search
menu

هتل The Bite Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Bite Istanbul
امکانات عمومی هتل بایت استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل‌آپارتمان بایت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Bite Istanbul


هتل‌آپارتمان بایت از محل‌های اقامت مشهور و موردتوجه در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل‌آپارتمان دو ستاره در طول سال از مسافران زیادی به استقبال می‌کند و پرسنل این هتل در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و بی‌نظیر در حال تلاش هستند. با توجه به اینکه هتل The Bite Istanbul در فاصله کمتر از یک کیلومتر از میدان تکسیم و مرکز شهر واقع‌شده است، بدین‌جهت در میان توریست‌ها از شهرت خاصی برخوردار است و در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما با انتخاب این محل برای اقامت به‌راحتی می‌توانند به خیابان استقلال دسترسی داشته باشند، این خیابان دارای چندین رستوران، کافی‌شاپ، گالری‌های هنری و مراکز خرید است، مطمئناً از گشت‌وگذار در این خیابان سیر نخواهید شد. علاوه بر آن‌ها می‌توانید به‌راحتی به برج گالاتا دسترسی داشته باشید و اینکه فرودگاه استانبول با فاصله ۳۲ کیلومتری از این هتل‌آپارتمان با شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است که برای استفاده از این شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل‌آپارتمان می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، امکانات رفاهی مناسب برای افراد ویلچری، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بایت استانبول


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌های این هتل قابل‌دسترس است. خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتوکشی در لابی این هتل انجام می‌گیرند که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت افرادی که دارای مشکلات جسمانی هستند به‌راحتی می‌توانند به‌تمامی طبقات هتل The Bite Istanbul دسترسی داشته باشند. همچنین در ورودی هر یک از واحدهای این هتل‌آپارتمان امکانات رفاهی مناسبی برای افراد ویلچری تعبیه‌شده است. ازجمله امکانات تفریحی و سرگرمی در این هتل‌آپارتمان می‌توان به اجرای موسیقی زنده اشاره کرد. پرسنل این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را نداشته و برای بهره‌مندی از خدماتی مانند میز تور بلیط و گردشگری باید به لابی این هتل مراجعه کنید. بلیط‌ ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول در این بخش از هتل قابل‌دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هریک از واحدهای این هتل‌آپارتمان با وسایل راحت چیده شده‌اند، در آشپزخانه این واحدها می‌توانید از یخچال، اجاق‌گاز، لوازم شستشو، میز غذاخوری و کتری برقی بهره‌مند شوید. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، حوله و دمپایی اشاره کرد. انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از آپارتمان سوپرییر با دو تخت خواب تک‌نفره، آپارتمان دلوکس با دو تخت خواب دونفره، آپارتمان استودیو با تختخواب دونفره و آپارتمان لاکچری با یک‌تخت خواب تک‌نفره، یک‌تخت خواب بزرگ دونفره و یک کاناپه تخت شو و درنهایت سوئیت کینگ با جکوزی شامل یک‌تخت خواب تک‌نفره، یک‌تخته بزرگ دونفره و یک کاناپه تخت شو.
لازم به ذکر است همه واحدهای اقامتی در هتل The Bite Istanbul آپارتمان به‌طور روزانه نظافت می‌شوند که برای نظافت باید هزینه مجزا پرداخت خرید کنید. همچنین در داخل اتاق‌ها فضای نشیمن و فضای غذاخوری همراه با میز کار تعبیه‌شده است. علاوه بر این‌ها می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و با استفاده از خدمات روم سرویس در داخل اتاق‌ها میل کنید. با توجه به ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل‌آپارتمان برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

فاصله هتل‌آپارتمان بایت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است