search
menu

هتل The Leos Residence Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Leos Residence Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لئوس رزیدنس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل لئوس رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Leos Residence Istanbul


هتل آپارتمان چهار ستاره و مجلل لئوس رزیدنس در شهر تاریخی و زیبای استانبول در کشور ترکیه واقع شده است و برای مسافرانی که خانوادگی سفر می‌کنند و یا می‌خواهند در طول اقامت خود راحتی زیادی داشته باشند، بسیار مناسب است. هتل لئوس رزیدنس تا دریای بسفر، جاهای دیدنی استانبول، چندین مرکز خرید و دو ایستگاه مترو فاصله کمی دارد. اگر می‌خواهید با هواپیما سفر کنید، بلیط هواپیما استانبول را با خیالی راحت رزرو کنید، زیرا هتل لئوس رزیدنس تا فرودگاه استانبول حدود ۵۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. در طول مدتی که در هتل لئوس رزیدنس اقامت دارید، حتما از برج گالاتا استانبول بازدید کنید چرا که برج گالاتا یکی از برج های معروف استانبول است که در آسمان استانبول خودنمایی میکند. این برج سنگی زیبا که در بخش اروپایی استانبول و قسمت گلدن هورن قرار دارد و تاریخچه آن به دوران امپراطوری بیزانس و قرن ۱۴ میلادی برمی‌گردد. گالاتا دارای یک برج در دریا و برج دیگر بر روی خشکی است. شهرت این برج به دلیل چشم انداز زیبایی است که از شهرتاریخی Peninsula، منطقه تاریخی گلدن هورن و بسفر به بازدید کنندگانش هدیه می‌دهد.

امکانات و خدمات عمومی هتل لئوس رزیدنس


هتل آپارتمان لئوس رزیدنس ترکیبی از آسایش خانه خودتان را و امکانات و خدماتی با کیفیت در مرکز استانبول ارائه می‌کند. امکانات هتل آپارتمان لئوس رزیدنس شامل مواردی است از جمله آسانسور، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اسپا، ماساژ، جکوزی، سونا، باشگاه ورزشی، سالن آرایش و زیبایی، بیزینس سنتر، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل The Leos Residence ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات بلیط، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور، خدمات ویژه معلولین، تبدیل ارز، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، خدمات دربانی، نگهداری از چمدان، فروش بلیط جاذبه‌ها کنسرت‌ها و نمایش‌ها و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، واکس کفش، اتو، اتوی شلوار و خشکشویی است. اگر بلیط هواپیما چارتر استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل آپارتمان لئوس رزیدنس استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل The Leos Residence علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان‌های انگلیسی و آلمانی مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان لئوس رزیدنس در مجموع ۳۱ واحد اقامتی و آپارتمان متنوع وجود دارد که طراحی و دکوراسیونی بسیار شیک و چشم‌نواز دارند و بدین شرح هستند: آپارتمان‌های لوکس با یک اتاق خواب و ظرفیت سه فرد بزرگسال و یک کودک، آپارتمان‌های سوپریور با دو اتاق خواب و ظرفیت ۵ فرد بزرگسال و یک کودک و آپارتمان‌های پریمیوم با دو اتاق خواب که ظرفیت ۵ فرد بزرگسال و یک کودک دارند.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی در واحدهای اقامتی هتل The Leos Residence وجود دارد که متناسب با اقامتی بدون کمبود و آسوده است که شامل مواردی است از قبیل: مبلمان، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تلفن، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، کتری برقی، تلفن، میز تحریر، وسایل مخصوص اتو کردن و سیستم هشدار و اطفا حریق. در واحدهای اقامتی آپارتمانی و سوئیت‌های هتل آپارتمان لئوس رزیدنس استانبول تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی، ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل لئوس رزیدنس می‌توانید به راحتی آشپزی کنید. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آپارتمان لئوس رزیدنس نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در صورت درخواست، در هتل The Leos Residence وسایل بازی متنوعی در اختیار کودکان قرار می‌گیرد تا شاد و سرگرم شوند. در هتل لئوس رزیدنس استانبول می‌توانید در تور و یا کلاس ویژه آموزش فرهنگ و آداب‌‌ورسوم مردم محلی شرکت کنید. همچنین از بخش‌های جذاب و دلپذیر هتل لئوس رزیدنس، اسپا، سونا، ماساژ، جکوزی و باشگاه ورزشی است که برای زدودن خستگی های جسمی و روحی زندگی اخیرتان بسیار عالی است و می‌توانید ساعاتی دلنشین و به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل لئوس رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید کانیون استانبول: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است