search
menu

هتل The Gate 30 Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Gate 30 Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Gate 30 Suites Istanbul


هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول، هتل ۳ ستاره لوکس و زیبا در منطقه آتاشهیر، قسمت آسیایی استانبول است و امکانات رفاهی متنوع فراهم آورده و سعی در تأمین اقامت دلنشین و راحت برای مهمانان دارد. مهمانانی که این هتل را برای اقامت برمی‌گزینند، با مراجعه به یکی از اسکله های استانبول از طریق فری بوت‌ها یا کشتی‌ها می‌توانند بین قسمت آسیایی و اروپایی استانبول رفت و آمد کرده و از جاذبه‌های تاریخی و معروف همچون آب انبار باسیلیکا استانبول، مسجد سلیمانیه استانبول، موزه های استانبول، کاخ‌ های استانبول و ... بازدید کنند.
هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول دارای امکانات رفاهی عالی است و اقامت شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. اگر در سفر به استانبول می‌خواهید شب‌ها خواب راحت و دلچسب تجربه کنید، قطعا این هتل بهترین گزینه است. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل The Gate 30 Suites Istanbul نیز برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول


در هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، اتو، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل گیت 30 سوئیتس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول شامل اتاق های خانواده، سوئیت عروس، دبل یا توئین دلوکس، دبل بیزینس، سینگل لارج، سینگل دلوکس، تریپل و ... هستند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. مبلمان مخصوص فضای باز در بالکن‌ها وجود دارند تا مهمانان ضمن استراحت، از تماشای منظره مقابلشان لذت ببرند. دکوراسیون اتاق ها شیک و بسیار مدرن است و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می‌گردد. اتاق ها عاری از هرگونه مواد آلرژی هستند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدایی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌شود. زمان تحویل اتاق ها در هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


مهمانان روز خود را با صرف صبحانه عالی و غنی در رستوران هتل شروع می‌کنند. در این رستوران صبحانه کانتیننتال سرو می‌شود. وعده‌های ناهار و شام نیز در ساعات معین برای مهمانان آماده می‌گردند. در بار نوشیدنی جات نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند.

فاصله هتل گیت ۳۰ سوئیتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج دختر استانبول: ۹٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نیروی دریایی استانبول: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی بشیکتاش استانبول: ۱۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه استانبول: ۱۰٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است