search
menu

کشتی کروز در استانبول

[ پنهان کردن ]
زمان اجرای تورهای کشتی کروز استانبول
امکانات و خدمات تورهای کشتی کروز چیست؟
تورهای کشتی سواری را از کجا تهیه کنیم؟
هزینه تورهای کروز استانبول چقدر است؟
آیا راه ارزان ‌تری برای خرید تور بسفر وجود دارد؟
چند نوع تور ارزان قیمت وجود دارد؟
بلیط کشتی‌ها را از کدام اسکله‌ها می توان تهیه کرد؟
یکی از تفریحات پرطرفدار در استانبول، کشتی سواری در آبراه معروف شهر، یعنی گلدن هورن است. کشتی کروز یا همان کشتی‌های تفریحی مسافتی را در آبراه گلدن هورن و از میان تنگه بسفر طی می‌کنید، فرصت آن را دارید تا چهره متفاوتی از شهر و جاهای دیدنی استانبول را تماشا کنید و هم‌زمان درباره جاذبه‌های معروف آن بیشتر بدانید. اگر روشنی هوا را برای این گردش آبی انتخاب کنید، این شانس را هم دارید که در این کشتی سواری، انبوه مرغ‌های دریایی را ببینید. پرندگانی که بی محابا به دنبال کشتی می‌آیند و اگر غذایی برای‌شان بریزید تا نزدیکی شما خواهند آمد.
دیگر جذابیت‌های کشتی سواری در استانبول کاملا به این بستگی دارد که چه بودجه‌ای را برای تفریح در نظر گرفته باشید.
کشتی کروز در استانبول

زمان اجرای تورهای کشتی کروز استانبول


این تورها در سه بازه زمانی صبح، عصر و شب برگزار می‌شوند و بنابراین انتخاب هر یک کاملا به ذائقه و زمان بندی سفر شما بستگی دارد. البته در این سه نوع تور، تورهای شبانه طرفداران خاص خودش را دارد.

کشتی کروز در استانبول

امکانات و خدمات تورهای کشتی کروز چیست؟


خوب است بدانید در تورهای کشتی کروز استانبول برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود. تعدادی از تورها با همراهی خواننده‌های معروف ایرانی یا ترک برگزار می‌شود. برخی دیگر نمایش‌های سنتی رقص و آواز ترکی دارند و هنرمندها دقایقی مسافران را سرگرم می‌کنند. از دیگر امکانات این تورها می‌توان به سرو نهار، شام و یا میان وعده و انواع نوشیدنی‌ها اشاره کرد.
کشتی کروز در استانبول

تورهای کشتی سواری را از کجا تهیه کنیم؟


خرید تورهای کشتی کروز استانبول یکی از آسان‌ترین کارهای ممکن است. برای خرید این تورها کافیست به یکی از آژانس‌های گردشگری وطنی و یا ترکی مراجعه کنید. اگر سفرتان به استانبول به همراه تور است، از لیدر خود بخواهید تا شرایط تورهای کشتی کروز و هزینه‌ها را برای شما توضیح دهد. اگر بدون تور به استانبول سفر کرده‌اید، می‌توانید از پذیرش اقامتگاه خود کمک بخواهید. معمولا اغلب اقامتگاه‌های استانبول با آژانس‌های مختلفی همکاری می‌کنند و آماده فروش این تورها هستند. اگر هم هیچ کدام از این دو راه را نمی‌پسندید، می‌توانید خودتان دست به کار شوید و از یکی از شرکا‌های معروف تورهای کروز استانبول، تور خود را بخرید.

هزینه تورهای کروز استانبول چقدر است؟


هزینه تورهای کروز استانبول کاملا بستگی به مواردی دارد که ذکر کردیم. زمان برگزاری، برنامه‌ای جانبی، مدت کل برگزاری تور و محل فروش خود تور کروز سواری همگی در قیمت نهایی این تورها تاثیر دارند. بدیهی است که هر چه امکانات، خدمات و مدت زمان تور شما بیشتر باشد با تور گران‌تری مواجه هستید. در مجموع می‌توان طیف هزینه این تورها را بین ۱۰۰ تا ۸۰۰ لیر دانست.
کشتی کروز در استانبول

آیا راه ارزان ‌تری برای خرید تور بسفر وجود دارد؟


اگر اهل تورهای لاکچری و گران‌قیمت نیستید و یا می‌خواهید با هزینه کمتری این کشتی سواری جذاب را تجربه کنید، خبر خوبی برای شما داریم. خوشبختانه گردش در تنگه بسفر فقط در خرید تورهای لوکس خلاصه نمی‌شود و راه ارزان‌تری هم برای شما وجود دارد. برای این کار کافیست خودتان را به یکی از اسکله‌های معروف و پر تردد شهر برسانید و با بلیط‌ یک طرفه یا دو طرفه تورهای بسفر یکی از کشتی‌های موجود در اسکله را بخرید. با این بلیط در بسفر گردشی خواهید داشت و شهر و نمای متفاوت آن را تماشا می‌کنید. با بلیط یک طرفه در یکی دیگر از اسکله‌های شهر پیاده می‌شوید و اگر بلیط دو طرفه را خریده باشید دوباره سر جای اول خود برمی‌گردید. خوب است بدانید هزینه این سواری فقط حدود ۱۵ تا ۲۵ برای شما لیر آب می‌خورد.

چند نوع تور ارزان قیمت وجود دارد؟


همین تورهای ارزان بسفر دو نوع دارند، تورهای کوتاه و تورهای کامل. تورهای کوتاه فقط میان چند اسکله جا به جا می‌شوند اما تورهای کامل شما را به بازدید مفصل تری از شهر و تنگه بسفر می‌برند. خوب است بدانید مدت زمان این تورها در مجموع ۲ ساعت است.

بلیط کشتی‌ها را از کدام اسکله‌ها می توان تهیه کرد؟


برای خرید بلیط تورهای کوتاه می‌توانید به یکی از اسکله‌های امینونو (Eminonu)، اوسکودار (Uskudar) و یا اورتاکوی (Ortakoy) بروید. برای خرید تورهای کامل نیز یکی از اسکله‌های امینونو (Eminonu)ُ بشیکتاش (Besiktas)، اوسکودار (Uskudar)، کانلیجا (Kanlica)، ساریر (Sariyer)، روملی کاواگی (Rumeli Kavagi) و آنادولو کاواگی (Anadolu Kavagi) را انتخاب کنید.
کشتی کروز در استانبول
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است