search
menu

هتل The Camelot Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Camelot Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل کاملوت استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاملوت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Camelot Hotel Istanbul


هتل سه ستاره کاملوت از هتل‌های مشهور در منطقه فاتح در شهر استانبول است که به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز خرید و ادارات دارد. این هتل زیبا در طول سال مملو از مسافر می‌شود، بدین‌جهت بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید. جاذبه‌های مشهور نزدیک به این هتل عبارت‌اند از مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ و موزه توپکاپی. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه صبیحه گوکچن بوده و با ۳۰ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از شاتل فرودگاهی هتل The Camelot Hotel Istanbul باید هزینه مجزا پرداخت کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و میز پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل کاملوت استانبول


ازجمله امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و میز تور و گردشگری در لابی اشاره کرد. در میز پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کنند. ممکن است در حین سفرتان به پول بیشتری نیاز داشته باشید که در این صورت با مراجعه به صرافی موجود در لابی این هتل می‌توانید تبدیل ارز کنید. بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اتاق چمدان در لابی هتل The Camelot Hotel Istanbul دایر گردیده و در صورت نیاز می‌توانید وسایل و بارتان را به این قسمت بسپارید. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند فکس و فتوکپی نیز شامل هزینه جداگانه بوده و درصورتی‌که سفرتان به خاطر کار و تجارت باشد، با خیال راحت می‌توانید از این خدمات در لابی بهره‌مند شوید. پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اجرا و موسیقی زنده، کلاس‌های آشپزی، کلاس‌ها و تورهای آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای پیاده‌روی و ماهیگیری اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این فعالیت‌ها باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل زیبا شامل اتاق‌های بزرگی است که همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اینترنت وای فای رایگان هستند. همه اتاق‌ها شامل تراس بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف مقابل چشمانتان خواهد بود. همچنین همه اتاق‌ها شامل کمد لباس، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب‌های استاندارد و حمام‌های اختصاصی هستند. انواع اتاق‌های هتل کاملوت استانبول عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق تریپل دلوکس و اتاق دوبل اکونومی. با توجه به اینکه دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های موجود در این هتل عایق صدا هستند، بدین‌جهت اقامتی سرشار از سکوت را تجربه خواهید کرد. امکانات مربوط به اتوکشی و شست‌وشو نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. همچنین همه واحدهای اقامتی در هتل The Camelot Hotel Istanbul پارکت شده و دارای ورودی اختصاصی هستند. برای دسترسی به طبقات بالایی در این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، انتخاب اتاق در هر طبقه برایشان امکان‌پذیر است و امکانات رفاهی مناسبی برای این افراد در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هتل کاملوت استانبول ارائه می‌شود ولی وعده‌های ناهار و شام باید به رستوران‌های موجود در منطقه فاتح بروید.

فاصله هتل کاملوت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۴۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است