search
menu

هتل The City Port Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل The City Port Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل د سیتی پورت
انواع اتاق های هتل د سیتی پورت
امکانات اتاق های هتل د سیتی پورت
گزینه های صرف غذا در هتل د سیتی پورت
دیگر خدمات و امکانات هتل د سیتی پورت
دلایل انتخاب هتل د سیتی پورت
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

هتل The City Port Hotel Istanbul


هتل د سیتی پورت استانبول یکی از هتل های میان‌رده استانبول به شمار می رود که در منطقه ینی کاپی واقع شده است. منطقه ای که فرهنگ و تاریخ کشور در بافت آن ریشه دوانده و اقامت در آن جا خاطرات خوبی را از خرید بلیط هواپیما استانبول می سازد. هتل د سیتی پورت استانبول یکی از ارزان ترین گزینه های اقامتی این منطقه به حساب می آید و همواره بازخوردهای مثبتی را از گردشگران استانبول کسب کرده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل د سیتی پورت


هتل The City Port Hotel Istanbul کمی آن طرف تر از منطقه محبوب و تاریخی سلطان احمد با داشتن رستوران و اتاق های خانواده، امکاناتی دیگر مثل پارکینگ رایگان را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. دسترسی به اینترنت رایگان هم در اتاق های هتل د سیتی پورت و هم در بخش های عمومی هتل فراهم شده و این خود یکی از مزیت های هتل به شمار می رود.

انواع اتاق های هتل د سیتی پورت


واحدهای اقامتی هتل د سیتی پورت به گونه ای طراحی شده اند که برخی از آن ها دارای چشم اندازی رو به زیبایی های استانبول هستند و پای این زیبایی ها را به داخل اتاق می کشانند؛ از ۴۵ واحد اقامتی، ۴ سوئیت دارای بالکن های بزرگ و چشم انداز رو به دریای مرمره، ۴ اتاق دارای چشم اندازی رو به مسجد آبی و تعدادی از آن ها رو به محله های اطراف هستند.

امکانات اتاق های هتل د سیتی پورت


اتاق های نسبتا مدرن هتل د سیتی پورت چیدمان تقریبا مدرنی دارند و مهمانان در محیط دنج و آرام اتاقشان از امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، آینه تمام قد، میز و صندلی و حمام اختصاصی بهره مند می شوند. ضمنا لوازم استحمام، حوله و سشوار نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد. با اینکه هتل د سیتی پورت در کنار خیابان قرار دارد ولی اتاق هایش مجهز به دیوارهای عایق صدا هستند و تا حدود زیادی آرامش و آسایش را برای مهمانان خود فراهم می کنند.

گزینه های صرف غذا در هتل د سیتی پورت


یک رستوران منو انتخابی در هتل د سیتی پورت دایر است که دارای سرویس بوفه نیز می باشد و مهمانان هنگام صبح به سالن غذا خوری هتل مراجعه کرده و صبحانه ای با سبک ترکی میل می کنند. این صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می شود. جدا از این رستوران، می توان نوشیدنی های دلچسب و اسنک هایی را در کافه هتل میل کرد.

دیگر خدمات و امکانات هتل د سیتی پورت


با اینکه موقعیت مکانی هتل د سیتی پورت به شکلی است که مهمانان با دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی می توانند به هر نقطه از شهر بروند ولی هتل امکانی را فراهم آورده تا کسانی که تمایل دارند با پرداخت هزینه یک خودرو کرایه کنند و به مکان های دلخواهشان بروند. حتی زوج هایی که مقرون به صرفه بودن سفر برایشان اولویت داشته باشد می توانند در سوئیت های عروسی هتل د سیتی پورت اقامت کنند. ضمنا در این هتل خدمات تور، تجهیزات اتاق جلسه و خدمات صرافی نیز ارائه می شود.

دلایل انتخاب هتل د سیتی پورت


موقعیت مکانی عالی
صبحانه خوب
پارکینگ رایگان
هزینه مناسب و مقرون به صرفه

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله تا ایستگاه قطار ینی کاپی: ۲۰۰ متر
فاصله هتل د سیتی پورت تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است