search
menu

هتل The Bosphorus Perch Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Bosphorus Perch Istanbul
امکانات عمومی هتل بسفر پرچ استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل بسفر پرچ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Bosphorus Perch Istanbul


هتل بسفر پرچ از هتل‌آپارتمان‌های سه ستاره در منطقه اسکودار استانبول است. این هتل بی‌نظیر به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود همواره موردتوجه مسافران و توریست‌ها قرار می‌گیرد و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیاست، مسافرانی که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید از پنجره‌های اتاق‌ها نمای بسیار دلربا و چشم‌نوازی از تنگه بسفر را در هر ساعتی از شبانه‌روز تماشا کنید. این هتل زیبا تا برج دختر حدوداً ۱.۶ کیلومتر و تا کاخ دلمه باغچه نیز حدوداً ۸ کیلومتر فاصله دارد که در صورت اقامت در هتل The Bosphorus Perch Istanbul بازدید از این دو جاذبه دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود.
همچنین برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی دیگر در شهر استانبول مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ بیگلربیگی، موزه پرا، موزه معصومیت، بازار بزرگ استانبول و غیره می‌توانید سوار مترو شوید و لحظات خوش و خاطره‌انگیزی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. با توجه به موقعیت این هتل نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه صبیحه گوکچن است که ۲۸ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. با توجه به موارد گفته‌شده امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، باغ، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه مطبوع هوا.

امکانات عمومی هتل بسفر پرچ استانبول


در هتل بسفر پرچ می‌توانید از خدماتی نظیر اینترنت وای فای رایگان و باغ با چشم‌انداز دریا لذت ببرید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به ماهیگیری اشاره کرد که برای این کار باید به مسئول مربوطه درخواست داده و هزینه لازم را پرداخت کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در بخش پذیرش نیز کادر مربوطه به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از میهمانان استقبال می‌کنند، همچنین پرسنل مجرب و کارآزموده هتل The Bosphorus Perch Istanbul در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای تمامی مسافران در حال تلاش هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به‌صورت آپارتمان بوده و این آپارتمان‌ها شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی هستند. در آشپزخانه موجود در داخل این واحدها می‌توانید از خدماتی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماکروویو، ماشین ظرف‌شویی، کتری برقی، توستر، میز غذاخوری و لوازم شستشو بهره‌مند شوید. همچنین حمام‌های اختصاصی نیز در داخل واحدهای اقامتی شامل دوش، حوله، سشوار، دمپایی، توالت فرنگی و ماشین لباسشویی هستند. همچنین ملافه و بالش‌های موجود در هر یک از واحدهای اقامتی به‌طور روزانه تعویض می‌شوند و کل واحدها نیز در صورت درخواستتان به‌صورت رایگان نظافت می‌شوند.
نوع آپارتمان موجود در داخل هتل The Bosphorus Perch Istanbul به‌صورت آپارتمان استودیو بوده و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، کاناپه تخت شو. توجه داشته باشید که طبقات بالایی این هتل از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بنابراین برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی بوده و یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بهتر است از اتاق‌ها و واحدهای طبقات پایین انتخاب کنند. علاوه بر چشم‌انداز دریا در برخی از اتاق‌ها می‌توانید از چشم‌انداز رو به باغ، شهر یا محیط اطراف لذت ببرید. توجه داشته باشید که در آشپزخانه موجود در داخل واحدها خودتان آشپزی کنید یا اینکه به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های موجود در نزدیکی این هتل و اطراف تنگه بسفر سر بزنید و انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی و دریایی نوش جان کنید.

فاصله هتل بسفر پرچ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است