search
menu

هتل The Grand Mira Business Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Grand Mira Business Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گرند میرا بیزینس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند میرا بیزینس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Grand Mira Business Hotel Istanbul


هتل گرند میرا بیزینس هتلی چهار ستاره در منطقه کارتال مرمره استانبول واقع شده است. این هتل زیبا دارای تراس و صندلی های آفتاب گیری است، به همین دلیل در میان توریست ها شهرت دارد و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا می شود. در صورت اقامت در این هتل با چند قدم پیاده روی به حمل و نقل عمومی دسترسی خواهید داشت و از این طریق به آسانی می توانید به تمامی نقاط استانبول بروید، زیرا برخی از جاذبه های دیدنی مانند مسجد و موزه ایاصوفیه و تنگه بسفر حدودا ۲۲ کیلومتر با این هتل فاصله دارند. میدان تقسیم نیز حدودا ۳۰ کیلومتر از هتل گرند میرا بیزینس فاصله دارد و برای رفتن به این منطقه مشهور استانبول می توانید از مترو استفاده کنید. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل نیز صبیحه گوکچن بوده که حدودا ۱۱ کیلومتر فاصله دارد ولی برای دسترسی به فرودگاه استانبول باید ۸۰ کیلومتر مسافت طی شود، البته جای نگرانی نیست، زیرا در هتل The Grand Mira Business Hotel Istanbul شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا دایر گردیده است. از امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند میرا بیزینس استانبول


در هتل گرند میرا بیزینس استانبول اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط قابل دسترس است. براساس قوانین هتلداری اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در صورت اقامت در این هتل، برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، بهتر است برای پارک خودرویشان از خیابان های اطراف استفاده کنند. همچنین لابی این هتل خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش با هزینه جداگانه ارائه می دهد. در صورت نیاز به خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور و بلیط می توانید به لابی هتل گرند میرا بیزینس مراجعه کنید. همان طور که از اسم این هتل پیداست، مرکز بیزینس در هتل The Grand Mira Business Hotel Istanbul آماده ارائه خدمات به مسافرانی است که به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می شوند، این افراد با خیال راحت می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را در مرکز بیزینس برگزار کنند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، خدمات رفاهی مناسبی ارائه می شود، حتی برای راحتی شان ویلچر در اختیارشان قرار داده می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در داخل این هتل اتاق های متنوعی وجود دارند که براساس سلیقه و تعداد نفراتتان می توانید اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید، انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس، سوئیت دولوکس با حمام اسپا، اتاق دوبل استاندارد و اتاق توئین یا دوبل سوپرییر. هریک از اتاق های این هتل زیبا دارای تلویزیون با شبکه های ماهواره ای است. همچنین در همه اتاق ها کتری برقی پیدا می شود. لازم به ذکر است که در همه اتاق های هتل The Grand Mira Business Hotel Istanbul سیستم تهویه مطبوع قرار داده شده است. از امکانات دیگر ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به کمدلباس، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز ناهارخوری، کاناپه، امکانات شستشو اشاره کرد. همچنین برای راحتی مسافران در داحل اتاق ها حمام اختصاصی تعبیه شده است که همین حمام ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل در تراس قرار دارد و همین امر سبب جذابیت آن در میان گردشگران شده است. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و ترکی در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای و منویی سرو می شود.

فاصله هتل گرند میرا بیزینس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کادیکوی استانبول: ۱۹.۹ کیلومتر
فاصله تا جزیره بیوک آدا: ۲۳.۲ کیلومتر
فاصله تا منطقه اورتاکوی: ۳۱.۵ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو: ۳۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پایانه کشتی کروز: ۳۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است