاتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. در هتل The Marions Suite به کتابخانه بروید و کتاب‌هایی خواندنی و جذاب را بخوانید. یکی از امکانات تفریحی خوبی که در هتل ماریونس سوئیت قرار دارد، اسپا، ماساژ و حمام است که خستگی‌های شما را می‌زداید و احساس آرامش و سلامتی را به شما هدیه می‌دهد.

رستوران هتل


در هتل ماریونس سوئیت یک کافی شاپ در لابی وجود دارد که می‌توانید میان‌ وعده‌ای لذیذ را میل کنید و اوقاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل ماریونس سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مادام توسو استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید دمیرورن استانبول: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۱۴ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج دختر استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است